Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bedankt voor de tip van de sluitertijd, ja de statieven staan inderdaad niet even hoog, maar, wie let daar nu op? :wink:. Ook waren we nog bezig met opbouwen toen de mensen al binnen kwamen (kwartier te vroeg :P). Dus om dan nog alles even hoog te zetten..

Comment

• wat ik niet snap hoe is die stripteasedanseres uit die taart gesprongen?

Verder ziet het er wel leuk uit. Had je geen rookmachine?

Comment

• Jawel, maar er stond helaas een deur open, dus alles vloog buiten.

Nee die stripvrouw kwam in de late avond (voor de kinderen), dus zat niet in de taart :P.

Comment

• Ja dan vind ik die stripper een beetje nep.

Wat voor rookdoos gebruik je?

Comment

• Antari Z-1000X.

Hoezo, nep?

Comment

• normaal komt de stripper uit de taart nu dus niet dus ja als grapje bedoelt nep

Comment

• Haha, zo ;).

Comment

• Originally posted by DoubleD
                  Antari Z-1000X.

Hoezo, nep?
                  heb mijn opmerking aangepast

Comment

• Begrepen :).

Comment

• Ik zie op je site dat je voor je complete licht 3 verschillende DMX-tafeltjes gebruikt, werkt dat niet lastig?
                      (Ook met kabelslierten e.d.)

Comment

• erg synchroom zal het inderdaad niet lopen, maar of dat op dit feest een probleem zal zijn? Op grotere feesten zal het wel lastig zijn denk ik.

Comment

• Ik doel meer op het bedieningsgemak... DMX lijkt me toch het handigst als je alles op 1 of 2 tafeltjes aanstuurt.

Comment

• Dat valt wel mee, maar zoals J.S. Coolen al zei, om de gehele show synchroom te laten lopen, dat gaat moeilijk gaan, wij nemen sinds ons laatste feest (Zondag 1 April) een pc mee om, als de mensen een liedje aanvragen, en toevallig kennen wij dat lied niet, wij het op kunnen zoeken.

Dus ik kan op die PC misschien wel een LJ programma op zetten, en dan een dmx4all dongle kopen, en dan via pc het licht sturen.

Comment

• dan zal ik gelijk een tweede scherm eraan hangen anders werkt dat ook lastig

Comment

• Nee, toch niet, het is niet dat er constant muziek aangevraagd word he..

Comment

Working...
                                X