Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jij komt daar toch aan en adverteert met shows van andere?

Comment

• Originally posted by DJJAN-PAUL View Post
      Ik ben het volkomen met je eens op dit punt, ik vindt het ook helemaal niet erg om negatief commentaar te ontvangen. Dit commentaar gaat alleen niet over de geleverde Show en dit commentaar vraag ik niet.
      Op elke foto die je post kun je nu eenmaal commentaar krijgen. En dat is in dit geval niet om puntjes te zoeken om af te zeiken, maar om aan te geven dat je copyright op foto's aan het schenden bent door te leuren met foto's die een ander gemaakt heeft van zijn show.
      Ik zou persoonlijk ook erg pissig worden als iemand gaat leuren met foto's van shows die ik zelf lever, terwijl hier geen toestemming of wat dan ook voor gevraagd is...

Comment

• Originally posted by Rick View Post
        Op elke foto die je post kun je nu eenmaal commentaar krijgen. En dat is in dit geval niet om puntjes te zoeken om af te zeiken, maar om aan te geven dat je copyright op foto's aan het schenden bent door te leuren met foto's die een ander gemaakt heeft van zijn show.
        Ik zou persoonlijk ook erg pissig worden als iemand gaat leuren met foto's van shows die ik zelf lever, terwijl hier geen toestemming of wat dan ook voor gevraagd is...
        Deze foto's gebruik ik tegenwoordig niet meer, waren nog oude posters die ik had liggen.Deze gebruik ik nu, dus.....
        Poster DJ Jan-Paul & DJ Frank.jpg

BTW: je weet niet of ik toestemming heb gevraagd, je zegt iets zonder dat je iets zeker weet.

Comment

• Ook hier, hoe zit het dan met die middelste foto?

Comment

• Delete mijn account alsjeblieft. Bedankt en graag geen berichten meer over mij op dit forum en al de berichten op dit forum van mij verwijderen.
            ALS je nog vragen hebt kun je mij bereiken op de E-mail in mijn profiel.

Comment

• BTW: je weet niet of ik toestemming heb gevraagd, je zegt iets zonder dat je iets zeker weet.
              Je geeft zelf ook niet aan of je toestemming hebt of niet, dus op dat punt zijn we even ver. En wanneer je dat zou hebben gevraagd, had je dat vast wel aangegeven op de eerste reactie op je show. (Tenminste, dat lijkt mij het meest logische...)

En zullen we dan ook maar gelijk je tweede account meenemen?

Comment

• Oké nu ga ik me er mee bemoeien, excuses hiervoor.

Maar alles wat je post doe je toch echt zelf. Ik zie de laatste tijd dat steeds minder mensen er bij nadenken dat wat ze posten voor de hele wereld te zien is. Dit is echter je EIGEN verantwoordelijkheid. Bax-shop.nl en de moderators doen hun uiterste best om dit forum zo netjes mogelijk te laten maar zijn nimmer verantwoordelijk voor wat users plaatsen, in wettelijke termen 'content'.

Dus mag ik vragen waarom de moderators en/of administrators de tijd zouden moeten nemen om je 129 threads te verwijderen en je account. Laat staan elk bericht doorlezen voor elke verwijzing naar jou. Ik zou het zelf niet doen.

JIJ hebt je geregistreerd op het forum.
                JIJ post je berichten.
                JIJ hebt een edit functie als je zonodig je inhoud aan wil passen al dan niet verwijderen.
                Dus naar mijn mening moet JIJ het maar oplossen.

Comment

• Beide accounts zijn inmiddels voorzien van een stevig slotje, op verzoek.

[edit]
                  Wij gaan inderdaad niet de moeite nemen om alle posts en topics waarin hij heeft gepost doorspitten en verwijderen. Kost veel te veel tijd en inderdaad ben je ook zelf verantwoordelijk voor alles wat je op het forum schrijft.
                  [/edit]

Terug naar de foto's. Zijn er nog eventuele vragen/opmerkingen over deze kwestie, stuur even een PM.
                  Last edited by Rick; Tuesday-23-06-2009, 13:31.

Comment

• Pff...welcome op het forum...

Ik zal eens kijken ofdat ik nog wat foto's heb liggen van afgelopen vrijdag (schoolfeest op herman jordan in Zeist)

Materiaal was:

-24 parren (genoeg basisverlichting deze keer :D)
                    -4x mac250
                    -2x sunstrip
                    -2x par op dj booth
                    - 4 of 2 meter truss op de dj booth (precieze lengte weet ik niet meer..)
                    - 2x Ledtubes (wat zijn het toch voor fantastische dingen..)

Verder leverde ik aan geluid:
                    - B-52 Devastator set

De rest was mijn opdracht niet, was dan ook verbaasd toen ik de steiger zag maar uiteindelijk vond ik het een leuk idee!
                    Last edited by Paradise; Tuesday-23-06-2009, 15:31.

Comment

• Uhm, waar zijn de foto's? Of zoek je die nog?

Comment

• Foto's zoek ik nog, ze zijn helaas nog niet binnen (al zouden ze dat al wel moeten zijn :) )

Probeer ze natuurlijk wel zo snel mogelijk te posten

Comment

• Afgelopen weekend ook weer twee dagen bezig geweest. Van één avond wat foto's gemaakt.

foto

Comment

• Tja, met zulke shows moet je echt op de kleine dingetjes gaan letten... en zelfs die kan ik niet vinden. :D

Comment

• Ik wel het CD koffertje zonder afneembare deksel, maar dat vind ik juist handig. Nooit mensen die een cd uit je koffer pakken om een verzoekje op te zoeken, zodat ze evenlater je cd's kwijtraken.

Comment

• Ik vind het niet echt storend in deze situatie, waar hij dus erg laag staat. Vind het hinderlijker wanneer hij pontificaal bij de DJ op een tafel staat. ;) Bij mij staat de CD-koffer 9 van de 10 keer achter me en daar kom ik zelf zelden in. Gaat eigenlijk alleen mee als back-up.

Comment

Working...
                                X