Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zalencentrum opera aan de fruitweg in Den haag.

Comment

• Berichten over de scheve truss heb ik hierheen gesleept. ;)

Comment

• Weer wat leven in dit topic, gisteren bij strandpaviljoen de Panta Rhei in Vlissingen gestaan. Eenvoudig bruiloftje zonder al te veel poespas.

Aan de begin van de avond begon het al lekker. We hadden een statafel tegen de achterdeur gezet om eenvoudig te kunnen lossen op het podium. Door een rukwind viel de statafel om, precies op mijn teen. Dat was dus even niet zo lekker en ik heb de hele avond een beetje als een flamingo gestaan. (Zoals Sjors het mooi beschreef.) Ik baalde dan eigenlijk ook een beetje dat het bruidspaar nog wel een uurtje wou doorgaan, in dat laatste uur heb ik vrijwel alleen op een stoel gezeten omdat het niet echt meer ging. Toen maar snel ingeladen voorzover dat snel ging en naar huis gegaan..

Wel een geslaagd feest, hier de foto's:
        Opstelling1; Ik zie nu pas dat de brug een stuk naar links had gemogen.
        Opstelling2
        LED-tubes trokken de aandacht
        Lichtjes
        Vuurwerk

Comment

• 70 euro kosten je een paar stalen neuzen. Laat het een les zijn;)

Voorde rest ziet het er weer goed uit.

Comment

• Misschien inderdaad een optie, heb jij misschien een typenummer of link van wat goed schoeisel wat niet onder de categorie 'kist' valt? (Wil me er tenminste in het openbaar en op gelegenheden als bruiloften mee kunnen vertonen. ;))

Comment

• Er zijn ook gewoon sportmerken hoor die veiligheidsschoenen maken ;-) die zien er best cool uit. Verder heb je dat merk met die schildpad erop weet alleen even niet meer precies wat de naam was.

Verder weer strakke show, mooie speakers ook ;-)

Comment

• Ja, dat Actor DX setje ging best lekker zo. :D
                Één keer een opmerking gekregen dat het wat te hard ging... maarja, dat gaat een beetje vanzelf met zo'n set. :) Masterfader heeft niet veel verder dan halfverwege gestaan.

Comment

• Originally posted by roderickk View Post
                  Gisteravond hadden wij het licht & geluid geleverd op een nieuwe party concept genaamd fruitig. Er kwamen toch wel een paar grote dj's langs die oa op sensation en misteryland hadden gedraaid. De DJ-set zou door iemand anders geleverd worden, maar uiteindelijk is diegene nooit langsgekomen. Wat als gevolg had dat er een Reloop rmx40 mixer was. Dat was toch even flink schrikken voor alle dj's en als hun plaatjes niet gelijk liepen kreeg de mixer de schuld.

overzicht
                  dj
                  in mijn ogen luxe
                  andere dj
                  leuk
                  Hele laatkomer, iemand enig idee hoe in godsnaam je zo'n DJ-Meubel maakt? Het meubel bedoel ik alleen. De apparatuur snap ik ook nog wel.

Comment

• 2x 50 cm driehoektruss
                    1x 1m driehoektruss
                    2x hoek driehoektruss

Easy as that, toch? ;)

Comment

• Oke.. En wat zou je bijv. kunnen gebruiken als achterstelsel waar dus de apparatuur opstaat?
                      Last edited by Inpakker; Sunday-13-09-2009, 19:07.

Comment

• Inklapbare tafel? Het is allemaal niet zo moeilijk te bedenken hoor. Mocht je hierover verder willen, er is een DJ-meubel topic op het forum. Gebruik hier de zoekmachine even voor, dan kunnen we hier verder met de drive-in foto's.

Comment

• Hier werkt het simpel een maatbouw par case, een kabelcase, scan cases, alles bij elkaar wordt al snel een tafel van 3 meter.

Op de schoenenkwestie:
                          Ik heb mijn schoenen niet bij de hand, maar het zijn net timberlands. Als je speakers op je tenen vallen om wat voor reden dan ook of een scan bij het inhangen van je truss dan zit je de rest van je leven met krukken.
                          Overigens zitten ze erg lekker:P

Comment

• Afgelopen weekend de lampion optocht Rockanje gehad (lees mini dance parade)

Hier hadden we een leuk truss caree opgezet met een bescheiden 20,6 kw rms waarbij we ongeveer zo,n 130-134 db(a) haalde we vielen dus wel op.
                            Het was in samen werking met de jongeren van rockanje (lees adhd bier drinkende altijd overvrolijke gasten en met uitzondering een meisje)

Filmpje 1
                            Filmpje 2
                            Filmpje 3
                            Filmpje 4
                            Filmpje 5

Comment

• Nice! Dat ze dat nog een lampion optocht noemen is me alleen wel een raadsel...

Comment

• Bij filmpje 1 weet ik al genoeg. Lekker, zo'n +/-10 mW straal in je oog op 2 meter afstand...
                                Nog een interessante vraag. Had je een vergunning van de gemeente om zo'n enorme herrie de woonwijken in te blazen?

Comment

Working...
                                X