Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gister het feestje waar één van mijn medewerkers stond te draaien. Dit keer zonder het meubel, omdat ik die zelf nodig had. Het ging om een klein kinderfeestje.

Edit:

Ook nog een foto van een ander feestje van gister. En de dj kijkt niet op zijn horloge, omdat hij er geen zin meer in had hoor.

Ook hier geen meubel, omdat hij op het andere feestje stond.
    Last edited by roderickk; Sunday-21-06-2009, 14:25.

Comment

• Deleted by: DJ Jan-Paul
      Last edited by DJJAN-PAUL; Tuesday-23-06-2009, 12:35. Reason: foto's toegevoegd

Comment

• Deze foto's komen duidelijk niet overeen met de show die jij levert

Comment

• Daarnaast, drive inn show bestaat niet, eigenlijk is het drive-in show.

Bij het tweede feest, let op de instellingen van je camera. De meeste foto's zijn nogal wazig. Verkort de sluitertijd of probeer iets anders.

Comment

• Heb je een nieuwe licht tafel ofzo? Hij staat wel heeeel vaak op de foto!
            Het ziet er trouwens wel goed uit hoor!!!
            Last edited by stijn; Monday-22-06-2009, 21:43.

Comment

• Ik vind het er niet zo heel slecht uitzien hoor. Je rokt je tafel af en je hebt al leuke apparatuur. Dat ik geen fan ben van je dj kist waarbij de mixer er ook nog eens los naast staat is wat anders. MAAAAR ga geen foto's neerzetten van shows die je niet kan aanbieden, hier krijg je gedonder mee met klanten en de eigenaren van de foto's.

Comment

• Deleted by: DJ Jan-Paul
                Last edited by DJJAN-PAUL; Tuesday-23-06-2009, 12:34.

Comment

• Als je het van die kant gaat bekijken....Ik moet zelf maar eens foto's posten van X-factor, ik huur vaak apparatuur van het lichtbedrijf wat dat doet, als de klant het kan betalen kan ik ook z'n show neerzetten....

Naar mijn gevoel werkt dat alleen niet zo..

Comment

• Het gaat om een show die een ander wegzet. Heb je toestemming van de drive-in waar jij nu de foto's van hebt gepikt?

Comment

• Originally posted by DJJAN-PAUL View Post
                      Waar baseer jij dit in hemelsnaam op??

Ik hoor graag van je.
                      Op basis van je website die amper werkt en de foto's die je nu post. Het gaat er niet om dat je het kunt leveren, je gebruikt gewoon iemand anders drive-in show foto's zonder dat je die kwaliteit standaard levert.

Als klant ga ik er vanuit wanneer ik jou boek, ook zo'n mooie show er voor terug krijg. Heb je überhaupt wel toestemming om deze foto's te gebruiken? En dit heeft trouwens niks met een dikke contacten bestand te maken en een grote mond.

Overigens maak je op deze manier nog eens negatieve reclame voor je aan ook. Als een klanten nog op de website komt, van de drive-in show waar de foto's daadwerkelijk van zijn. Zal hij jou absoluut niet meer boeken.

Comment

• Zou de moderator deze hele discussie willen verwijderen.
                        Alvast bedankt.

Niks anders te doen???? Dan iemand zijn drive-in af te kraken.

BTW, deze foto's staan niet op mijn website!

Comment

• Wij kraken je drive-in show niet af, alleen manier van adverteren.

Comment

• Originally posted by Citybeatz View Post
                            Wij kraken je drive-in show niet af, alleen manier van adverteren.

Je geeft geen commentaar op de show, terwijl hiervoor dit topic is en niet over de manier van adverteren. Als je dit graag wilt mag je van mij best hier een nieuw topic over aanmaken

Comment

• Discussie verwijderen? Nee. Waarom zal ik hieronder uitleggen;

Jij plaatst zelf foto's van je drive-in show. Het hele punt van dit topic is ook om advies krijgen over goede en minder goede punten van hetgeen je neer hebt gezet en je eigen show te laten bekritiseren, zodat je er zelf dingen van kunt leren en opsteken.

Zelf ben ik ook begonnen met een show waarvan ik nu zeg; Hoe had ik dat neer kunnen zetten!? Mede door kritiek/advies van anderen heb ik veel geleerd en opgestoken en dat pas ik ook toe in de shows die ik nu wegzet.

Wanneer je alleen positief commentaar wilt horen over hetgeen je neerzet en waar je foto's van hebt gemaakt, kun je beter de foto's van je show niet posten. Hier worden zowel positief commentaar als verbeterpunten aangegeven en het is aan jezelf om hier iets mee te doen of niet.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                                Discussie verwijderen? Nee. Waarom zal ik hieronder uitleggen;

Jij plaatst zelf foto's van je drive-in show. Het hele punt van dit topic is ook om advies krijgen over goede en minder goede punten van hetgeen je neer hebt gezet en je eigen show te laten bekritiseren, zodat je er zelf dingen van kunt leren en opsteken.

Zelf ben ik ook begonnen met een show waarvan ik nu zeg; Hoe had ik dat neer kunnen zetten!? Mede door kritiek/advies van anderen heb ik veel geleerd en opgestoken en dat pas ik ook toe in de shows die ik nu wegzet.

Wanneer je alleen positief commentaar wilt horen over hetgeen je neerzet en waar je foto's van hebt gemaakt, kun je beter de foto's van je show niet posten. Hier worden zowel positief commentaar als verbeterpunten aangegeven en het is aan jezelf om hier iets mee te doen of niet.

Ik ben het volkomen met je eens op dit punt, ik vindt het ook helemaal niet erg om negatief commentaar te ontvangen. Dit commentaar gaat alleen niet over de geleverde Show en dit commentaar vraag ik niet.

Comment

Working...
                                X