Tja, de dj booth zou je iets veel leukers mee kunnen doen. Verder zie ik alleen mensen op de foto's.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Jep dat kan. Ik had maar heel simpel spul staan die dag omdat het toch alleen in de ochtend was. Licht overbodig, dus alleen geluid:
2xCDJ800mkII
1xDJM600
2xDAP P-1200
2xDAP AX-12
2xDAP AX-15 (onder de steiger op standaarden parallel aan de weg)
2xDAP AX-15B
Comment
-
Ik heb afgelopen week ook moeten draaien op een abraham feest. Ik had een andere geluidset, dit omdat ik graag deze set wou uitproberen of deze set me aanstond. De set beviel me in ieder geval goed. Alleen kwam niet mooi uit met de lichtset, dit is maximale hoogte. Normaal hoog genoeg maar deze set is hoog waardoor deze niet over de boxen heen kwam. Verder ben ik de kabels vergeten af te werken bij de lichtset en speakers.
volgende had ik bij me:
2x EV ZX5
2x EV RX118
2x Dynacord s1200
1x dynacord powermax
1x dateq 7.3
1x denon dn-2600
1x showtec compact light set.
Foto:
Last edited by dj nick; Monday-15-08-2011, 11:45.
Comment
-
Originally posted by Marker View PostZiet er netjes uit hoor, licht is inderdaad wat karig.
Rij je dat meubel zo een bus in omdat er wieltjes onder zitten ?
Nee, ik ben zelf niet zo actief met drive in show. Ik neem hem gewoon mee op een aanhanger, bus of dichte aanhanger heb ik geen beschiking over.
Bedankt voor reactie's :D
Comment
-
Dit was op een avond met limburgse artiesten, hier hadden we ons totaalpakketje licht mee.
De LED KLS-jes gaan weg, daar komen of 801 of losse tri-led parren voor in de plaats. Verder komt er nog een nieuwe case voor de bediening waar alles in zit. Touch screen gebruik ik met daslight.
MVG. Boyd
Comment
-
@ Beckers AV
Dit was een try-out van het MabiSpektakel in Sittard, 25 juni 2011. Zeer geslaagd en volgend jaar weer
@ zassie
Zwarte verdeeldoosjes komen steeds meer in de kabelkist, maar zijn niet te vinden met langere kabel. Geluid werd gedaan door organisatie zelf, die hebben een professionele opname studio. Losse kabels inderdaad ook, deze in meervoud van geluid.
Maar in ieder geval bedankt!
MVG Boyd
Comment
Comment