Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tja, de dj booth zou je iets veel leukers mee kunnen doen. Verder zie ik alleen mensen op de foto's.

Comment

• @DjREsound

heb je toevallig een apparatuur lijstje?

Comment

• Jep dat kan. Ik had maar heel simpel spul staan die dag omdat het toch alleen in de ochtend was. Licht overbodig, dus alleen geluid:

2xCDJ800mkII
        1xDJM600
        2xDAP P-1200
        2xDAP AX-12
        2xDAP AX-15 (onder de steiger op standaarden parallel aan de weg)
        2xDAP AX-15B

Comment

• Vanwaar eigenlijk de keuze voor de combinatie van de AX-12 en de AX-15. Lijkt mij dat deze een toch net iets andere klant hebben en dat het dus handiger zou zijn om 2 van een type te combineren, of is dat niet zo ?

Comment

• De ax 15 stonden op statief lang de weg en de ax 12 en ax 15b stonden samen bij de dj.
            Ik snap je niet helemaal.

Comment

• Ik heb afgelopen week ook moeten draaien op een abraham feest. Ik had een andere geluidset, dit omdat ik graag deze set wou uitproberen of deze set me aanstond. De set beviel me in ieder geval goed. Alleen kwam niet mooi uit met de lichtset, dit is maximale hoogte. Normaal hoog genoeg maar deze set is hoog waardoor deze niet over de boxen heen kwam. Verder ben ik de kabels vergeten af te werken bij de lichtset en speakers.

volgende had ik bij me:
              2x EV ZX5
              2x EV RX118
              2x Dynacord s1200
              1x dynacord powermax
              1x dateq 7.3
              1x denon dn-2600
              1x showtec compact light set.

Foto:
              Last edited by dj nick; Monday-15-08-2011, 11:45.

Comment

• Ziet er netjes uit hoor, licht is inderdaad wat karig.
                Rij je dat meubel zo een bus in omdat er wieltjes onder zitten ?

Comment

• Netjes hoor!
                  Meubel netjes afgewerkt.
                  Alleen licht had mooier geweest als ie hoger stond maar dit geef je zelf ook aan.

Comment

• Originally posted by Marker View Post
                    Ziet er netjes uit hoor, licht is inderdaad wat karig.
                    Rij je dat meubel zo een bus in omdat er wieltjes onder zitten ?

Nee, ik ben zelf niet zo actief met drive in show. Ik neem hem gewoon mee op een aanhanger, bus of dichte aanhanger heb ik geen beschiking over.

Bedankt voor reactie's :D

Comment

• Dit was op een avond met limburgse artiesten, hier hadden we ons totaalpakketje licht mee.

De LED KLS-jes gaan weg, daar komen of 801 of losse tri-led parren voor in de plaats. Verder komt er nog een nieuwe case voor de bediening waar alles in zit. Touch screen gebruik ik met daslight.

MVG. Boyd

Comment

• Link werkt niet...

Comment

• Jah kwam ik ook al achter, Hier een nieuwe link, excuses

MVG. Boyd
                          Last edited by nijst001; Wednesday-17-08-2011, 10:25.

Comment

• Ziet er wel leuk uit. Zie er aardig wat bekende gezichten onder de artiesten. Wat blijft oa zo'n jacky een goede artiest!

Waar en waarom was dit?

Comment

• bestel dan gelijk wat zwarte verdeeldoosjes ter vervanging van die afgrijselijke witte.

Wat mij opvalt is die enorme kabelbende bij het geluid. en de vele losse kabels her en der. maar verder zeer netjes

Comment

• @ Beckers AV

Dit was een try-out van het MabiSpektakel in Sittard, 25 juni 2011. Zeer geslaagd en volgend jaar weer

@ zassie

Zwarte verdeeldoosjes komen steeds meer in de kabelkist, maar zijn niet te vinden met langere kabel. Geluid werd gedaan door organisatie zelf, die hebben een professionele opname studio. Losse kabels inderdaad ook, deze in meervoud van geluid.

Maar in ieder geval bedankt!

MVG Boyd

Comment

Working...
                                X