Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Dankje Max, jouw shows zien er ook altijd gelikt uit maar je bent ook iets verder in het vak ;)
Ja altijd uitbreidingsplannen:
- Nieuwe mixer (reeds in bestelling)
- 2x enkele cdspeler (pioneer cdj800 of denon DN-S3500)
- Setje parverlichting erbij
- 1 of 2 actieve tops van DB
Het kabelwerk is niet echt geweldig, maar dat krijg je toch een beetje als je je parretjes met 4x230 volt aanstuurt...
Maar, hier staat wel al de discobar op die ik over heb kunnen nemen van Pico-Bello, zelf een printje laten maken bij Print&Press voor het onderstel, en dat maakt het plaatje hopelijk wat beter.
Helaas begint het printje nu te krimpen, is op vinyl afgedrukt, door temperatuurverschillen is hij overal ong. 1 cm kleiner.
( Over het vervoer, we hadden toen een Pontiac Trans Sport, nu een Peugot 806 :wink: )
Dit feest was van een schoolfeest op een basisschool, waar ik oudgediende ben :P Had verder nog geluidsversterking van de school, YAMAHA 400 watt max. boxjes, met een powermixer, deze werden in de hal gezet. De reden dat ik de complete set heb meegenomen was toch voor de promotie :lol:
( Natuurlijk een prijsje voor het rad van avontuur achtergelaten.. ghehe )
Qua plaats konden de boxen niet naast de brug, wel jammer.
Heb helaas ook nog geen recente foto, maar na de 'metamorfose' die hopelijk in de zomer van 2007 volledig voltooid is, zal er hier wel een foto komen :lol:
Leuke show, zo zijn wij ook lang geleden begonnen. Persoonlijk vind ik alles al flink opknappen wanneer er gebruik wordt gemaakt van een profi truss systeem. Dit oogt gelijk een stuk beter.
Verder zit het er netjes uit er vanuit gaande dat je wat je net allemaal opnoemde ondertussen heb aangeschaft. Verder zou ik je truss systeem ook over je booth heen zetten en net ver ervoor. Dan sta jij als dj zo op de achtergrond.
Post nog eens wat foto`s van een feest met je nieuwe apparatuur, ik ben benieuwd.
Leuke show, zo zijn wij ook lang geleden begonnen. Persoonlijk vind ik alles al flink opknappen wanneer er gebruik wordt gemaakt van een profi truss systeem. Dit oogt gelijk een stuk beter.
Verder zit het er netjes uit er vanuit gaande dat je wat je net allemaal opnoemde ondertussen heb aangeschaft. Verder zou ik je truss systeem ook over je booth heen zetten en net ver ervoor. Dan sta jij als dj zo op de achtergrond.
Post nog eens wat foto`s van een feest met je nieuwe apparatuur, ik ben benieuwd.
Bedankt :D
Truss-systeempje wordt (wanneer mijn portemonnee het toelaat) ook nog vervangen, zit te denken aan het 130-kilo windupsysteem van bax.
Maar 14 oktober ga ik kijken bij een kennis die voor de allerlaatste keer gaat draaien, misschien kan ik van hem nog een setje subs overnemen.
Daarna komen er waarschijnlijk 2 windups met truss, dan nog een t-4'tje met parretjes, grotere rookdoos, en nog een Showtec Aquatic (Decoratie-effect, zeer mooie waterweergaves 8) ). Daarna zie ik het wel weer :wink:
Het ziet er wel leuk uit maar al die witte kabels :shock:
Het worden er in ieder geval minder, over een paar weken zullen er...
*telt*
nog maar een stuk of 4 lopen.
Over een tijdje komt er toch een truss-systeem, dan leg ik ze Ãn de truss, zodat je ze niet/amper meer ziet.
Jaa gister mochten alle spullen van stal. Helemaal naar... ZUIDLAND ... 1 uur en 10 minuten rijden pff..
Diverse wijzigen voor ons ook even wennen. Maar alles kwam goed! Opkomst beetje maggertjes. Ook de tijd om op te bouwen was voor mijn gevoel veel te kort, we hebben de meeste tijd gelopen (ik haat grote afstanden bij uitlaadde :S ) Nou in iedergeval publiek tevrede, opdrachtgevester uitermate tevrede. Nou ik hheb hier vrede mee ;)
Materiaallijstje:
Denon DN-X1500S MK II
Gemini dubbele cd speler
Sennheiser E835
Akiyama koptelefoon.
dB technologies Basic 400
2x T4 met Par 64 zwart (gehuurd)
GLP Scenestter 12/24
2 laptops (1 met een zoekprogramma door de CD collectie, 1 om DVD e.d. af te spelen)
Wat statieven, kabels en dat soort dingetjes
Hele-maal het einde! Er bestaat geen beter alternatief! Mooi dingetje vrijwel gelijk aan dat dure pioneer djm800 geval! Kan allemaal postieve dingen hierover kwijt. Alleen hij wordt wel redelijk warm (ook niet gek met dat display) maar dat is niet hinderlijk.
Comment