Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• he, ik heb laatst een buurtfeest gedaan.
    foto staat op me hyves link hieronder
    http://nigelisdj.hyves.nl/#show_reac...=2&__state__=2.

de afwerking laat hier wel heel erg te wense over, maar dit feest was voor de lol om alles uit te teste.
    normaal zet ik me spulle op een tafel met een kleedje over de kabels (en een blacklight erachter)
    daarbij heb ik of 2 scanners op statief en rookmachine op de grond of 2 scanners en 3 led parren in truss en movinghead erbij (geen vaste plek).

wat vinden julllie ervan ?

Comment

• Profiel is niet zichtbaar voor iedereen. Als ik de foto's zou willen zien moet ik een hyves account hebben en jou als vriend hebben. Niet zo handig dus.
      Overigens zeg je zelf al dat het niet netjes staat, de afwerking is afgeraffeld. Wat zouden wij dan nog moeten zeggen?

Comment

• Ik begrijp dat het om deze foto gaat of niet?

Comment

• Ik mag hopen van niet.
          Wat een Betty spaghetti aan kabels. Wat een enorme bende.
          Kabels over je rookmachiene heen.
          Stekker dozen op de grond waar iedereen kan lopen.
          Speakers op dr grond.
          Scans hangen erg ver voor over. Hoe rechter hoe meer je berijk is.
          Stekker dozen met schakelaar
          Los liggende haspel midden waar ik denk jij moet staan.
          En had ik al gezegd dat het een enorme bende met kabels is.

Comment

• Ook al is het 'een soort van test' ruim die spaghetti op!!!
            Dit ziet er gewoon niet uit. Als ik klant zou zijn, weet ik wie ik niet moet inhuren....

Comment

• 1.Verberg die kabels eens netjes! (leg alles onder je meubel en dan kan je een doek voor je meubel spannen)
              2.Speakers moeten omhoog!
              3.Iedereen kan op die snoeren lopen en op al dat apparatuur wat op de grond staat!

Comment

• 3 dingen die me nu opvallen;
                1. Waarom hangt er een vlinder aan je T-bar?
                2. Je dj ''meubel''. Dit zijn 2 ikea tafeltjes op een houten plank, die ligt op 2 speakers. Ook de verdeling daarvan klopt voor geen ene ****. Op de ene speaker ligt heel veel van het hout, en op de andere slechts iets van 10cm (zo op het oog).
                3. Je statief. Deze staat zo dat een klein tikje het hele geval al naar beneden komt! De 'open' kant richt naar de kant waar juist het meeste balasting hangt! 1 scanner, 1 laser, 1 vlinder...

Comment

• en ook ik zal het nog maar eens bevestigen: enkel het aapje voor in jouw lianen ontbrak nog. Probeer gewoonde kabels tijdens het opzetten al netjes weg te steken. heb je geen extra werk aan dan.

Comment

• Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
                    enkel het aapje voor in jouw lianen ontbrak nog.
                    Haha dat was wel toepasselijker geweest dan die vlinder :)

Maar goed, je hebt nu in elk geval wel twee dingen geleerd : altijd zorgen voor een nette afwerking en nooit dit soort foto's posten ;)

Dus wat is je volgende aankoop bij Bax? Juist!

Comment

• En kabelbinders! Stuk praktischer om kabels rond een statief of dergelijke te krijgen!

Comment

• Helemaal mee eens,
                        Iedereen heeft al gesproken, ik heb er weinig aan toe te voegen.
                        Neem het advies wat we hier geven maar aan!

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
                          En kabelbinders! Stuk praktischer om kabels rond een statief of dergelijke te krijgen!
                          en dan kies je (volgens mij) best de velcro-kabelbinders. Kan je altijd opnieuw gebruiken, en als je deze vast maakt aan je kabel verlies je ze niet. ook zeer handig om je kabels tijdens het opbergen samen te houden zodat ze niet in elkaar krullen.

Comment

• Velcro binders? Je denkt 1 kabel uit je bak te trekken, maar je hebt dan een hele tros vast?

Doe mij maar de elastiekjes...

Comment

• Ik heb gewoon van die dap dingetjes. Maak ze ook niet aan m'n kabels vast. Zijn spotgoedkoop. Had er laatst weer 200 bestelt. Kosten nog geen 2 euro voor 10 stuks.

Comment

• Ik gebruik er ook van dap, op deze kun je nog schrijven gemakkelijk om de lengte op te schrijven.
                                Ik heb er enkele maanden geleden ook 200 gekocht in diverse kleuren in een shop in mijn buurt, ze waren wel een stuk langer maar ook veel duurder.

Ik betaalde 10.60 euro voor 10 stuks, 36cmx5cm
                                Last edited by Mol; Sunday-07-10-2012, 19:55.

Comment

Working...
                                X