Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Schijnt dat je niet echt snel bij de effecten komt?

DJM800 betwijfel of die daar aan kan tippen (zou ook niet boeien, ding is 2x zo goedkoop) DJM800 is namelijk wel ERG lekker, plus met vette effecten die je binnen een seconde er allemaal uithaalt

Comment

Als je met effecten wilt gaan klooien ben je wel wat langer bezig met de denon, geef ik grif toe. Maar daar betaal je dan ook voor. Voor de meeste dj''s is dit de oplossing voor de djm 800 ;)

En in de praktijk gebruik je toch zelfden een effectkanaal..

Comment

Gisteren klein klusje gedaan, artiesten uitversterkt:

Opstelling waar wij stonden
        DJ set
        Pa-tafeltje en Shure mic's
        Podium

En na afloop de tent nog op zijn kop gezet :D[/url]

Comment

Graag linkjes plaatsen!

Comment

Originally posted by Robert
            Graag linkjes plaatsen!
            Fixed.

Comment

Max ziet er netjes uit!

Welke shure (draadloze) mics gebruik je als ik vragen mag?
              En waar heb je die bordjes et Ultrasound laten bedrukken en hoeveel hebben jullie daarvoor moeten neerleggen? (per stuk / 2)

Comment

Originally posted by Citybeatz
                Max ziet er netjes uit!

Welke shure (draadloze) mics gebruik je als ik vragen mag?
                En waar heb je die bordjes et Ultrasound laten bedrukken en hoeveel hebben jullie daarvoor moeten neerleggen? (per stuk / 2)
                Momenteel 1x Shure PGX-24 BETA-58 Set + Shure PGX-24 SM-58 Set. Deze SM 58 set hebben we te leen, omdat de 2e Beta 58 set nog niet binnen is.

Verder hadden we twee draadgebonden SM 58 in gebruik voor achtergrond koortjes, en een SM 48 voor ons zelf.

Die bordjes hebben we gekocht bij Hornbach, vervolgens hebben we sticker vellen laten drukken en deze erop geplakt. Geen idee wat het heeft gekost, aangezien ze van mijn collega zijn :D.

Comment

Mijn oog is gevallen op de Shure PG 24 - PG 58 draadloze zangmicrofoon .
                  Aanraadder of afknapper?

Comment

Originally posted by Citybeatz
                    Mijn oog is gevallen op de Shure PG 24 - PG 58 draadloze zangmicrofoon .
                    Aanraadder of afknapper?
                    Geen ervaring mee. PG is wel de goedkoopste lijn van Shure.

Comment

Dat klopt helemaal. In hoeverre kun je de PG en de SM serie met elkaar vergelijken? Zou je ook hier jullie ervaring kunnen posten over de shure draadloze microfonen.

Al vast bedankt,
                      Patrick

Comment

Patrick, zou je hierover een apart topic willen aanmaken, dan wil ik graag reageren.

2 Max leuk klusje, is ultrasound jouw eigen bedrijf of doe je dat met verschillende in een VOF / BV? Zit er allemaal netjes en pro uit.

Comment

Originally posted by jochanan
                          2 Max leuk klusje, is ultrasound jouw eigen bedrijf of doe je dat met verschillende in een VOF / BV? Zit er allemaal netjes en pro uit.
                          Even kijken hoe ik dat het beste uit kan leggen... Nja, bedrijf is van een maat van me, en ik heb officieƫl dus ook geen aandeel in het bedrijf. Wel is een deel van de gebruikte materialen in mijn bezit, en ik ga vrijwel alle klussen mee (DJ werk doe ik zoieso voor alle feesten).

Overigens begin ik steeds minder tijd te krijgen voor de hobby, en ben ook aan het overwegen er gedeeltelijk mee te gaan stoppen.

Comment

hier wat foto,s van donderdag!

klikken maar!!

Comment

Klein showtje van gisteravond, moest weer eens goedkoop!

De show
                              De apparatuur
                              Het eten! :P
                              Sfeer overzichtje

De rest van de foto's op mijn site!

Comment

Alle foto,s van donderdag op naar zaterdag even lekker apres skieen!!!

Comment

Working...
                                X