Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja regen is k--te als je een drive inn moet uitpakken... 2 weken terug hadden we dat ook maar daar konden we de aanhanger in de hal zetten haha... ziet er goed uit hoor de show.

Comment

• Hier hebben we 't ook wel eens beter getroffen hoor, feestje in een boerenschuur, plof je zo de auto even binnen, spullen er uit, opbouwen en klaar :D

Comment

• dat is ideaal ja... volgend weekeind komen er ook weer foto,s van mij 8)

Comment

• Van mij ook weer, maar die zien jullie dan wel verschijnen :)

Comment

• Gister mijn eerste plein feest ooit. Was wel een must van mij om onder een tent te staan en ben blij dat ik dat gezegd heb. Met opbouwen kregen we een gigantische bui op ons kop. Hierdoor begon alles anderhalf uur later. Ook omdat de stroom uit een huis moest komen en we geen buitenkabels hebben. Was zeer geslaagd en uiteindelijk 3uur langer moeten draaien dan gepland.

overzicht foto

Apparatuur lijstje:
            2 12'' topkasten van celestion
            2 15'' subwoofers van celestion
            2x behringer ep 2500 versterkers
            crossover en eq van behringer

dj booth
            pioneer cdj 800
            stanton mixer

geluidset kon niet op van die tussenpaaltjes werd te hoog waardoor het niet in de tent pasten. Heb geen verstelbare tussenpaaltjes

Comment

• 1 cd speler?

Comment

• Ziet er een beetje rommelig uit allemaal...

Comment

• Die indruk krijg ik ook, komt ook door die verdwaalde stoelen en de rommel die op de grond ligt. Had je de subs niet tussen je statiefpoten kunnen plaatsen?
                  En waarom ligt er vanalles op je subs?

Comment

• Waren twee cd spelers uiteraard. Verder viel eigelijk de rommeligheid wel mee. Lijkt misschien door de foto door alle stoeltjes. Was puur voor achtergrond muziek. Verder oogt het misschien ook rommelig omdat ik de subkasten ook als bijzet tafel heb gebruikt. Mijn meubel is te klein om een cd map kwijt te kunnen en nog een koffer met cd's. Er is in iedergeval geen kabel te zien daar had ik wel voor gezorgd :P Als ik de subs naast mijn tops had gezet krijg je ook een erg raar beeld. Graag wil ik altijd horen wat volgende keer beter kan.

Comment

• Als ik het zo zie denk ik eerder aan een studentenfeestje? Oogt zeer onprofessioneel, las in eerste instantie 'mijn eerste feestje ooit' zo ziet het er ook uit! Gezien je website zag er er allemaal strak uit. Nee sorry kan beter, je kan beter.

Met het bovenstaande heb je natuurlijk, ja lul maar lekker wat kan beter, bij deze netjes in een overzicht:

- Subs naast je topjes staat teneerste netter
                      - Toon beetje inspanning haal gewoon die stoelen weg
                      - Ik zie het geweldig kabel dwars door het gras naar je booth lopen, ff achterom wegwerken ik wil niet onderuit gaan
                      - CD (mappen) koffers ff op een tafel naast/achter je desnoods op de grond
                      - Hou ten alle tijden indien mogelijk symtrie kon hier makkelijk (zou bijv. je booth in het midden zetten en meer naar voren)

Comment

• - je pakt een tafel en zet die achter je met een mooie zwarte rok voor je rotzooi.
                        - je pakt je toppen en zet deze mooi op je subs'.

voila symetrie :wink:

Comment

• Originally posted by Partysounddriveinn
                          - je pakt een tafel en zet die achter je met een mooie zwarte rok voor je rotzooi.
                          - je pakt je toppen en zet deze mooi op je subs'.

voila symetrie :wink:
                          Mijn toppen konden niet op de subs dit werd te hoog en mijn tussenpaaltjes zijn niet verstelbaar. Verder geef ik jullie grootsgelijk dat bepaalde dingen netter hadden gekunt. Naar een tafel had ik gevraagd, maar men had er naar mijn idee niet echt zin in om dat te gaan regelen. Had ernaar gevraagd kreeg als reactie ja ga ik regelen verder niks meer gehoord. Toen maar deze oplossing.

Comment

• gewoon geen genoegen mee nemen en doorzeuren tot alles er is. Persoonlijk zorgen wij er altijd voor dat we niets anders nodig hebben dan stroom aanvoer en eventueel het podium (soms regelen we dit ook helemaal zelf.

Je had je subjes ook voor het statief kunnen zetten.

Comment

• Bedankt allemaal. Buitenfeesten zijn denk ik toch zoiezo altijd al anders dan binnenklussen. Bij een buitenklus heb je met veel dingen beperkingen en zijn er vaak een hoop redenen waardoor bepaalde dingen niet kunnen. Er komen aan beide kanten twee extra ''meubels'' bij waardoor ik meer dan genoeg ruimte heb. De klant was erg tevreden en daar gaat het natuurlijk altijd om. Verder heb ik er waarschijnelijk over twee weken een nieuw straatfeest aan overgehouden en dan zal ik zeker hier nieuwe foto's laten zien en dan maar hopen dat iedereen hier in zijn handen klapt :D

Comment

• Dit was 2 weken terug.. bij mij onze eigen tent met zeilen aan de zijkanten.. klik!

Zo moeilijk is buiten niet je moet alleen de tijd nemen en denken aan jezelf aan je apparatuur en hoe het eruit gaat zien..

Comment

Working...
                                X