Originally posted by Paradise
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Van mijn kant ook weer eens wat foto's, stukje showopstellingen en stukje sfeer. We nemen niet altijd braaf foto's, dus daarom maar 7 stuks!
Bruiloftje in 's-Heer Hendrikskinderen
Show opstelling Goedereloods
Show opstelling in Hansweert
Show opstelling Goedereloods
Janvier
Janvier gaat los
Show opstelling in Den Bommel
Comment
-
Ligt aan het budget dat de klant wil uitgeven. Je kunt het uiteraard voorstellen, maar ik kan me ook indenken dat het een klant niet zo erg boeit of er nu een 3 meter of 6 meter backdrop staat.
Hiernaast is het ook nog eens een LED-doek (of heb je meerdere led-doekies/backdrops toevallig, Patrick?), wat lastiger bij te huren is voor een leuke prijs.
Comment
-
Ik zie normale backdrops en met led (van jouw?)
Dan zou je misschien backdrop-leddrop-backdrop kunnen ophangen..
Is natuurlijk aan de klant, zoiets kost meer dus daar zal de klant ook voor moeten betalen dan..
Ik vind het verder een nette set alleen vind ik (door de backdrop) het te klein voor de ruimte.
Als ik alleen een compliment geef heb je er niks aan dus probeer ik een verbeterpunt te vinden
Comment
-
Hé!
Bedankt voor advies, ik heb momenteel geen één backdrop met LED gewoon omdat het extra sfeer geeft. Aangezien de meeste locaties relatief klein zijn, we rekening moeten houden met nooduitgangen etc. is het stiekem de ideale maat.
Ik snap ook jullie commentaar, en zal er zeker dankbaar gebruik van gaan maken als ik grotere shows ga wegzetten.
Comment
-
30 Juni:
1 Juli:
* Hier hadden we het probleem dat ze achter ons gingen barbequen, en de moeder van de gene die dit feest organiseerde zei dat we zo moesten gaan staan, maar dat gewoon bijna iedereen aan het begin daar was, dus wij niks hebben kunnen doen, alleen vervelen.
En later zei ik zo; ''we konden beter andersom staan of niet?'' zei reageerde: ''nee, wij kunnen nu lekker kletsen''. beetje verwaand..
Comment
-
G-haken op je T-bars? Zou je die er niet afhalen als je ze niet gebruikt?
Verder zie ik een wit kabeltje, is deze van jou?
Statief poten helemaal uitgeklapt?
en als laatste, tape je kabels op de grond.
Ziet er verder netjes uit. Staan jullie nou eigelijk ook met z'n tweeën achter dat meubeltje?
Comment
-
Originally posted by Paradise View PostG-haken op je T-bars? Zou je die er niet afhalen als je ze niet gebruikt?
@ BCDrivein, probeer inderdaad iets meer aan je kabels te werken en laat ze via je statiefpoten naar beneden lopen, vervolgens strak over de grond en leg de overige kabel onder je meubel.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostIk haal ze er zelf ook niet af... kan wel bezig blijven met opsteken en afhalen, maar het resultaat dat je hiermee bereikt is nihil. Misschien een 5 tot 10 cm winst in de lucht, maar praktisch bereik je er niets mee. Als jij opeens een T4 in een trussje moet gaan hangen met een spoedklusje (€€€€€), hang ik hem er direct in terwijl jij nog je G-haakjes moet vastmaken?
Het gaat me niet om de winst in de lucht maar om het gezicht (in mijn ogen alles wat overbodig is niet gebruiken)
Ik maak 4 G-haken in 2 minuten vast, moet wel een HELE snele spoedklus zijn als daar geen tijd voor is..
Er op laten is handiger, maar is het ook mooier? (wat ik dan wel een compliment vind is dat ze in iedergeval zwart zijn)
Comment
-
De meeste T4's worden gebruikt in, jawel, een donkere situatie. Ik denk niet dat er dan iemand expliciet op gaat letten als jij toevallig G-haken bovenop je T4 hebt zitten. En als er toevallig iemand rondloopt die het begrip G-haak wel kent, zal hij denken; Oh, dan heeft hij ook een lichtbrug.
Persoonlijk stoor ik me er niet aan, maar dat is weer iets waar je veel meningsverschillen over kunt hebben.
Comment
-
Originally posted by Paradise View PostG-haken op je T-bars? Zou je die er niet afhalen als je ze niet gebruikt?
Verder zie ik een wit kabeltje, is deze van jou?
Statief poten helemaal uitgeklapt?
en als laatste, tape je kabels op de grond.
Ziet er verder netjes uit. Staan jullie nou eigelijk ook met z'n tweeën achter dat meubeltje?
Het Witte kabeltje is niet van ons, maar moest langs ons heen. (Er stond iets achter ons, waar wij geen last van hadden)
Over de kabels doen wij altijd, maar normaal staat alles er wel netjes bij.
Ik ben 13 & mijn vader gaat meestal altijd mee, alleen die 2x niet, en die kan dat allemaal netjes doen.
Verder doen wij onze best, en over 1 statief zijn wij niet tevreden, en daar gaan wij binnenkort een nieuwe van komen, die aan de rechte kan staat.
Comment
Comment