Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Citybeatz
    Waarom zou dat niet kunnen?

2x cdj 200, dan heb je een fatsoenlijk cdsetje. Of doelde er op dat de cdj 200 niet standaard is in dj wereld?
    Het is een net setje, maar wie vraagt er naar als er dj's komen draaien. Een collega van me heeft cdj 600's, die staan lekker op de plank, is ie zelf maar mee gaan draaien.

Comment

Het heeft 2 kanten, voor pro-dj's zal niemand een cdj 200 huren maar eerder een cdj 800 of 1000, logisch ook.

Voor een gewone drive-in showtje die cdspelers te kort komt is dit een goede en goedkope oplossing.

Verhuren kan wel, maar of je ze veel verhuurd dat hangt ervan af.

Maar we dwalen af mensen ;)

Comment

[quote="maarten"]
        Originally posted by Citybeatz
        Waarom zou dat niet kunnen?
        Het is een net setje, maar wie vraagt er naar als er dj's komen draaien. Een collega van me heeft cdj 600's, die staan lekker op de plank, is ie zelf maar mee gaan draaien.
        CDJ 600? Neem aan dat je de CDJ 800 bedoeld.

De CDJ 200 is een prima speler (heb er zelf ook twee gehad). Voor standaard drive-in werk kan ik geen beter alternatief bedenken. Immers, zijn voorloper de CDJ 100s is ook jarenlang dé drive-in speler geweest.

Het hangt maar net van de eisen van je klanten af, of de speler het goed doet in de verhuur. Heb je veel klanten die alleen een cd-speler nodig hebben voor achtergrond muziek, of een compleet mixsetje o.i.d. dan is de CDJ 200 ideaal. Wil je ook verhuren aan bekende DJs of evenementen, dan zul je vanzelfsprekend de CDJ 1000 moeten aanschaffen.

Edit: Citybeats was me voor :wink:

Comment

ik verhuur ze ook niet en ontopic blijven jongens/mannen..

Hier de foto,s van zaterdag klik maar

Comment

leuke foto's :wink:

trouwens, wel een leuk "effect" zo'n sneeuw machine ...

Comment

ja die filmpjes die je stuurde waren ook super net zeg!! :D (die zijn pas moeilijk af te zeiken :twisted: ) maar gewoon cdj 200 nemen scheelt de helft van de prijs en als je nou al weet dat je ze niet verhuurd gewoon doen :D

Comment

CDJ 600? Neem aan dat je de CDJ 800 bedoeld.
                cdj 200, 2 keer met het djm 600 mixertje er tussen, bedoelde ik. beetje haast met type, moest gourmetten :P .

Lekker setje trouwens, helemaal niet verkeerd, maar hij heeft het aangeschaft voor feestorganisatoren, en dan kan je niet uit de voeten.

Net setje foto's.

Comment

Originally posted by maarten
                  alleen cdj 200's kan je niet in de losse verhuur plaatsen :wink:
                  Niet om het een of ander, maar jullie hebben toch zelf Numark Axissen?

Comment

draai ik zelf al jaren op, is ook niet voor de verhuur, dus :wink: binnenkort hebben we onze eerste set cdj 1000 mk III en een djm 600 mixer voor de verhuur, komt goed. Verder draaien wij bijna alles op numark, degelijk spul en makkelijk te bedienen. zeer tevreden over.

Comment

• Zo ff serieus het is voor drive inn show werk maak dan ff een topic aan om er over te discusseren en hou dit topic voor foto's dat lijkt me stukken beter.

thnx voor de complumenten en to bastiaan thnx deze zal ik binnenkort even online gooien zodat iedereen kan mee genieten!!

en nu ontopic....

Comment

• buiten het feit dat ik het er mee eens ben dat er ontopic gebleven moet worden, begint het aantal wannebe modjes wel lichtelijk irritant te worden... weet je dat als je zoekt naar het woord "ontopic" je 12 topics vind waarin 12 verschillende mensen (en dan geen eens moderatoren of admins) dit zeggen...

mischien is het verstanding dat als je je irriteert aant offtopic gehalte je een inbox stuurt naar een moderator zodat die hier wat aan kan doen??

Comment

• Het boeit mij niets wat andere doen zeggen of laten...
                          als ik me ergens aan irriteer zeg ik dat en ga ik niet schijnheilig bij iemand klagen.. zoals je kunt lezen is dit voor foto,s.
                          Dus niet om te discussieren over cd spelers.

dan kan je me wannabee noemen maar als iedereen een beetje op zou letten wat die doet zou het forum er stukken netter uit blijven zien zodat je alles kan vinden wat je wil weten of het onderwerp waar je over wil discussieren..

stel jij meld je aan.. kijk leuk foto,s kijken van mijn collega's/ concurrentie en dan lees je over cd spelers dan denk je ook wat is dit voor iets....

maar goed ik denk dat je me punt wel begrijpt...

Comment

• iedereen even opgelet want als iedereen nou gaat denken dat hij alles beter weet zonder daar nadere conclusies bij vast te stellen word het een zooitje zoals nu...
                            vandaag is er nog amper gespamt of het gebeurd wel door echte members!

Comment

• Schoolfeestje afgelopen week: Klik :wink:.

Comment

• ziet er erg mooi uit!! :wink:

Comment

Working...
                                X