Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Had ik niet opgemerkt, maar ziet er inderdaad wel zo uit, ook niet zo'n goed punt.

Comment

• Gewoon een zeer gevaarlijk punt. Voor de rest vind ik het totaal plaatje zo slecht nog niet hoor.

Comment

• @ rick: Topjes staan te hoog, klopt. Geen rede voor... De mushrooms stonden aan het begin van de avond stil, ze bewogen niet. Lichtafel op de sub, dat was de beste plek, de DJ booth was al vol. En dat de mushroom scheef t.o.v. elkaar staan is bewust gebeurd, zo werd het licht meer verspreid.

@ roderick: Bedoel je de statieven? Die hebben drie poten, ja. Is dat verkeerd dan? Het stond stevig.

's Avonds hebben we nog veel goede reacties gehad. "Leuk! Helemaal proffecioneel!". De vorige jaren hebben de feestgangers altijd een klein bandje gehad, die natuurlijk iets minder proffecioneel waren.

Comment

• Nee, de statieven zijn geen windups met de nodige beveiliging en normale tripods zijn niet de juiste manier om een lichtbrug mee te bouwen.

Comment

• Voor een potentiële klant ziet het er inderdaad vrij aardig uit.
            Maar wanneer je als collega erna gaat kijken zie je toch wat puntjes...
            -Eerder genoemd, geen wind-upjes. (Voor die backdrop is dat prima, maar voor een trussbalk met parren en spiegelbollen is dat een no-go)
            -Toppen inderdaad lager..
            -Van te voren zorgen voor plek voor je lightconsole. Desnoods zet je hem onder in een case, in ieder geval uit het zicht.
            -Een andere plek voor de monitor, ik zou hem achter de basbox hebben gelegd. (Overigens, de monitor ziet eruit als een American Audio DLS 15P, voor je lijstje)
            -Verder zou ik als ik hun was kijken voor wat andere verlichting. Wanneer je een zwarte doek achter je show hebt hangen, moet je ook eigenlijk zorgen voor zwarte parren.
            -Als laatste denk ik niet dat je de professionaliteit van een bandje kunt gaan vergelijken met die van een Drive-in show...

Edit: Ik zie net de prijzen van die set... 475 euro? Beetje duur, of niet soms?

Gegroet!
            Last edited by Beckers Entertainment; Tuesday-20-10-2009, 21:02.

Comment

• Over prijzen valt te twisten. Het ligt namelijk aan de vraag in de regio waar je je prijs op kunt baseren. Op het moment dat je veel te hoog zit met je prijs, gaan klanten vanzelf wel zoeken naar andere drive-in shows, je wordt dus vanzelf bestraft. ;)

Comment

• die monitor kan ook wel een k115 zijn...

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                  Edit: Ik zie net de prijzen van die set... 475 euro? Beetje duur, of niet soms?
                  Ik vind het een nette prijs voor een dergelijke opstelling, als ze alles nog op orde hadden met veiligheid en gekke lichtsturing was het de slordige 500 euro zeker waard. Buitenom het feit dat ik niet kan beoordelen hoe ze draaien!

Over jouw stelling zwarte backdrop en zwarte parren valt over te twisten. Persoonlijk ben ik voorstander van zilverkleurige (truss is toch ook zilver?). Voor theaterwerk is de kleur belangrijker.

Comment

• Originally posted by Citybeatz View Post
                    Ik vind het een nette prijs voor een dergelijke opstelling, als ze alles nog op orde hadden met veiligheid en gekke lichtsturing was het de slordige 500 euro zeker waard. Buitenom het feit dat ik niet kan beoordelen hoe ze draaien!
                    Dan vergelijk die prijzen maar eens met onze prijzen.. (zie profiel)
                    Dan bieden wij ons toch aan voor een spotprijsje, niet?

Wij bieden een drive-in show voor 500 personen met de grootste set (RCF) met de grootste lichtset aan voor dezelfde prijs..

Comment

• Voor een nette drive-in show mag en moet betaald worden. Als jij afschrijvingen, uurloon, personeel, verzekeringen, opslag, en andere vasten kosten allemaal bij elkaar optelt. Dan koop je zo op 500 á 600 euro uit.

Comment

• weer zo'n typisch geval van meer appratuur hoeft niet perse beter te zijn: zonder die mushrooms vind ik het zelf mooier/netter staan

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                          Dan vergelijk die prijzen maar eens met onze prijzen.. (zie profiel)
                          Dan bieden wij ons toch aan voor een spotprijsje, niet?

Wij bieden een drive-in show voor 500 personen met de grootste set (RCF) met de grootste lichtset aan voor dezelfde prijs..
                          Ja, maar mijn prijzen staan echt onder druk, dit is echt het maximale wat iemand (particulier) aan muziek wilt uitgeven in Zeeland. Zuinige Zeeuwen...

Maar zoals Roderick zei, als je alles gaat optellen aan afschrijving, uurloon, etc. dan ben ik een dief van me eigen portemonnee. Gelukkig ben ik iemand die het ziet in de mix, samen met mijn andere activiteiten kan ik wel een positief resultaat op mijn resultatenrekening halen.

Comment

• Ik heb even 2 foto's van m'n apparatuur & movinghead + led parren gemaakt. (er komen 2 led parren bij;). ) Iets erover te zeggen? Post het dan !
                            Attached Files

Comment

• DJ-gear ziet er erg strak uit, ik zou nog wel wat aandacht schenken aan de verlichting. Klein kistje voor je scancontrollertje plus wat kabel-afwerking in je statief zou al een stuk mooier staan en vervolgens heb je een leuke basis. Nog twee parretjes er bij en vervolgens een lichtbrug en dan kom je wel een eind.

Comment

• Thanks rick,

Ik heb ook een switcher enzo, maar ik ben opzoek naar een meubel, die heb ik gevonden (vraag ik aan m'n ouders) Daar is een lege plank waar al de controllers in past. Ik had ff dit statief gepakt, anders moet ik heel die brug op zetten enzo ;s. Ik heb wel meer verlichting, maar word te warm voor op m'n kamer, en ik spoot dit keer geen rook, anders weer slechte kwaliteit ;) Ik probeer meestal wel m'n kabels netjes af te werken maar lukt niet echt goed, heb jij misschien een tip?!

Comment

Working...
                                X