Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gister (6 april) weer een drive-in shhowtje gehad :lol: . Kinderfeestje (11) met als thema Beachparty. Ook deze kids konden jumpen & schuren dat was niet normaal :| Sfeer zat er lekker in :D

Foto's
    Show
    De keuken
    Sfeer 1
    Sfeer 2
    Sfeer 3
    Sfeer 4
    Sfeer 5
    Jump Sfeer
    Act 1 (dans)
    Act 2 (zang)
    Act 3 (zang)

Meer (foto)plezier vind je HIER

Comment

• Dat ziet er een net showtje uit, chapeau ;). Was er een rookmachine?

Comment

• Dankje, rookmachine was niet gewenst dus die was er ook niet ;) .

Comment

• misschien is het leuk als je verteld wat je bij je had. (kabels en kisten is niet zo boeiend)

Comment

• Kraten, kisten, kabels, doeken..

Hier de zo volledig mogelijke opsommig, echter uit mijn hoofd.

Geluid:
            - Denon DN-X1500S MK II mixer
            - Gemini CDX-02 dubbele cd speler
            - Akiyiama koptel
            - Shure PGX/SM 58 draadloze mic
            - dB Technologies Basic 400 actieve speakers op statief

Licht
            - 4 par56's short
            - Botex T4
            - Statief
            - Scenesetter 12/24 van GLP
            - Showtec Mushroom

Overig:
            - Laptopje
            - CD koffers/ tassen
            - Fotocamera
            - Doeken, kratten, kabels en kisten

En alles wat ik nog vergeten ben?

Comment

• 2 dick, heb je het filmpje al online? Ik ben wel benieuwd waar onze spandoeken zijn gehangen? Ik betaal natuurlijk niet voor niks :D

2 doubled, ziet er netjes uit je show. Maar die scanners had ik anders gedaan. Werd je statief niet ontzettend onstabiel met zoveel gewicht in de top. De winner scanners zijn niet bepaald licht te noemen.

Wij adviseren overigens nooit om je geluid en licht op 1 computer te bedienen. De meeste problemen in een show worden veroorzaakt door desktops/laptops die instabiel zijn en te weinig geheugen hebben. Een gemiddeld programma als BPM studio, PCDJ, virtual dj etc trekt behoorlijk wat geheugen en dient super stabiel te zijn om de boel niet over te laten slaan. Dit geld hetzelfde als met bijvoorbeeld Martin LJ of soortgelijke programma`s.

Comment

• Ik ben het helemaal met Jochanan eens, een zwaar programma dient op een laptop (of pc) te draaien die geheel 'leeg' is aan openstaande schermen. Sluit daarom alle overige actieve programma's af (denk hierbij aan MSN wat op 75% van alle pc's automatisch opstart).

Niets staat onprofessionelere dan een happerend nummer omdat je pc 'hangt'. Zodra je gaat 'switchen' van programma en je speelt muziek af krijg je meestal al een hanger.

Comment

• Sluit daarom alle overige actieve programma's af (denk hierbij aan MSN wat op 75% van alle pc's automatisch opstart).
                  Zorg ervoor dat dit soort programma`s domweg niet op deze bedrijfkritische pc belanden. Dus helemaal kaal maken en enkel dat ene programma installeren.

Comment

• @t jocha ik heb het op een dvd maar krijg het er niet af gesloopt.. tips?

Comment

• Zoo... gisteren drukke dag, 2 boekingen, in totaal zo'n 12 uur gedraaid.. had 's nachts echt het gevoel dat ik op stompjes liep :lol:

Schoolfeest OBS Op Weg:
                      Het jaarlijkse schoolfeest, waar ik, zoals vorig jaar, weer het geluid verzorgde. Geluidssetje van 2x 300 watt mee en een setje van de school, Yamaha powermixer, 2x 400 w speakers, LEM draadloze mic. [edit]Versterker van school kon mooi gebrugd worden. [/edit] Zoals de foto's laten zien, het was zeer geslaagd :D :
                      Muziekhoekje
                      Versterking
                      Jump de pan uit!
                      Jaja... jump... jump... jump...
                      Meer pics? Klik

Privéfeestje Buurthuis Hoek:
                      Volledige set mee, t4'tje met par56 short black, 2x Aztek DJ Robo scans, mushroom, aquatic, rookdoosje en strobe mee. Rookmachine bleek achteraf niet zo gewenst en ik kreeg het verzoek om de strobe uit te laten, aangezien er anders iemand tegen de vlakte ging... :o
                      Publiek kwam wat lastig op gang, maar toch gingen ze later helemaal los, zoals de foto's getuigen... ziehier:
                      Lichtbrug
                      Een polonaisetje dan maar?
                      Of een dansje...
                      Jump ouwelui! :)
                      More? Klik

Comment

• Ziet er netjes uit Rick. Maar deze quote begrijp ik niet helemaal

Speakers van school konden mooi gebrugd worden
                        Ik neem aan dat je de luidspreker paralel heb geschakeld of heb je je versterker gebrugd?

Comment

• Versterker stond gebrugd

Comment

• Halulujaaa, een last-minute, belde ze om 15:00u "help we hebben een zang installatie nodig!" om 16:00u dan... Niets is stressvoller dan een last-minute boeking, god dank wat zat er weinig tegen en had nog alles mee ook (waar ik in eerste instantie bang voor was)! Nouja prima om beetje ervaring op te doen met artiestjes uit versterken. Verder leuk verloop van het feest. Te veel reggeton gedraait enz :P Op het laatst gingen die kids zelf nog beetje zingen Lange Frans, Brace, AliB enz.

Leuk verhaal, foto's kijken!

Mixer, mic, mixer (overbodig eigenlijk..), cd speler
                            Zelfde beeld
                            We gaan rappen
                            Achter view
                            Mee zingen!
                            Hier is het feest

Klik voor meer...

// Behringer mixer komt z.s.m. in een kistje hoor :) !
                            Mijn taak hier was, onder stress een showtje uit de kast trekken, presenteren, bedienen en draaien.

Comment

• Kijk dat is nogeens flexibel zijn en waarschijnlijk lekker wat extra eurootjes meegepakt ivm last-minute?? Netjes gedaan.

Comment

• Klopt helemaal ;)

Comment

Working...
                                X