Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een opel vectra is misschien wel een grote auto maar het is geen bestel wagen / transport wagen. Wij gebruiken een partner voor de meeste standaard dingen en hebben een grote dichte aanhanger ( tennemasser ) met laadklep voor de overige klusjes.

Ook zit he meeste bij ons in flightcasje's dan kun je wel gewoon stapellen zonder dat er echt iets beschadigt.

Edit: op de foto leek het als of de t-bar nog een 20 a 30 cm meer omhoog kan en alles is hierin mee genomen.

Comment

• Op de foto lijkt dat inderdaad zo. Maar we hebben wel even staan te kijken of ie net niet iets hoger kon.

Een busje is helaas nog niet mogelijk. Ik ben pas 14 jaar.. De flightcases kunnen we gewoon stapelen zonder dat er iets gaat schuiven..

Over de KLS, ik zal volgende keer ze wat beter gaan richten. Ik heb net even de foto bekeken, en ze schijnen allemaal de zelfde richting.

Comment

• Komt allemaal goed hoor, Ik verwacht ook geen wonderen ;). Bij ons heeft het ok wel ff geduurd voordat we alles hebben zoals het er nu uitziet. Zolang je er zelf passie en energie in wil steken komt het zekers goed. Ik zou zeggen hou het goede werk vol dan komt het vast goed.

Comment

• misschien een idee om het led snoer over/langs de boven en zijkanten te spannen. Oftwel: strak eromheen ipv als halve slingers gebruiken.

Dan kan je het desnoods (deels) vastzetten op een aluminium U-profiel dat je dan over je meubel schuift.

Comment

• ziet er netjes uit hoor!
            maar inderdaad die kerstverlichting, zou'k niet doen..

Comment

• Of van die led-tubes.

Comment

• wou ik ook al voorstellen ja,
                maar ik meen me te herinneren dat dat al eens eerder gezegd is..

Comment

• plus dat ik geen voorstander ben van de opmerkingen dat mensen nieuwe dingen moeten aanschaffen. Ik zie veel (vooral jonge) mensen die constant iets nieuws willen en nooit blij zijn met wat ze al hebben.

ik geef meestal ook alleen commentaar hoe mensen iets netter kunnen maken met eigen spullen, of eventueel met iets kleins (zwarte stekkerdoos, etc..)
                  Last edited by dj_rob; Sunday-27-02-2011, 21:18.

Comment

• Bedankt voor de reacties.

Ik ben nu gewoon te vreden met wat voor show ik neer kan zetten. In loop der tijd zal er wel een subwoofertje bij komen, maar dat terzijde.

@ Zassie,

Bedankt voor je tip!
                    Ik zal hier eens van die aluminium U-profielen maken en dan over me meubel schuiven.

Comment

• Met mn handen nog zwart van de truss schrijf ik dit verhaaltje.

Zojuist terug van een geslaagd drive-in showtje.
                      Speakerset was onverwachts een ander, Alle dap was namelijk verhuurt voor de carnavalsoptochten.
                      Ik had nu een (dubbele 18'') sub/top combinatie van EAW staan (ik kan je zeggen dat gaat hard!)
                      Hij had toevallig ook nog 2 cdj1000's in zn bus leggen en daar heb ik dan maar op gedraaid

Ik had eerst alles aangesloten op de wandcontactjes in de muur, totdat ik de parren erop deed vloog alles eruit, toen maar vanuit de keuken snel een krachtgroepje neergelegd.
                      De monitor dreunde lekker door op het podium en heeft ook aardig gebeukt, ik had hem echt nodig want de akoestiek was bij bepaalde volumes niet echt lekker (alles weerkaatste)
                      Het geluidssetje was ook super, stond aardig hard maar voor het setje zelf was het niks (de master kwam amper in het groen)

Comment

• Misschien een idee om de volgende keer er op te letten dat je zeil met je logo wat strakker hangt en hiervoor geen tape te gebruiken maar bijv tayrips. Verder ziet het er allemaal vrij strak uit.

Was zeker wel gaaf om een keer met echt dikke speakers te werken en het verschil met een budget merk zelf te ervaren. Dan is EAW toch wel even ander speelgoed.

Comment

• Ik heb nog wat vraagjes: huur je je truss ook of heb je dat zelf liggen? En de laatste vraag; ben jij de jongen op de foto?

Comment

• Ziet er netjes uit! Zoals eerder gezegt, dat spandoek mag wel iets netter.

@ Funkey,
                            Hij huurt de truss, en hijs die jongen op de foto.. (Zwarte t-shirt met groene letters).

Comment

• Herkenbaar EAW setje;) Heb hier 6 bassen en 4 toppen. Wat voor versterkers stonden erachter?

Comment

• Poeh, heb helaas geen foto's van de versterkers gemaakt.
                                Zaten in in iedergeval 4 aan/uit knopjes per versterker op, in totaal zaten er 3/4 versterkers in (deze waren ook deels afgebakend aan de voorkant)

Wat betreft het doek hing opzich aardig strak, maar door de flits van de camera krijg je dit. ik had ti-wraps bij me, alleen deze bleken te kort te zijn.
                                Het was dus of geen spandoek of me wat tape.
                                Op de foto ziet het er inderdaad erger uit dan in het echt.

Comment

Working...
                                X