Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De bezem door het topic gehaald. Planking heeft niets met drive-inn shows te maken.
    Ontopic mensen.

Comment

• En hier met de cromo's die ik heb gewonnen bij bax :P

Comment

• Op je laatste foto is duidelijk te zijn dat je,

1. De poten van je statieven niet ver genoeg uitklapt.
        2. Je statieven niet hoog genoeg staan

Je bent zelf niet al te groot, zet daarom eerst je statief op en op de juiste hoogte (2e of 3e pinnetje), klap je statief om en leg je Cromo (plat) op de grond. Stop je statief er in en klap de statief terug om hoog. Walla!

Comment

• Ja, klopt. eerst omleggen en aankoppelen, daarna omhoog. voor de rest heb je het prima voor mekaar!

Comment

• Omleggen????

Als je een beetje kracht in je handen hebt kan je ook je statief laag laten staan, speaker om hoog, buis omhoog duwen, pin erin.

Comment

• Originally posted by DJ eMPiii View Post
              Ja, klopt. eerst omleggen en aankoppelen, daarna omhoog.
              Je moet je statief wel eerst helemaal van de grond halen en op 3 poten tegelijk neerzetten. Anders komt er tijdens het optakelen teveel kracht op 1 of 2 poten die ook nog eens onder een hoek staan..

Comment

• Originally posted by drek View Post
                Omleggen????

Als je een beetje kracht in je handen hebt kan je ook je statief laag laten staan, speaker om hoog, buis omhoog duwen, pin erin.
                Dat is dus wat ik ook doe.

Ik had toen de statieven inderdaad niet ver genoeg uitgeklapt...
                Hoger had ik ze toen niet nodig.. Was echt achtergrond muziek.. De mensen die er toen waren zaten aan de andere kant van de tuin aan tafels.. Dus het geluid werd toch niet gehinderd.
                Ik ben nu trouwens 1.73 dus gewoon er op zetten lukt ook wel.
                Last edited by Dj Bjornnie; Sunday-24-07-2011, 19:47.

Comment

• Omleggen????

dit is ook hoe wij het doen, dat is het meest praktisch.

Comment

• een beetje kracht: omhoogduwen.
                    een beetje budget: wind-upje nemen.

heb zelf diverse statieven, lichte toppen duw je makkelijk met twee handen omhoog. Heb je zwaardere speakers dan is een wind up ook wel handig.

Comment

• Een groot budget heb ik niet.. Ben pas 13 :S

Comment

• Geluid en muziek voor het hele feestplein/terras/kruispunt geregeld bij de vierdaagsedoortocht in Beers op de vrijdagochtend. Wat een ongelooflijk gezellige bende was dat!

klik

Comment

• ik ben niet bevoegd om het te bekijken resound.

Comment

• ik ook niet

Comment

• De link klopt niet helemaal, maar via agenda en foto's kun je ze toch zien ;-)

Comment

• Mmmh, ja, dat heb ik ooit eerder gehad... mysterieus fenomeen. Nou ja, dan maar via een omweg zoals hierboven gezegd: bij agenda ff 22 juli 2011 zoeken.

Comment

Working...
                                X