Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by ronennieshow View Post
    1 Vraagje: Waarom een live / pa mixer om mee te draaien en niet een dj mixer? Ik vind persoonlijk een dj mixer namelijk veeele malen prettiger werken dan een live / pa mixer.
    Hij draait met een IDJ van numark, vandaar dat hij niet per sé een dj mixer nodig heeft ;)

By the way, knap dj meubel heb je daar.
    Simpel, mooi afgewerkt en een niet de standaard truss meubeltjes
    Last edited by showtechnics; Monday-07-05-2012, 22:16.

Comment

• Ik draai inderdaad met de IDJ. binnenkort wil ik hier toch CD spelers langs hebben.

By the way, knap dj meubel heb je daar.
      Thanks, heb ik vooral aan m'n vader te danken (a)

Comment

• Weet even niet meer waar ik had verteld foto's te posten van mijn toppen, zal het maar even hier doen.

Foto: http://img856.imageshack.us/img856/5...pkast10rcf.jpg

Wat je ziet: Een 10" zelfbouw top. Die ik heb laten maken door een winkel, die nu verdwenen is...
        De drivers zijn van RCF. Het ontwerp/drivers zal ik nog even naar zoek, maar ik ben bang dat ik die niet meer ga vinden.

Comment

• hier mijn setup, benieuwd wat jullie er van vinden

Comment

• Ziet eruit als een set ver boven mijn budget :kwijl: Boel licht zag er netjes uit in elk geval.

Comment

• *kwijlt mee met SqueeZr*

Comment

• Originally posted by SqueeZr View Post
                Ziet eruit als een set ver boven mijn budget :kwijl: Boel licht zag er netjes uit in elk geval.
                dankje, dit licht is ook het enige dat ik nu heb. nu aan het werk voor een mooie geluidsset. Heb tot nu toe op een 2 kisten, paar kabels en wat rookvloeistof alles tweedehands, en dan is het een stuk goedkoper ;)

Comment

• Haha slim hoor, ik heb hier op de speakers, kabels, kleine rookmachine en wat kleine spulletjes ook alles tweede hands of B-stock oid.

Comment

• ja, enig idee wat B-stock inhoud?

Comment

• Ehr retourmateriaal dat Bax niet meer als nieuw kan verkopen / materiaal dat gerepareerd is / demo materiaal of stel nu iemand koopt een set luidsprekers en een ervan is kapot dus in garantie krijgt die persoon een andere set en bax blijft zitten met een slechte en een goede luidspreker de slechte verkopen ze dus niet he maar de goede is niet meer als nieuw verkoopbaar maar wel nog in tadaa b stock.

Denk wel dat de B stock betrouwbaar is en mijn uitleg zal wel incompleet zijn (rick had het mij eens elders uitgelegd en het zag er zeker betrouwbaar uit en doenbaar om er mss. eens een koopje te doen *ik check hem sindsdien toch dagelijks om te kijken of er niks tussen zit dat mij bevalt* )

Edit: Staat eronder ook altijd bij wat de reden is van B stock bvb.

Tips of opmerkingen over dit product:
                      - let op, geleverd inclusief afgebeelde accesoires!
                      - let op, product als nieuw, doos beschadigd
                      Met andere woorden vermoedelijk een demo product of een volledig werkend product waar ergens bij transport enkel de doos beschadigt is en daardoor niet meer als nieuw verkocht kan worden (blijft beetje giswerk maar bedoel dat de doos schade heeft boeit mij niet of het product schade heeft wel en in dit geval is het dus een compleet product aan een iets lichter prijsje vanwege een beetje beschadigde doos).

Edit2: Staat er trouwens bij in de B shop over welk soort producten het gaat:

De categorie B-stock aanbiedingen bevat producten die wij niet als nieuw kunnen verkopen. Veelal gaat het om producten waar de verpakking van beschadigd is, of waar zeer lichte beschadigingen op aanwezig zijn. In andere gevallen gaat het om producten waar bepaalde accessoires van ontbreken, of producten die ingeruild zijn door klanten. De producten uit de B-stock categorie worden altijd voor een lagere prijs aangeboden dan de gangbare producten in onze webshop. Zo kunt u al snel enkele tientallen euro's besparen op uw aankoop!

Onderaan de productpagina van een B-stock product, bij de tips & opmerkingen, staat genoteerd wat de kenmerken van het product zijn. In veel gevallen is er ook een actuele foto van het product bijgevoegd, zodat u de kenmerken van het product in één oogopslag kunt inspecteren. De producten uit de B-stock zijn allemaal uitvoerig getest en worden werkend verkocht. Vaak geldt een beperkte garantietermijn voor deze producten.
                      Last edited by SqueeZr; Tuesday-15-05-2012, 20:11.

Comment

• oke, bedankt! vroeg het me al een tijdje af en kon het nergens vinden.
                        ja, ga er wel vanuit dat het nog fatsoenlijk spul is en goedkoper :D

ik hou de komende tijd naast 4-5 marktplaats pagina's ook de B-stock pagina open ;)
                        Bedankt!

Comment

• Maar het kan ook flink mis gaan met B-stock spullen. Lees mijn topic van een tijdje terug maar eens door:

Comment

• Iemand trouwens nog tips voor mijn show?

Comment

• Was het breng-je-eigen-speakers-mee dag op die bovenste foto's? :p

Ik zie 1 sub-top setje en 3 op elkaar gestapelde fullrange kastjes per kant... vreemde combi.

Daarnaast lijkt het of de truss doorhangt. Zou me niet verbazen met zo'n grote lengte op slechts 2 statieven helemaal aan de uiteinden, maar het kan ook gezichtsbedrog zijn door het fototoestel. Je gebruikt in elk geval wel fatsoenlijk truss, niet van die goedkope decotruss die ik hier ook regelmatig voorbij zie komen.

Comment

• Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
                                Was het breng-je-eigen-speakers-mee dag op die bovenste foto's? :p

Ik zie 1 sub-top setje en 3 op elkaar gestapelde fullrange kastjes per kant... vreemde combi.
                                haha, de buitenste set was een degelijke sub-top combi die door de geluidsman van een van de optredens was mee genomen. De binnenste set is van de dj, een vriend van mij die aan mij heeft gevraagd om licht te doen (alleen het licht is van mij).

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
                                Daarnaast lijkt het of de truss doorhangt. Zou me niet verbazen met zo'n grote lengte op slechts 2 statieven helemaal aan de uiteinden, maar het kan ook gezichtsbedrog zijn door het fototoestel. Je gebruikt in elk geval wel fatsoenlijk truss, niet van die goedkope decotruss die ik hier ook regelmatig voorbij zie komen.
                                nee, deco truss moet ik niks van hebben. ik heb zelf 8m global truss (3x 2m, 2x 1m) en ja, je ziet het goed. helaas hadden we 10m nodig dus heb ik er 2m van mijn vriend die draaide aan bijde zijkanten eraan gemaakt maar hier bleef net iets ruimte tussen zitten. sinds dien ben ik ook al opzoek naar 1 of 2x 2m global erbij, dit wil ik niet nog een keer meemaken. Als het allemaal global was geweest ben ik ervan overtuigd dat het niet (iig niet zo ver) doorbuigt.

Comment

Working...
                                X