Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bedankt voor de reacties en tips :)

Het filmpje van het meubel is inderdaad niet het beste filmmateriaal wat er is haha. We zijn bezig met een bedrijfsclip van betere kwaliteit met wat meer video materiaal ook.

Maar als ik reacties zou vragen op ons filmmateriaal dan zou ik dat wel op een ander forum geplaatst hebben :)

We zijn zoals al eerder genoemd flink aan het investeren en uitbreiden dus mocht je benieuwd zijn kun je altijd de website in de gaten houden!

17 Sounds Drive-in Shows

Comment

• Gisteren een drive-in showtje gedaan t.b.v. een verjaardagsfeest / verlaten oud&nieuw feest.

De puntjes die ik wil verbeteren:
      - kabels hadden beter weggewerkt kunnen worden.
      - later kwam ik er pas achter dat de kleurenfilters verkeerd omzaten (niet gespiegeld)
      - Volgende keer 2 subjes, ik mis toch vrij veel laag ...

Comment

• Hoeveel inch zijn die speakers?

Comment

• 15

Comment

• Mooie opstelling hoor! Persoonlijk irriteer ik me helemaal niet aan de kleurenfilters plus kabels. Enige kritiek puntje: plaats je laptop voortaan iets hoger.

Comment

• Ik vind me zelf dan ook steeds vooruitgaan, alleen baal ik ervan dat de kabels op de foto's nog beter te zien zijn.

De volgende keer dat ik in dit zaaltje sta (april) hoop ik alles dus perfect te hebben.
              Wat betreft die laptop heb je inderdaad gelijk in maar die heb ik voor 3 verzoeknummers gebruikt (ik wil toch volledig op cd's overgaan) de rest van de avond hebben de movingheads hier op zitten draaien.

Comment

• Wat me nu trouweens opvalt is het goed gebruik maken van je parren en de witte muren.
                Verder had ik als vraag of je geen dj meubel hebt, waarbij je een hogere/fijnere werkhoogte hebt.

Comment

• Originally posted by hardstyle View Post
                  Wat me nu trouweens opvalt is het goed gebruik maken van je parren en de witte muren.
                  Ik was laatst op een feestje in een witte villa. Buiten hadden ze op bijna elke muur een LED PAR56 gericht. Die de hele avond heel rustig van kleur veranderde. Dit zet er echt heel leuk en mooi uit. Tip voor iedereen om eens uit te proberen op een klus!

Comment

• Gisteren hengstenbal in moergestel gedraaid. Dus hier wat foto's.

Voor de gene die geintreseerd zijn in het matriaal lijstje. Hier het grootste deel.

Geluid:
                    6x db technologies dva s09 sub
                    4x db technologies dvx d10 top
                    1x dateq lpm 7.3 mixer
                    1x rcp 2001 controller bpm studio
                    2x senheisser ew 165 g2
                    1x stk eq
                    1x synq cdx-1 cd speler
                    2x giga hd geluidskaart
                    2x hp probook ( 1x voor bpm studio 1x voor virtual dj ivm video clips. )

Licht:
                    4x eurolite kls 801 ledpar
                    8x movitec sl250 movinghead
                    4x jb-system winner scanner
                    2x showtec ignitor led strobo / blinder
                    1x antari z300 hazer
                    2x fantak statief
                    2x dap wind up
                    2x 3 m truss
                    2x 2,5 m truss
                    2x 0.5m truss
                    1x 6x4m backdrop
                    1x laserworld 1500mw pro show g laser
                    1x cuelux licht sturing
                    1x eluation midicon controller
                    1x showtec dmx splitter booster
                    1x hp probook.
                    1x i show laser software / dongle
                    1x verdwaalde oude acer laptop voor ishow
                    Led dj meubel.

Verder hing er voor het beeld een 3x 19 inch scherm in en een vga splitter. Deze werd door een hp probook aangestuurd met video beelden en onze sms balk. Dit beeld werd ook op een plasma weergegeven maar deze plasma is van de eigenaar.

Voor de rest vast nog wel wat meer gebruikt maar dat zal vast niet zo boeiend zijn geweest.

Comment

• Originally posted by hardstyle View Post
                      Wat me nu trouweens opvalt is het goed gebruik maken van je parren en de witte muren.
                      Verder had ik als vraag of je geen dj meubel hebt, waarbij je een hogere/fijnere werkhoogte hebt.
                      Die ledparren vind ik inderdaad ook mooi, op de foto weliswaar een stuk minder dan in het echt maar het idee is te zien.
                      Waarom ik nog geen dj meubel heb is het vervoer.
                      Momenteel ben ik nog afhankelijk van vervoer door anderen. maar ik heb bijna mijn rijbewijs en dan komt er een truss meubel. momenteel huur ik ook als het nodig is een trussmeubel maar bij dit feestje was dat niet van toepassing.

Comment

• @ronennieshow: Is alles van jullie of is er een deel bijgehuurd?

Comment

• Hier hebben we met allemaal eigen apperatuur gewerkt. Maar wat er staat is nog lang niet alles wat we aan ons eigen hebben. We kijken meestal per klus wat leuk is om te gebruiken.

Locatie en soort feest spelen dan natuurlijk ook een rol.

Omdat dit elk jaar volle bak is proberen we altijd alles zo compact mogelijk te houden.

Wat wel een nadeel is dat we al op een podium stonden met een pladfon wat niet erg hoog is.

Comment

• @ ron
                            Is 8 movingheads niet wat veel op dat kleine stukje truss? zeker in combinatie met de winners.
                            Ik zou de winners niet hebben gebruikt, en dan de movingheads boven-onder in spiegelbeeld tov het midden, maar dat is mijn mening ;)

Een laser van 1500mW op die hoogte ben ik ook geen fan van, als de zaal zich er niet tot leent, zou ik mijn laser nooit meenemen (en dat is maar een 400RGY) uit veiligheid.
                            Voor de rest netjes afgewerkt en ziet het er strak uit
                            Last edited by pjadskop; Sunday-29-01-2012, 23:06.

Comment

• Gisteravond weer een leuke set neergezet in het cultureel centrum hier. Mijn telefoon kon met foto's het licht niet aan dus maar een filmpje gemaakt.

Comment

• We hebben daar een beetje de uit de hand gelopen traditie dat alles gewoon vol hangt. Dat je dus eigenlijk niet kunt zegge van ik zou daar misschien nog........

Daarnaast is het ook zo dat we er maar heel weinig truss kwijt kunnen ivm de compacte opstelling.

De laatste reden dat we geen movingheads aan de voorste truss hangen is dat ze dan wel erg laag komen te hangen. Dan hangen ze echt voor de dj. Wij stonden nu soms al voor de movingheads. ( dj stond in het midden dus meestal gingen de movingheads er langs af ) De scans hangen nu met de haak aan de bovenste trusskoker. Dan naar beneden laten hangen en tadaa de scan spiegel komt een 20cm onder de truss uit.

De laser is wel een flink stuk terug geregeld ;) Maar dan blijft het nog een laserworld 1500 g laser ;)

We hebben ook een 800 of 900 mw rgy laser ( geen idee wat da ding ookal weer precies is ) maar die heeft geen ilda. Sinds we dat eenmaal hebben ben ik er wel verslaafd aan.
                                Last edited by ronennieshow; Sunday-29-01-2012, 23:12.

Comment

Working...
                                X