Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ah, ecxuus, ik had niet gezien dat er een 2 de truss stond (dacht dat er een spiegelplafond was of zoiets ;)

en tradities zijn er om in ere te houden :p

je kan een laser toch niet terug regelen? ja kan een kleur kiezen, aan uit, en als je een grote figuur hebt zal hij (afhankelijk van je scansnelheid) gaan flikkeren, maar dimmen wil ik wel eens leren, want daar lijken mij wel coole effecten mee te doen.
    Is de een club series laserworld?
    Last edited by pjadskop; Sunday-29-01-2012, 23:16.

Comment

• Het is een show pro g 1500 laser. Teminste dat is wat op de flightcase, handleiding en factuur staat.

Er waren inderdaad 2 trussen daarnaast klopt het dat het een groot spiegelend plafond was waar we onder stonden.

Comment

• Hier moet ik toch ooit eens wat foto's plaatsen he ! Bij deze wat foto's !

Rond 21 uur (begin van de avond)

Vanaf 00:00 uur draaide Copains Deluxe ! (Groene T-shirt ben ik )

Ben benieuwd naar jullie reacties ! ! !

Comment

• Ziet er zeker niet slecht uit! Heb je ook een lijstje van die avond?

Comment

• Lijstje van de avond

2x Sub 15 D dB Technologies
            2x Flexsys F12 dB Technologies

2x CDJ 350 Pioneer
            1x 4 kanaals jb mixer (eind deze week DJM 700 !! )

6,5 m truss
            met daarop
            8x par 64 met briteq dmx baren
            4x superwinner HID Scanners
            2x Led Aircone

Wat par 30's ter uitlichting van onszelf + een tekst ! ;)

Comment

• De kabels bij de cd-spelers zou ik wat netter wegwerken. Dit is nu echt een enorme betty spaggettie.

Voor de rest ziet het gene dat er is in ieder geval wel netjes uit.

Alleen jammer dat je niet een echte dj booth hebt maar dat het gewoon een flightcase is.

Comment

• Ja die kabels dat is waar , daar hing voor de 'party' begon een ipod aan vast tijdens de receptie , volgende keer zal dat niet meer blijven liggen.

En jammer voor booth , ik zie er eigenlijk niets verkeerd in , een case die nuttig gebruikt wordt , als ik er een led buis op zou plakken zouden de mensen op de fora zeggen mooie booth dusja ! x)

Comment

• Een echte DJ booth vind ik vaak overdreven voor drive-in werk zoals dit. Gewoon een dergelijke kist met een net zwart doekje over is wat mij betreft prima...
                  Misschien kun je in de dj case achter de pioneers en mixer een plank maken die de kabelspaghetti afschermt?

Comment

• Foto's van 17 Februari, Carnavals feest

Comment

• Je had toch dB topjes of niet?

Comment

• Ik heb inderdaad nog steeds dB topjes, deze staan aan de andere kant van de zaal.

Het was nogal een grote zaal en aangezien ik ook nog 2 Behringer tops had staan heb ik deze erbij gepakt.

2 Behringer tops voorin en 2 dB tops achterin zodat over het geluid goed te horen was.

Comment

• Met de carnaval 3 dagen licht gedaan:
                          -8 Indigo 4500
                          -8x Lightmaxx 9xTri-led par
                          -16x octostrip
                          -2x Lightmaxx CLS-2
                          -3x Pixelbar 12
                          -2 LEd effecten
                          -6x3m Backdrop
                          -9 m Milos Truss
                          -4m Truss van ?? Merk
                          -Laser
                          -2x Fazer
                          -1x Jem zr24/7 Hazer
                          -1x Antari F-80 Fogger
                          Bedieningsset met Daslight, Behringer BCR-2000, Showmaster 24 en Touchscreen...

Hier een filmpje van een lasershow: http://www.youtube.com/watch?v=GLAOeu8P9kI
                          En hier de Foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=F4ACGX8L

Comment

• Heb je wat informatie over het geluid dat daar aanwezig was?

Verder ziet het er zeker niet slecht uit. Lasershow zou ik het niet snel noemen, ik zie af en toe een laser straaltje door de zaal schijnen.

Comment

• ik mis dan weer net even de carnaval muziek.... lijkt op het filmpje net een clubavond met carnavalskleding.... maar dat schijnt tegenwoordig heel normaal te zijn.

Comment

• Originally posted by zassie View Post
                                ik mis dan weer net even de carnaval muziek.... lijkt op het filmpje net een clubavond met carnavalskleding.... maar dat schijnt tegenwoordig heel normaal te zijn.
                                Dat wilde ik heel toevallig ook al gaan zeggen.. Tegenwoordig is carnaval een mix tussen hardstyle en top40 / house, wat ik erg jammer vind... Carnaval = carnaval. Maar dat werd in sommige zalen hier niet zo gewaardeerd helaas.

Comment

Working...
                                X