Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het was op het randje maar ik ben blij dat ik ben doorgegaan, dank aan ronny die tot hier wilde komen om cuelux te programeren en alles uit te leggen, ik ben hem hier nog steeds dankbaar voor, het is nog wel wat zoeken en soms duurt het een week maar ik kom er nu wel uit, al moet ik ronny nog wel eens een pb sturen maar nu kan ik het via de pc oplossen.

Comment

• We hebben 2 Pioneer sets.
      1x setje 1000 mk3 met een djm 800
      1x 350 setje.

Wij draaien.zelf inderdaad met traktor en gebruiken virtual dj alleen voor beeld doeleinde. Maar wij draaide hier niet. De spullen zijn allemaal van ons maar de gene die draaide was nogal fan van virtual dj. Is een collega dj waar we erg veel mee werken. Vandaar dus.

Gebruikte materiaal:
      1 circel truss 4.25mk
      1 care van 4x 4x 4 meter.
      4x winner
      2x abstract vr8
      3x movitec sl250
      2x Showtek ignitot 6
      2x 4 bar
      1x laser laserworld rgy 900mw
      7x losse ledpar sls7 van eurolite
      1x Pioneer 350 set
      4x dva s09 sub
      2x dvx d10 top
      Cuelux met midicon
      Flink wat backdrop
      Antari z1500
      Bss di boxjes

Verder hadden we ons dateq rack er staan voor chef te zijn over de dj.

De tonnen maak ik me niet druk over. Als je ze wil prima. Daar kan je ze halen.

En mol nee dat ben ik niet. Ik maakte de foto's
      Last edited by ronennieshow; Sunday-01-07-2012, 22:49.

Comment

• Berichten uit apart topic naar hier verplaatst.

Comment

• Gisteren mijn set geplaatst voor een bruiloft zaterdag, geen gemakkelijke bruiloft want de helft zijn belgen en de andere helft marokaans, ik moet ook marokaanse muziek draaien. Het gaat door in een fabriekspand, heel gezellig zaaltje. Morgen ga ik nog eens naar de zaal om de spiegelbollen op te hangen, 2x 50cm en 3x 30cm.

[edit]Op verzoek foto's en deel tekst weggehaald.
          Last edited by Rick; Saturday-29-09-2012, 08:50.

Comment

• Ziet er strak uit. Tip:
            - Hang je licht wat uit elkaar. Dan creëer je meer breedte.
            - Probeer je licht eens creatief kruislings te spreiden. Dan creëer je meer dynamiek in je lichtshow en het ziet er iets speelser uit.

Comment

• Hangt er iets tussen de movingheads en de LED parren?

Comment

• Ziet er inderdaad prima uit, maar zoals rick al zei zou ik volgende keer de KLS balkjes wat verder uit elkaar hangen. Daarnaast vind ik dat lage meubeldeel een beetje vreemd, wat heb je daar nog achter verstopt?

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                  Ziet er strak uit. Tip:
                  - Hang je licht wat uit elkaar. Dan creëer je meer breedte.
                  - Probeer je licht eens creatief kruislings te spreiden. Dan creëer je meer dynamiek in je lichtshow en het ziet er iets speelser uit.
                  Achteraf zag ik ook dat ik de kls beter wat meer uit elkaar had gehangen, zou er mooier uitzien en de spreiding zal ook stukken beter zijn.

Originally posted by DJ Lars View Post
                  Hangt er iets tussen de movingheads en de LED parren?
                  De movingheads heb ik boven op de truss gemonteerd, 3 stuks inplaats van 4 want één kopje heeft er opeens de brui aan gegeven en ligt nu in de winkel ter herstelling.

Onderaan de truss heb ik het nu zo gehangen.

Winner - Quead phase - KLS 801 - Lounge lazer- KLS 801 - Quad phase- Winner

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
                  Daarnaast vind ik dat lage meubeldeel een beetje vreemd, wat heb je daar nog achter verstopt?
                  Normaal zet ik dat lage meubel achter mij om de laptop op te plaatsen voor de lichtsturing en wat cd koffers, nu had ik geen plaats achter mij op de poduiim en omdat het een lang podium is en het korte meubel wat vreemd stond heb ik dat lage meubel ernaast geplaatst, onder dat lage meubel staan een kastje om wat lichten aan en uit de zetten, geen idee hoe zo'n kastje heet.
                  Last edited by Mol; Thursday-05-07-2012, 23:13.

Comment

• Je had toch zo'n heel stoffen meubel? Waar is dat gebleven? Je set staat nu gewoon in een flightcase... Verder vind ik het er erg netjes uitzien!

Comment

• Dat ander meubel met de denon 600, dateq mixer en platendraaiers staat in mijn garage en wordt niet meer gebruikt.
                      Ook het onderstel wat ik nu gebruik is bekleed met stof/vilt.

Comment

• Ik had die Winner nog nooit in het echt gezien, maar hoe ik het nu zie op die foto's.. Die zijn fel! Ik had de Quad Phase niet gezien, ik dacht wat hangen die KLS balkjes dicht op elkaar terwijl er nog ruimte naast zit. Maar het ziet er zeker mooi uit!

Comment

• Originally posted by Mol View Post
                          Dat ander meubel met de denon 600, dateq mixer en platendraaiers staat in mijn garage en wordt niet meer gebruikt.
                          Ook het onderstel wat ik nu gebruik is bekleed met stof/vilt.
                          Dus dat ga je weer verkopen?

Comment

• ziet er strak uit, alleen zou ik de poten van je statieven toch echt veel verder uit klappen dan dit:

[edit]Op verzoek foto's weggehaald.
                            Last edited by Rick; Saturday-29-09-2012, 08:49.

Comment

• Ik had geen plaats om de poten verder uit te strekken, anders ligt de boel van het podium.

Comment

• Eventjes niets meer van me laten horen, maar de laatste show zag er zo uit:
                                klik

Het is niet de scherpste foto, maar hier is vrijwel alles goed op te zien.
                                Luidsprekers stonden bij het podium op de grond.
                                oh, en de letters voor op het meubel zijn net besteld :)

Comment

Working...
                                X