Het was op het randje maar ik ben blij dat ik ben doorgegaan, dank aan ronny die tot hier wilde komen om cuelux te programeren en alles uit te leggen, ik ben hem hier nog steeds dankbaar voor, het is nog wel wat zoeken en soms duurt het een week maar ik kom er nu wel uit, al moet ik ronny nog wel eens een pb sturen maar nu kan ik het via de pc oplossen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
We hebben 2 Pioneer sets.
1x setje 1000 mk3 met een djm 800
1x 350 setje.
Wij draaien.zelf inderdaad met traktor en gebruiken virtual dj alleen voor beeld doeleinde. Maar wij draaide hier niet. De spullen zijn allemaal van ons maar de gene die draaide was nogal fan van virtual dj. Is een collega dj waar we erg veel mee werken. Vandaar dus.
Gebruikte materiaal:
1 circel truss 4.25mk
1 care van 4x 4x 4 meter.
4x winner
2x abstract vr8
3x movitec sl250
2x Showtek ignitot 6
2x 4 bar
1x laser laserworld rgy 900mw
7x losse ledpar sls7 van eurolite
1x Pioneer 350 set
4x dva s09 sub
2x dvx d10 top
Cuelux met midicon
Flink wat backdrop
Antari z1500
Bss di boxjes
Verder hadden we ons dateq rack er staan voor chef te zijn over de dj.
De tonnen maak ik me niet druk over. Als je ze wil prima. Daar kan je ze halen.
En mol nee dat ben ik niet. Ik maakte de foto'sLast edited by ronennieshow; Sunday-01-07-2012, 22:49.
Comment
-
Gisteren mijn set geplaatst voor een bruiloft zaterdag, geen gemakkelijke bruiloft want de helft zijn belgen en de andere helft marokaans, ik moet ook marokaanse muziek draaien. Het gaat door in een fabriekspand, heel gezellig zaaltje. Morgen ga ik nog eens naar de zaal om de spiegelbollen op te hangen, 2x 50cm en 3x 30cm.
[edit]Op verzoek foto's en deel tekst weggehaald.Last edited by Rick; Saturday-29-09-2012, 08:50.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostZiet er strak uit. Tip:
- Hang je licht wat uit elkaar. Dan creëer je meer breedte.
- Probeer je licht eens creatief kruislings te spreiden. Dan creëer je meer dynamiek in je lichtshow en het ziet er iets speelser uit.
Originally posted by DJ Lars View PostHangt er iets tussen de movingheads en de LED parren?
Onderaan de truss heb ik het nu zo gehangen.
Winner - Quead phase - KLS 801 - Lounge lazer- KLS 801 - Quad phase- Winner
Originally posted by Geluid-en-licht.com View PostDaarnaast vind ik dat lage meubeldeel een beetje vreemd, wat heb je daar nog achter verstopt?Last edited by Mol; Thursday-05-07-2012, 23:13.
Comment
-
Ik had die Winner nog nooit in het echt gezien, maar hoe ik het nu zie op die foto's.. Die zijn fel! Ik had de Quad Phase niet gezien, ik dacht wat hangen die KLS balkjes dicht op elkaar terwijl er nog ruimte naast zit. Maar het ziet er zeker mooi uit!
Comment
-
Comment