Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ferrox
    Ik heb ze eindelijk binnen!

Any Comment?
    Even snel gekeken, vind je lichtstatief beetje rommelig met al die kabeltjes...

Comment

• Ook ik zie de spaghetti hangen, helaas. Geen budget voor een leuke trussbrug? (Lijkt me nogal zwaar ook zo, op die statiefjes.... :?)

Comment

• Dit zijn die zware stalen statieven. Trusbrug ga ik niet weg zetten voor dat geld wat ze bieden. Het is met deze show veel geven en nemen. Dus moet je consessies maken.

Dat van die spagettie klopt ja, niet meer gezien tijdens het feest helaas, ik ga er volgende keer (augustus weer) op letten. Maar het is in ieder geval geen witte spagettie ;)

Want deze show is eigenlijk voor een prikkie. En een beetje doordat het mijn oude school is, en omdat ik daar nu voortaan 5 feesten per jaar mag verzorgen.

Comment

• Apparatuur is dik in orde, bekabeling ook netjes zwart. Alleen het kan nog net iets netter afgewerkt worden! Maar je bent aardig op weg!

Comment

• Originally posted by Citybeatz
            Apparatuur is dik in orde, bekabeling ook netjes zwart. Alleen het kan nog net iets netter afgewerkt worden! Maar je bent aardig op weg!
            Haha, die laatste zin vind ik grappig..

Hoe lang draai jij al?

Ik al ruim 8 jaar ;) Dus op weg is een groot woord. We doen het gewoon met wat we hebben. En de muziek is toch belangrijker dan de rest vind ik!

Comment

• Ziet er leuk uit , trussje was mooier maar alle waarde naar zijn geld. Bieden ze weinig krijgen ze weinig.

Kabels moeten natuurlijk wel mooi weg zijn maar zolang het geen gevaar toebrengt is het lang niet erg ook al wil het oog ook wat... al met al een nette show...

Comment

• Originally posted by Partysounddriveinn
                Ziet er leuk uit , trussje was mooier maar alle waarde naar zijn geld. Bieden ze weinig krijgen ze weinig.

Kabels moeten natuurlijk wel mooi weg zijn maar zolang het geen gevaar toebrengt is het lang niet erg ook al wil het oog ook wat... al met al een nette show...
                Mijn verhuurder is ook maar een hobyist, dus die doet het ook voor weinig. Maar ik denk dat als hij een trussbrug koopt, dat deze dan meegaat. Maargoed, dat zal nog ff duren voor het zover is.

Comment

• Daarom gewoon zo door blijven gaan kan er goed mee door hoor :wink:

Comment

• Originally posted by Ferrox
                    Originally posted by Citybeatz
                    Apparatuur is dik in orde, bekabeling ook netjes zwart. Alleen het kan nog net iets netter afgewerkt worden! Maar je bent aardig op weg!
                    Haha, die laatste zin vind ik grappig..

Hoe lang draai jij al?

Ik al ruim 8 jaar ;) Dus op weg is een groot woord. We doen het gewoon met wat we hebben. En de muziek is toch belangrijker dan de rest vind ik!
                    Ik draai niet...

Comment

• hoe lang zit je in de buisness dan (even wat duidelijker ;))

Comment

• 3 jaar zo ongeveer

Comment

• en dan tegen mij zeggen dat ik aardig op weg ben :lol:

Maargoed ik snap het wel. En ik ben ook maar een hobbyist he, dus alles is naar verhouding!

Comment

• Gister simpel klusje in Burgh-Haamstede, bruiloft.

"Prima presentatie" aldus de klant, complimenten weer voor de DJ zou ik zeggen :lol: . Had hier liever 8 spotjes verlichting gezien mjaa... Verder top feestje, het (lesbische) stel was zeer te vrede, de uitnodiging om op hun 5/10/12.5/.. jarige bruiloft hebben we maar meteen aangenomen ;)

Foto's van deze show, foto's van de bruiloft in Mid'burg hoop ik nog te ontvangen.

Foto's Burgh-Haamstede, (gemaakt met mobiel, kwaliteit kan soms wel beter)
                            Show
                            Nogmaals
                            Stukje techniek
                            Feestje
                            Feestje
                            Act: Zij
                            Feestje

Commentaar?

Comment

• Ziet er gewoon weer netjes uit. Alleen vraag ik me af waarom je geen 19 inch beugeltjes gebruik voor je Denon X1500. Verder zou een mooi meubel het geheel afmaken, maar ja transport probleem waarschijnlijk?

Verder ook nog wat commentaar op je spelling. Pas je foutjes even wat aan. Dit telt overigens voor meerder hier op het gezellige bax-shop.nl forum :D

Verder valt het mij in dit topic op dat veel leden het commentaar wat gegeven wordt afschuift op het feit dat er niet meer werd betaald. Ik neem aan dat jullie toch een vaste prijs vragen en daar een show voor wegzetten. En dat wanneer ze om korting vragen je dan opeens je kabels minder goed wegwerkt begrijp ik niet helemaal. Realiseer je wel dat op dat feest vaak honderden potentiele klanten jou heel de avond zitten aan te staren en ook die afwerking zien. Ik zou in dat geval of geen korting geven of gewoon toch de boel netjes afwerken. Trek daar dus tijd voor uit. Mocht er iets fout gaan tijdens je show weet je ook direct waar het feit gaat en hoef je niet heel de klos kabels eerst uit te zoeken.

Comment

• Originally posted by jochanan
                                Ziet er gewoon weer netjes uit. Alleen vraag ik me af waarom je geen 19 inch beugeltjes gebruik voor je Denon X1500. Verder zou een mooi meubel het geheel afmaken, maar ja transport probleem waarschijnlijk?
                                Denon mixer komt binnenkort in een 12" flightcase en daarnaast 2 pioneer's (alleen liggen me ouders op ramkoers omdat ze geen tonnen aan apparatuur in huis willen...

Meubel, ten eerste transport probleem, ten tweede een hel als je naar een strandtent moet of die op het podium moet tillen!! Nee voorlopig hier geen meubel.
                                Originally posted by jochanan
                                Verder ook nog wat commentaar op je spelling. Pas je foutjes even wat aan. Dit telt overigens voor meerder hier op het gezellige bax-shop.nl forum :D
                                Done, was al beetje laat toen ik die post postte ;)

Originally posted by jochanan
                                Verder valt het mij in dit topic op dat veel leden het commentaar wat gegeven wordt afschuift op het feit dat er niet meer werd betaald. Ik neem aan dat jullie toch een vaste prijs vragen en daar een show voor wegzetten. En dat wanneer ze om korting vragen je dan opeens je kabels minder goed wegwerkt begrijp ik niet helemaal. Realiseer je wel dat op dat feest vaak honderden potentiele klanten jou heel de avond zitten aan te staren en ook die afwerking zien. Ik zou in dat geval of geen korting geven of gewoon toch de boel netjes afwerken. Trek daar dus tijd voor uit. Mocht er iets fout gaan tijdens je show weet je ook direct waar het feit gaat en hoef je niet heel de klos kabels eerst uit te zoeken.
                                Helemaal mee eens, omdat je (te veel) korting geeft ga je dan ook maar slecht draaien? Klus van gister was tegen oude (lagere) tarieven aangenomen, dan maar onder het motto : "Als het maar gezellig is, geld maakt niet gelukkig". Er zijn gister wel hoop kaartjes meegenomen, dus helemaal waar wat Jochanan roept!

Comment

Working...
                                X