Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nog twee puntjes van verbetering:

- Laat de fotograaf de foto nog enigszins linksom draaien, hij is een beetje scheef genomen.
    - Je foto is niet precies vanuit het midden van de zaal genomen (of je set staat scheef), je ziet in de spiegels aan de linkerkant namelijk wel de sub, maar rechts niet, wat Rick al zei, het is een hele nette set, maar net niet helemaal door een paar schoonheidsfoutjes.

Comment

• Dit keer weer een foto van mijn kant.

Het ging om een verjaardagsfeestje, waar tevens ook nog een luisterband bij was. Het feestje ging goed los en iedereen was op de dansvloer te vinden.

Het ging hier om een standaardshowtje met 8 parren 2 topkasten en 1 subje (staat achter het meubel onzichtbaar).

foto

Edit: Ik kon gelijk mijn op de pa-markt gekochte antaria z-300 fazer uitproberen en ik ben nog niet zo heel positief over dit ding. De fan blaast erg hard waardoor de rook in kleine zaaltjes achter in de zaal beland. Wellicht nog wat oefenen met de plaatsing.

Puntje van kritiek: Ik zag veel te laat dat de filters niet goed zaten. Jammer, maar ach.
      Last edited by roderickk; Sunday-22-03-2009, 12:56.

Comment

• Pfoe, staat wel erg compact zo... heb ik zelf altijd een hekel aan, als ik zo in een hoekje gepropt word. :( Achja, voor de ruimte die je had ziet het er verder goed uit hoor.

Comment

• Strakke show roderickk.

Alleen verliest die sub niet aan effect als deze achter je meubel staat? Of hoeft deze alleen door dat dunne doek met je logo heen te beuken :-p?

Neem je trouwens normaal ook rook mee wanneer je enkel par verlichting gebruikt?

Verder vroeg ik me af of dat tafeltje links op de foto (precies onder de luidspreker) speciaal voor slechthorende is ;-)!

Succes verder!

Comment

• Het was maar goed dat wij zo compact stonden. Naast ons (links op de foto) stond de band opgesteld en met alle mensen erbij was er amper loop ruimte. Dit gaf wel wat extra sfeer. Eigelijk neem ik altijd standaard mijn rookmachine mee. Vooraf vraag ik even of het gewenst is bij de bar en bij degene die het feest organiseren. Ik vind het toch net een beetje extra sfeer effect geven (maar absoluut niet teveel gaan roken!!). De sub staat achter het spandoek en dit gaat zonder problemen

Comment

• En wie is die knappe gozer op die foto eigenlijk, roderick? :p

Comment

• vind het erg op elkaar gepropt allemaal zou ik niet echt fijn vinden..

die ene t-bar schijnt nu op de muur heb je ook weinig aangehad denk ik..

Comment

• Ja, het staat op elkaar gepropt. Maar in een geval als deze kan je niet veel anders. Ik heb ook al eens op een klein plekje moeten opbouwen terwijl 1 meter verder een tafel met heen-en-weer lopende mensen zat. (Oftewel opbouwen tijdens buffet..) Leuk is anders, maar soms moet je je gewoon aanpassen aan de locatie. En ik vind dat dit toch goed opgelost is op deze manier.

Comment

• Hebben jullie geen algemen voorwaarde waar in staat hoeveel ruimte je nodig hebt?

Comment

• Bij mij staat het in het vragenformulier, of de plaats groot genoeg is. Echter, soms hebben mensen hun eigen ideeën over ruimte en kunnen zij lastig de exacte ruimte berekenen om op te bouwen. Er was ook net de beschikbare ruimte voorzien, maar niet echt plek om rustig op te kunnen bouwen.
                      En ga jij koppig zijn en wachten met je show opbouwen tot die ene extra meter door je opdrachtgever wordt vrijgegeven? Zal hij niet zo blij mee zijn.. ;)

Comment

• Die ene t-bar stond op de band gericht....

Comment

• Vandaag weer drive-in showtje weggezet. foto

Apparatuurlijstje:
                          Licht:
                          4meter trussbrug
                          4x par 56 shot
                          2x HQ extreme scans
                          1x 100mW groene laser
                          1x freestyler dmx

Geluid:
                          2x cdj800
                          1x reloop rmx 40 USB mixer
                          2x DB Technologies live opera 405
                          2x DB Technologies sub 15

Wel grappig hoeveel mensen intresse hadden in de sub 15's. Veel mensen gingen toch even op de achterkant kijken wat daar zo stond te beuken.

Comment

• Leuk om te zien, een beetje dezelfde setup die ik heb als ik alles meeneem, alleen dan met materiaal dat een klasse hoger is en met subjes. ;)
                            Ziet er weer netjes uit hoor. Ik zie wel dat je redelijk compact moest opstellen? Wel zonde dat je scanners dan precies tegen de achterkant van je topjes schijnen, maarja.

Comment

• Wat Rick al zegt strakke show. M'n complimenten trouwens nog over je meubel. Lijkt me alleen wel sjiek om onderin kleine spotjes in je truss te steken zodat het er wat meer uitspringt.

Comment

• Zoals je wellicht ziet zijn daarachter ook nog apparaten waarbij mensen moeten komen. Veel ruimer dan dit kan dus niet. Tevens is het plafond ook niet hoog. De statieven zaten nu op ongeveer 2.7 meter.

Comment

Working...
                                X