Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• waarom heb je een trein van flightcase deksels op het podium liggen?

Comment

• @Zassie:
      Gordijn van het podium was te kort omdat die net achter mijn truss langs liep. Dit leek beter als doorkijk naar een rommelig podium

@DJDave:
      Meer dan genoeg, ze hebben net aan half open gestaan. Was ook maar een lage zaal van 200m2 dus meer dan genoeg. Voor het live gedeelte was een subje nog misschien wel mooi geweest verder was geluid prima.
      Last edited by mart3223; Monday-11-07-2011, 13:18. Reason: Spelfout

Comment

• Aangezien de set gisteravond verkleint moest worden, dit keer een hele andere opstelling.
        Foto

Foto is gemaakt met me iPhone.

Comment

• Je kabels zouden wat strakker kunnen worden weg gewerkt.

Wij doen onze overtollige kabels van de speakers altijd gewoon oprollen en achter de sub neer leggen. Liggen ze uit het zigt en kun je de rest gewoon strak en netjes leggen.

Ook de kabel naar je top zou je met bijv een tapje ( nichicban zwart ) net onder de top een keer erom kunnen tapen. Dan hangen er niet van die rare lussen onder je speakers.

Ook de kabels onder je meubel vallen nogal op omdat er ligt van je meubel opschijnt.

Verder de statieven zou je het mechanisme naar achter kunnen laten wijzen. Deze vallen dan veel minder op.

Eventueel het backdrop een beetje mooier laten vallen dus wat rechter trekken en overlengte naar achteren vouwen / leggen.

Comment

• Inderdaad, kabels strakker en doek netter.

kabels zou ik zelf vanaf je speakers naar achter , achter je backdrop langs en dan halverwege naar je meubel trekken. Dan zijn ze vrijwel helemaal onzichtbaar, restant kabels kan je dan zelfs achter je backdrop kwijt of achter je subs

Je doek.... bedekt niks: statiefpoot staat er voor, takels hangen ervoor, zo is het haast zonde om het uberhaubt op te hangen.
            Last edited by zassie; Saturday-16-07-2011, 21:10.

Comment

• Als het doek voor de statieven had gemoeten, dan betekend het dat de statieven verder naar binnen moesten staan. Hebben jullie gezien hoe netjes die statiefpoten nu staan? Veiligheid boven alles! De backdrop functioneert hier als een einde van de show en geeft een mooi contrast met de dj ervoor.

Comment

• statieven hoeven niet achter het doek.. maar het doek is lang en breed zat om deze even voor/over de takels te trekken (evt vast tapen) en aan de voorzijde van een van de poten te leggen, ziet er netter uit dan (puntje op de i)

Comment

• @bcdrive inn: jij had toch k115's met subjes? zoja, welke en ben je er tevreden over?

Comment

• Originally posted by djvince View Post
                    @bcdrive inn: jij had toch k115's met subjes? zoja, welke en ben je er tevreden over?
                    Hij heeft inderdaad de K155's met 2 X18B subs,
                    Of die er tevreden over is mag je hem zelf vragen :)

Comment

• Tevreden ben ik wel, want het klinkt natuurlijk beter zonder subs. Je kan natuurlijk niet het gene verwachten wat je van een HK of dB sub krijgt.

Comment

• Het klinkt beter zonder subs? dan doe je toch wat verkeerd.
                        Of overgaan op x12t of x15 toppen, weet ik zeker dat het goed klinkt ;)

Comment

• Haha, sorry. Wat een typfout. Het klinkt natuurlijk beter MET subs.

Comment

• Gisteravond ook gedraaid. Dit keer met de basic show.
                            Foto

Comment

• Ziet er netjes uit, enig klein dingetje wat mij opvalt is dat de lichtslang onder je meubel af en toe wel zichtbaar is en af en toe niet. Probeer het zo te doen dat het juist niet zichtbaar is of juist wel.

Comment

• Klopt, daar heb je gelijk in. Hij laat een beetje los, maar daar gaan we deze lange zomervakantie mee bezig!

Comment

Working...
                                X