Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik vind die movinghead er nogal vreemd uitzien omdat het alles a-symetrisch maakt. Misschien had je beter 45 graden kunnen draaien en dan de moving head in de hoek zetten als een centereffect.

Comment

• Ik heb er enkele maanden 4 gekocht maar al vlug waren er 3 stuk, de verkoper zal ze herstellen maar het duurt allemaal zo lang pffff, ik kan de sms'en al niet meer tellen.
      Normaal rij ik volgende week naar nederland (400km heen en terug) naar de verkoper.

Comment

• Neem er dan geen mee, dit ziet er inderdaad niet uit... en dan ook de parren nog op verschillende hoogtes... niet bepaald de strakste opstelling die ik van je gezien heb.

Comment

• Liever dan toch 1 movinghead dan geen, het was een kleine zaal en met het prisma/rotatie effect kon ik de voledige dansvloer met 1 gobo uitlichten, mooi bij de openingsdans.
          De kls konden inderdaad beter qua hoogte, maar de mensen kijken daar niet naar. Wat voor hen telt is de muziek als die perfect is dan is het feest al geslaagd en dat was het want ik mag het huwelijk van de dochter verzorgen volgend jaar.

En ik zie veel slechter bij collega's hier, soms zie je de booth niet van de berg kabels, dan ben ik nog heel netjes nu ;)

Comment

• Originally posted by Mol View Post
            En ik zie veel slechter bij collega's hier, soms zie je de booth niet van de berg kabels, dan ben ik nog heel netjes nu ;)
            Dat is absoluut zo, maar van jou ben ik beter gewend...

Comment

• het valt me wel op dat je achter de dj booth ook netjes blijft, of was het gewoon nog aan het begin van de avond? ;)

Comment

• Zowel voor de booth als achter de booth moet het netjes blijven en zeker geen kabels in de weg liggen, ik steek daar veel werk in, ik kan op 1u opslaan maar ik zit ruim aan 2u om alles mooi op te stellen. en ik moet zeggen dat ik hier nog slordig was, de kabels waren niet vastgemaakt aan de rechstaande truss zie ik, dat is niet van mijn gewente.
                En de gasten zien dat want ik krijg veel complimenten dat ik een mooie instalatie heb en alles er netjes bij ligt.

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
                Dat is absoluut zo, maar van jou ben ik beter gewend...
                Dat is inderdaad niet van mijn gewente maar zoals ik al zei ik had maar 1 werkende movinghead, de andere 3 zijn defect en ik wacht nog op een telefoon om ze naar de verkoper in nederland te brengen.
                En dan liever 1 kopje dan geen al staat het niet echt mooi.
                Last edited by Mol; Tuesday-06-08-2013, 14:42.

Comment

• Originally posted by Mol View Post
                  Woensdag een klein maar stevig feestje gehad op een leuke locatie en amper 7km van mijn deur.

[ATTACH=CONFIG]267[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]268[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]269[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]270[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]271[/ATTACH]
                  Nette set up.

Comment

• Begin juli een verjaardagsfeestje gedaan in een tuin:

cara.jpgcara1.jpgcara2.jpg

Comment

• Op zich niet verkeerd, maar volgende keer nog iets meer aandacht besteden aan de afwerking. Met name het doekje hangt erg slordig en de kistjes hadden ook wat netter neergezet kunnen worden.

Maar goed, je hebt in elk geval een doekje en kistjes en je hebt de kabels netjes weggewerkt. De basis is dus prima, nu nog de puntjes op de i.

Comment

• Hoe heb je die scanner aan het statief gemonteerd als ik vragen mag?

Comment

• @ Geluid-en-licht.com, bedankt voor de feedback

@ Rick, met 2 trusslemmen en ik heb 2 safety's gebruikt om rond mijn t-bar te hangen
                          Last edited by Mathias Van Rechem; Saturday-31-08-2013, 13:07.

Comment

• Afgelopen weekend een Drive-in show neergezet. In dit bericht de 3D ontwerpen, heb t opgesplitst omdat ik maar 5 fotos per bericht kan toevoegen...
                            2013-09-07 Brandweer Stein 3.jpg
                            2013-09-07 Brandweer Stein 4.jpg
                            2013-09-07 Brandweer Stein 5.jpg
                            2013-09-07 Brandweer Stein 6.jpg
                            2013-09-07 Brandweer Stein 7.jpg

Comment

• 2013-09-07 Brandweer Stein 2D.jpg
                              DSC07954.jpg
                              DSC07953.jpg
                              DSC07958.jpg
                              DSC07960.jpg
                              Hier eerst het 2D ontwerp en dan nog een paar fotos van de dag zelf...

Comment

• DSC07961.jpg
                                DSC07962.jpg
                                DSC07967.jpg
                                DSC07968.jpg
                                En nog 4 fotootjes...

Comment

Working...
                                X