Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziet er leuk uit! 1 puntje alleen. Probeer op je laptop zoveel mogelijk processen uit te zetten, de cpu meter van VDJ die op de foto's te zien is is roder dan rood. Bij mij komt hij nauwelijks boven groen door sommige dingen uit te zetten.

Comment

• Inderdaad, en anders even een verlengkabel aanschaffen ;) Paar zwarte degelijke kabels doen veel verschil!

Comment

• Oke bedankt!

Comment

• Ook even 2 fototjes van mijn Drive in show.

Ben benieuwd naar jullie feedback/reacties.

Normaliter rok ik de booth altijd netjes af, bierkratjes op de 2e foto is dus normaal niet van toepassing ;)

Comment

• Foto 1: Waarom de topjes niet omhoog. Zou hou je na 1,5 meter met mensen ervoor al geen hoog meer over. Ook lijkt het me niet echt stabiel om zo 2 toppen op elkaar te zetten. Kleine tip: Ga naar de bouwmarkt en haal daar een 3 weg stekker blokje en haal die haspel eruit. Dat is natuurlijk geen gezicht.

Foto 2: Waarom kratjes eronder? Dit is in mijn ogen vragen om problemen. Ook begrijp ik niet zo goed waarom je de movingheadjes op je subs gezet hebt. Hierdoor ben je erg snel veel van je licht kwijt.

Comment

• Hoe heb je het in je hoofd gehaald om die "truss" in dat partytentje op te hangen?
              Had je een belastingstabel van die tent? Heeft de tentenboer je een aantal takelpunten aangewezen?
              Voor zover ik mij kan herinneren hebben dergelijke partytentjes een maximum belasting van exact 0kg.

Ik zou hierbij een algemene oproep willen lanceren: Mensen kijk aub een beetje uit met wat en hoe je iets boven publiek ophangt... Als het naar beneden komt en iemand raakt heb je er je leven lang spijt van!

Comment

• Bekabeling kan stukken beter. Investeer in wat extra kabelbinders zoals deze en zorg dat je bekabeling zoveel mogelijk uit het zicht is.

Bij de bovenstaande reacties sluit ik me aan.

Comment

• Waar je ook kan gaan investeren zijn 2 tussenpaaltjes met een adapter erop dat je 2 luidsprekers naast elkaar op een 35mm punt kwijt kunt. Heb je ze gelijk op goede hoogte.

Comment

• Originally posted by yobotje View Post
                    Waar je ook kan gaan investeren zijn 2 tussenpaaltjes met een adapter erop dat je 2 luidsprekers naast elkaar op een 35mm punt kwijt kunt. Heb je ze gelijk op goede hoogte.
                    Als je op foto 2 kijkt, daar is dit ook het geval. Ik snap alleen niet waarom ze daar wel gebruikt zijn, en op foto 1 niet (tenzei ze pas na het feestje op foto 1 zijn aangeschaft ;))

Comment

• Zijn statieven, geen tussenpalen. ;)

Comment

• Zie het ja, 2 tussenpaaltjes erbij, adapters erop en het is gelijk netjes ;)

Comment

• Zo!

Ik schrik van wat ik zie.
                          Foekie-woekie truss aan zo'n ***tentje. En hoe??
                          Statieven op standje standje scherp.
                          Haspel die met 1 stuk in je truss hangt
                          Niet echt afgewerkt.

Topjes naast elkaar> kamfilters.

Ik stel voor dat je eerst heeeeeel veel dingen gaat lezen voor je weer een showtje gaat doen.
                          Dit is gewoon onveilig prutswerk, sorry dat ik het zeg.
                          Last edited by Rick; Wednesday-03-10-2012, 10:27.

Comment

• Vleeswaren uit bovenstaande post weggehaald.

Comment

• Kom op Rick!
                              Je weet toch waar k.u.t. voor staat toch?
                              Kwalitatief Uitermate Teleurstellend! :mrgreen:

Comment

• Maar niet iedereen is bekend met die afkorting, dusja....

We gaan maar weer back ontopic. ;)

Comment

Working...
                                X