Ik zou zeggen kom in januari / februari even naar Brabant, daar koop je een leuk jaren 70/80 pak voor 60 euri.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Partysounddriveinn View PostMe laatste tip schaf nog een mushroom aan en laat je strobo achterwegen de meeste mensen vinden een strobo maar irritant en aan elke zijde een mushroom staat mooi zo is je show lekker in balans en oogt het weer een stuk strakker.
Overigens kan ik verklappen dat we over een poosje ook wat leuke DMX-effectjes in het assortiment zullen hebben, ik heb ze al uitgebreid getest.. :D
Comment
-
Originally posted by Rick View PostDan liever twee strakke DMX-gestuurde effectjes, want een mushroom is van zichzelf al een druk effect.
Overigens kan ik verklappen dat we over een poosje ook wat leuke DMX-effectjes in het assortiment zullen hebben, ik heb ze al uitgebreid getest.. :D
Comment
-
Bedankt voor jullie tips.
Ik ga nu sowieso bij iedere aanvraag nog even na hoe groot de ruimte etc is.
We gaan binnenkort 2 Martin SCX500 scanners aanschaffen. Dus dan komt de symitrie weer terug. De strobe had ik geleent van een vriend.. Dus die komt voortaan niet meer terug.
Gister een feestje gehad op een Dojo Nintai. Was een erg geslaagd feestje. We hebben er een compact show neer gezet. Op de 1e 2 foto´s zie je de parren naar boven gericht staan, maar op de 4e foto naar beneden ( nadat we klaar waren met opbouw, meteen 2 parren naar beneden gericht). Ik heb extra gelet op de kabels weg te werken, maar ook om het gewoon netjes neer te zetten. Wij hadden zelf die kerst lampjes meegenomen en aangezien het thema kerst & zomer was, vonden wij dit wel leuk ;').
Linkje naar album: klik
Comment
-
Ik ben er met dit winterweer ook nog eens op uitgetrokken...
(Na het nemen van de foto ben ik nog even met de rol gaffa rond gegaan... Kabels aan de statieven zinden me niet echt)
Loshangende "kabel" bij de laptop is de kengsington microsaver... Die begon me in de loop van de avond erg te irriteren en aangezien het toch een feest was georganiseerd door iemand die bij de politie werkt heb ik 'm maar terug opgeborgen... :)
Gebruikt materiaal:
Geluid:
2x IMG Stageline PAB115/SW top
- 15" Peavey sub
- JBsystems C2 450 amp
- JBsystems C2 800 amp
- Discobar (Stageline mixer, Citronic CD speler, 2 draadloze micro's)
- Numark DMC2 (tof speelgoedje!)
Licht:
2x T4
- Antari Z800
- Behringer LC2412
Verder: ja, ik weet het... De rechter T4 staat lager... Ik had met men half slapende kop 2 luidsprekerstatieven en 1 lichtstatief ingeladen...:mad:
Comment
Comment