Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziet er leuk uit. Is nog lastig he om de laserstralen mooi op de foto te krijgen? Sinds wanneer beschik jij over een draadloze microfoon?

Comment

• Ik beschik sinds een jaar ofzo al over die microfoon. Ben er wel tevreden over, perfect dingetje voor simpele drive-in dingetjes, zoals omroepen of meeblééren. Dubbele antenne voor beter bereik, wel VHF, maar voor eenvoudige dingen maakt dat niet veel uit.
      Tevens gebalanceerd XLR uitgang.
      Kost rond de 100 euro in de shop dacht ik.

Laser stond gisteravond lekker op geluidsgestuurde stand, dus is wel een beetje nerveus. Hou je toch wel een beetje in deze prijsklasse, maar wellicht is er met DMX nog een leuker effect van te maken. (Heb ik nog niet geprobeerd.)

Comment

• Originally posted by Refresh
        Meubel heb ik zo gekocht en aangepast naar mijn wensen, de zijkanten/staanders dienen tevens als deksels... Opgeruimd hou je dus een grote koffer over scheelt weer ruimte in de aanhanger...

Apparatuur zoals op de foto:

4,5m truss met backdrop
        8x par 56 short
        2x scanners american dj (slecht te zien op de foto)
        Laser van JB systems
        Rookmachine van Martin
        Licht wordt aangestuurd door Behringer eurolight LC2412

cd spelers en mengtafel van Pioneer
        Laptop met Eazis dj software
        Effect processor TC Electronics
        Microfoons Sennheiser met en zonder touw...
        Versterkers Dap Palladium P2000
        Speakers Yamaha JBL en 2x actieve Dap
        Equalizer Dap
        uiteraard alles netjes in flight-cases.

groeten Maik
        Oke de fabriekskist. Slim om hem zelf aan te passen. Verder vind ik het een stuk mooier om een totale geluidset te hebben van één merk.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
          Ik beschik sinds een jaar ofzo al over die microfoon. Ben er wel tevreden over, perfect dingetje voor simpele drive-in dingetjes, zoals omroepen of meeblééren. Dubbele antenne voor beter bereik, wel VHF, maar voor eenvoudige dingen maakt dat niet veel uit.
          Tevens gebalanceerd XLR uitgang.
          Kost rond de 100 euro in de shop dacht ik.

Laser stond gisteravond lekker op geluidsgestuurde stand, dus is wel een beetje nerveus. Hou je toch wel een beetje in deze prijsklasse, maar wellicht is er met DMX nog een leuker effect van te maken. (Heb ik nog niet geprobeerd.)
          Met dmx maak ik met mijn laser een stuk rustigere show dan op geluid.

Comment

• Ja, vandaar dat ik hem ook DMX aan wil sturen. Overigens vind ik hem op muziekgestuurde modus nog best goed te pruimen, zeker voor deze prijsklasse.
            Maar eerst moet er eens een nieuw lichttafeltje komen, dan kan ik me weer even uitleven :D

Comment

• Waarschijnlijk kun je aan de merk-embleempjes zien dat het verschillende kasten betreft.
              Verder vind ik het meestal strakker staan als er een stackje staat met hetzelfde uiterlijk. (Bijvoorbeeld een HK Actor setje, ik noem maar iets.) Zo creëer je een egaal en strak uiterlijk wat ook deels uitmaakt in het zicht van je show.
              Uiteraard is dit een bijzaak, maar het oog wil ook wat. Hoofdzaak is natuurlijk dat het spul goed klinkt. ;)

Comment

• Dat is natuurlijk wel weer leuk. ;)
                Lijkt me alleen wel weer lastig met verkoop, dan moet je die emblemen er af halen en gaat heel je speakerschuim naar de knoppen?

En graag zou ik ook hier even het gebruik van quotes willen aanstippen. ;)
                Wanneer je direct op de laatste post reageert is het niet echt nodig om de hele post te quoten. Wanneer je slechts een bepaald stukje wilt benadrukken waar je op wilt reageren kan dat natuurlijk wel.

Leest een stuk overzichtelijker ook. :)

Comment

• Ja, op die manier is dat natuurlijk wel handig. :D Lijkt me overigens alleen niet ideaal bij transport omdat dan de kans groter is dat het embleem er af wordt gedrukt als het ergens achter blijft haken (een embleem over een embleem zorgt voor een soort uitsteeksel).

Maargoed, iemand anders nog die dit weekend of vorig weekend een showtje heeft gedaan en hier foto's van wilt plaatsen voor wat commentaar?

Comment

• Zo, even wat stof van dit topic vegen. ;)
                    Gisteren waren wij te gast op het nieuwjaarsbal van zwemvereniging de Stormvogel.
                    Dit vond plaats in de Blauwe Zaal van speeltuinvereniging de Lammerenburgh.

Was al met al een zeer leuk feest, het moest alleen op het begin even op gang komen maar daarna ging iedereen los. :D
                    Tijdens het feest werden er ook nog diverse prijzen uitgedeeld, zoals je op onderstaande foto's kunt zien een behoorlijke prijzentafel. ;)
                    Al met al een zeer leuk feest, opdrachtgever zei dat we vast nog wel een keertje mochten komen en we kregen nog wat complimenten over onze show. Altijd leuk om te horen. :D

Jammer was wel dat mijn vader ziek was, dus ik moest donderdag nog vervanging regelen. En zelf voelde ik me ook niet al te fit, maar, the show must go on en met behulp van een flinke zak Anta-Flu's heb ik me er toch doorheengesleept. ;)

Foto's:
                    Overzichtje
                    Lichtjes
                    Meer lichtjes
                    Prijzentafel
                    Wiggle wiggle!
                    Zangeresjes.
                    Rest van de foto's

Comments, anyone?

Comment

• Ziet er best netjes uit Rick, ik heb er zelf ook eens moeten draaien in de Blauwe zaal. Had je er nog een subje bij gezet? Dat heb ik zelf wel gedaan namelijk anders trokken we het niet.

Qua licht hadden we wel meer parren, we hebben daar toen een dubbel setje parren neergezet. Kreeg je het goed uitgelicht met die enkele?

Verder ziet je DJ booth er zeker netjes uit, nou nog een paar LED tubes erop hea;-)

Comment

• Subje heb ik zelf niet, extra parretjes heb ik ook niet. Gewoonweg geen plaats voor (zowel opslag als transport). Ik richt me dan ook op kleinschalige feesten tot max. 125 man. (Er vanuitgaande dat er toch altijd een deel aan een tafeltje zit te praten en er meestal niet meer dan 50 man op de dansvloer staat. Mijn luidsprekers hebben wel volle bak staan blazen, dat wel. ;)

Het geheel heb ik op zich wel goed uit kunnen lichten, mede doordat de breedte van de zaal beperkt was. De parren hebben dus ook redelijk ver moeten schijnen, zodat een groter lichtoppervlakte ontstaat.
                        Hiernaast nog de scanners die door de hele zaal gingen en de mushroom die het zaaltje kleurde.

Ledtubes komen er waarschijnlijk binnenkort aan, maar dat weet jij ook al via het tubes-topic. :D

Ben nog wel benieuwd wie er 'achter' ons stond te draaien in het andere zaaltje. Bij de prijsuitreikingen konden we duidelijk Guus Meeuwis - Per spoor horen :D

Comment

• Nette show! rick heb er eigenlijk geen commentaar op , vet meubel , leuk licht kortom netjes.

Mischien wel een keer echt truss of wil je dat juist niet?

Comment

• Ik hou 't lekker op duratruss. :)
                            Heb geen plaats voor gewone truss en voor mijn toepassingen maakt het verder niet zoveel uit ook. ;)

Comment

• Oke ik ben er van af gestapt maar dat kwam omdat mijn dura-truss het niet meer trok , nu gebruik ik eurotruss fd-34 in combinatie met vmb.

Comment

• ff korte opmerking:
                                alle links op deze pagina(1) komen uit op n dood eind(doen t niet)
                                of ligt dat aan mijn pc?

Comment

Working...
                                X