Jip he wordt een beetje te vol in de loods :)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Gister leuk feestje in een tent van 5 bij 10 meter gehad, daar in het midden een truss van 6 meter neergezet wat het volgende effect gaf
klik
klik
sturingen
Apparatuurlijstje;
Geluid
2 x pioneer cdj 200
1 x denon dn x1500s
2 x boxen op statief
Licht
Sturing;JB dmx 400, JB sm 1612
2 x JB Winner
2 x fourbar
1 x stroboscoop
1 x antari z1200
2 x 3 meter truss
2 x wind upstatieven
en alle kabels, kisten, cd's en dergelijke.
Comment
-
het budget was niet groot
we hebben zelfs heel wat euro's kado gegeven aan onze toen net 18 jaar geworden klant/vriend!
na, centereffect staat nog niet echt op de planning om te kopen
eerst maar een fourbar dan trussje kopen incl adapters en dan word het tijd voor een center effect/ nog 2 winners
Comment
-
Ik wou weer even wat leven hierin blazen en heb de volgende bruiloft even uitgelicht:
14 sept. we mochten op pad met de sfeermakende DJ Peter, voor sommige Zeeuwen een bekende! Show echt super simpel, geen licht wel geluid.
Show
Kusjee
Dansje
Liedje
Treintje
Trein op wielen van oma
Vervolgt door een dansje
Jaja los
Met z'n alle
Meer
Commentaar?
Comment
-
Geen meubel is momenteel niet rendabel, ik zie er weinig voordelen van dan snellere op-/afbouw & vaste uitstraling van je show. Daarnaast reƫel gezien, vervoer is nog niet op en top geregeld.
Als alles in een flightcase-meubel zit, is het een ramp op dat op een podia te krijgen !! Daarnaast geldt dat ook voor locaties op bovenverdiepingen met trap of andere opstakels, en dat gebeurd gewoon geregeld.
Schotten zie ik helemaal geen toegevoegde waarde in, ze kunnen opvallen (veiligheid) en je hebt nog steeds tafels van locatie nodig.
In de toekomst zie ik misschien wel een truss-meubel zitten. Wordt vervolgt
Comment
-
leuk feestje in yerseke verjaardag 15 - 17 2 dames
moeilijk publiek de 1 wou hardstijl, andere gothic, en vrouwen top 40 en dance r&b
hier wat foto`s:
voor
backstage
macarena
rest foto's
het was show 3a
Roadie en Dj
materiaal:
2 statieven licht en 2 voor boxen
2x db basic 200
1x djx 700 mengpaneel
1x dubbele cdspeler US Blaster