Goed. Ik lees het forum nog altijd mee. Ik heb hier nu ook foto's van 2 drive in shows op dezelfde school. Nog 1 van carnaval en 1 van een paar weken terug.
Carnaval:
de show
gekken huis
Het meubel
Links ik, rechts een vriend die het licht deed.
rest van de foto's
Wat er stond/hing/lag:
8X par 56 (500 watt)
2X Icolor van JBsystems
1X z1000 van Antari
2X JBL Eon's G2
1X JBL sub (de actieve budget ding, ben het type kwijt)
2X Pioneer cdj-1000
1X A&H Xone:92 (is inmiddels verkocht en vervangen door een DJM-800)
2X Synq XTRM-1
Dap monitors (de 85 watt versie)
Het was een erg geslaagd feest, maar te veel statisch licht. Er hing wel een enorm goede sfeer.
Tussendoor hebben wij ook het thema feest gedraaid. Met meer bewegend licht. Ik verwacht de foto's binnenkort en zal ze hier dan uiteraard plaatsen
Bij het andere feest van de 3de klas stonden we aan de andere kant van de zaal. Het was onmogelijk om platen te draaien. De vloer veerde zohard op het gejump mee dat ze bij het minste al oversloegen (wellicht tijd voor freefloats...)
opbouwen
ik, te serieus..
indraaien.
overzichtje, van de plek waar ik normaal sta
gezellig, toen de zeikerds vertrokken waren
Er was een hele grote groep aanwezig die al vanaf het begin naar huis wilden. Dat heb ik geweten. op geen enkele manier waren ze op de vloer te krijgen. Maar toen ze weg waren was het wel gezellig met 20 man, van de 100
Wat er stond/hing/lag:
8X par 56 (ook weer 500 watt)
1X z1000 van Antari
1X Geni Brilliance (door mijzelf opgelapt)
En dezelfde geluidset als hierboven.
Carnaval:
de show
gekken huis
Het meubel
Links ik, rechts een vriend die het licht deed.
rest van de foto's
Wat er stond/hing/lag:
8X par 56 (500 watt)
2X Icolor van JBsystems
1X z1000 van Antari
2X JBL Eon's G2
1X JBL sub (de actieve budget ding, ben het type kwijt)
2X Pioneer cdj-1000
1X A&H Xone:92 (is inmiddels verkocht en vervangen door een DJM-800)
2X Synq XTRM-1
Dap monitors (de 85 watt versie)
Het was een erg geslaagd feest, maar te veel statisch licht. Er hing wel een enorm goede sfeer.
Tussendoor hebben wij ook het thema feest gedraaid. Met meer bewegend licht. Ik verwacht de foto's binnenkort en zal ze hier dan uiteraard plaatsen
Bij het andere feest van de 3de klas stonden we aan de andere kant van de zaal. Het was onmogelijk om platen te draaien. De vloer veerde zohard op het gejump mee dat ze bij het minste al oversloegen (wellicht tijd voor freefloats...)
opbouwen
ik, te serieus..
indraaien.
overzichtje, van de plek waar ik normaal sta
gezellig, toen de zeikerds vertrokken waren
Er was een hele grote groep aanwezig die al vanaf het begin naar huis wilden. Dat heb ik geweten. op geen enkele manier waren ze op de vloer te krijgen. Maar toen ze weg waren was het wel gezellig met 20 man, van de 100
Wat er stond/hing/lag:
8X par 56 (ook weer 500 watt)
1X z1000 van Antari
1X Geni Brilliance (door mijzelf opgelapt)
En dezelfde geluidset als hierboven.
Comment