Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
De show ziet er weer (zoals altijd) netjes uit patrick..
niet echt iets op aan te merken
het is trouwens wel verdacht stil in dit topic, komt dat door de vakantie? heeft niemand feestjes? of is iedereen te lui om hier wat foto's te plaatsen?:P
'k moet er wel ff bij zeggen dat dit 1 van mijn 1e feestjes is, maar erg goed verlopen !
Niet alles is "professioneel" weggewerk ( kabels e.d)
Combi Cases komen eraan ;)
het is trouwens wel verdacht stil in dit topic, komt dat door de vakantie? heeft niemand feestjes? of is iedereen te lui om hier wat foto's te plaatsen?
Als (een van de) eerste feest(en) ziet het er leuk uit, een goede basisset met 8 parren en mooie effecten.
Toch vind ik het jammer dat niet alles helemaal 100% afgewerkt is, probeer je kabels een beetje uit het zicht te houden en netjes weg te werken, dit zal zeker het totaalplaatje verbeteren.
Ook jammer dat je niet veel ruimte had, waardoor toch alles wat 'opgepropt' lijkt.
Gisteren een... tja... het zou een verjaardagsfeest zijn, ik noem het meer een zuipfestijn.
Mocht niet over de eigen boxen draaien, 'moest' maar over die van het zaaltje zelf, zat ook nog een limiter achter, helaas.
De jeugd had jammergenoeg slechts twee interesses;
- Zuipen
- 'biljarten'
In principe waren we eigenlijk overbodig geweest, het waren gewoon geen types om echt te feesten.
Vandaar ook geen partypics gemaakt, maar wel meerdere foto's van de opstelling.
Ik heb voor zover mogelijk alles geprobeerd af te werken, ben nog steeds bezig met het nieuwe meubel, heb ook gemeld aan mijn opdrachtgever dat het wat improviseren was met de spullen, maar dat was allemaal geen enkel probleem.
Achja, foto's dan maar? Opstelling Opstelling 2 Oew, lampjes Meer lichtjes
Licht:
- American DJ Duratruss system
- 2x Aztek DJ Robo
- Eurolite Z-20 Mushroom
- Showtec Aquatic
- 1500 watt strobe
- T4 met par56 short black
- 700 w rookdoosje van Velleman
Overig:
- Koffertjes met kabels/cd's
- 2x American DJ racklight