kijk dat ziet er netjes uit zo. wat voor baskasten zijn dat? Behringer?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Jups de 800 watt rms basskisten doen goed hun best moet ik zeggen.. Al met al gaat alles er wel uit over een tijd voor de hk auido elias px 4 maal sub 2 maal top. 8)
Met een buitenfeest moet je duidelijk zijn! het gaat zo als jij wil niet wat hun willen natuurlijk wel de muziek etc.. maar de opstelling etc is aan jou! Denk aan je zelf jij staat daar met een paar duizend euro aan apparatuur! Willen hun het anders? zoek dan maar een andere malloot ik moet me geld met mijn spullen verdienen dit laat ik dus niet in een zwak tentje staan.
Comment
-
Ziet er netjes uit Free Energy, probeer alleen je kabels een beetje te verbergen. Misschien tijd voor een compleet meubel waar alles incl. laptop in kan?
Offtopic: voor de trouwe bezoeker, ik ben weer terug van vakantie dus weer actief per vandaag!!
Comment
-
Misschien leuk voor de Gay Parade, maar niet voor mijn bruiloftfeestje :D . Overigens zal je jezelf wel onderscheiden en praten ze nog lang na over that Pink Party!!
Nu weer ontopic!! Tenzij iemand echt roze neopreen gebruikt dan graag een foto.
Comment
-
Originally posted by J.S. Coolen@ Free energie:
Ik vind het er erg rommelig uitzien,
- Het spandoek hangt scheef
- De speakers staan niet op gelijke hoogte
- Er is geen afrok, dus je ziet alle rotzooi liggen
- Kabels zijn niet weggewerkt.
offtopic: ik dacht dat je roze wel mooi vond jocha?
Comment
-
Originally posted by Partysounddriveinn
Daar sluit ik me bij aan begin met rokken dit helpt al zoveel en kost zeer weinig.. ga eens naar de markt koop daar zwarte stof pak de naaimachine van je oma , moeder , tente of de buurvrouw en zoom die netjes en dan heb je al 1 punt..
Comment
Comment