Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
koop dan ook even zwarte verlengsnoeren want dit kan eigenlijk niet
klik
Alles op zijn tijd lijkt mij, zolang de klant het niet ziet. Wat wel een punt is dat je met deze stekker/verlengsnoer bende haast niet meer ziet hoe of wat. Gaat er dus iets fout of trapt iemand er een stekker uit heb je een probleem.
Ja ziet er weer netjes uit, toch zou ik liever een trussbrugje zien boven of vlak achter de DJ. Geeft net wat meer charme aan de opstelling. Uiteraard moet dit wel kunnen ivm ruimte. Verder kan je dan ook je parren bijvoorbeeld in het midden hangen en je scanners aan de zijkanten. Hierdoor heb je een mooi synchrome show.
Aha, ja op zo een moment zijn statieven inderdaad een stuk makkelijker. Wat wordt dan de volgende aankoop van de drive-in show? Mooi lichtgevend discomeubel?
Ook van het weekend een show nog weggezet, balen dat het wel lekker in mijn voorbereidingsweek zat van me tentameweek :S, nja in de auto nog 'lekker' kunnen leren. Goed we moesten on tour in Oostkapelle, niet echt bijzonder voor de meeste, geluidsetje, dj setje, 8 spotjes that is t ;)
Ook van het weekend een show nog weggezet, balen dat het wel lekker in mijn voorbereidingsweek zat van me tentameweek :S, nja in de auto nog 'lekker' kunnen leren. Goed we moesten on tour in Oostkapelle, niet echt bijzonder voor de meeste, geluidsetje, dj setje, 8 spotjes that is t
Nja de foto's
show
wordt wat gedanst
hier ook
jaaa
jumping
sfeer / overzicht
meer...
Commentaar ?
Haha nee niet echt, maar we kunnen moeilijk commentaar geven op dansende mensen als ze stilstaan. :D . Ik ben weleens benieuwd naar je karaoke opstelling. Dit is namelijk al meermaals aan bod gekomen op het gebied van dvd spelers en schermen en ben nu wel benieuwd naar het resultaat.
Aha, ja op zo een moment zijn statieven inderdaad een stuk makkelijker. Wat wordt dan de volgende aankoop van de drive-in show? Mooi lichtgevend discomeubel?
waarschijnlijk gaan we een groot deel omgooien hierzo..
Edit: hele bericht staat hier, op aanraden van jasper
Comment