Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zou zeggen, ga eens langs bij bax en beluister eens wat mogelijkheden!

Ownee, het is licht...
    Vergelijken is nou eenmaal belangrijk. Bij grote aankopen moet je goed kijken wat de mogelijkheden zijn en wat aan JOU eisen voldoet. Persoonlijk zou ik het wel bij 4 dezelfde scans houden.

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post
      Ik zou zeggen, ga eens langs bij bax en beluister eens wat mogelijkheden!

Ownee, het is licht...
      Vergelijken is nou eenmaal belangrijk. Bij grote aankopen moet je goed kijken wat de mogelijkheden zijn en wat aan JOU eisen voldoet. Persoonlijk zou ik het wel bij 4 dezelfde scans houden.
      Dat zou ik zelf ook doen, maar als ik later wil uitbreiden, kan ik ook niet de Winner aanschaffen?

Dat lijkt me samen met de SCX-500 de beste kwa prijs.

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
        Maar ik vind dat er scanners zijn, die kwa budget een paar tientjes duurder zijn, gewoon een mooiere show kunnen opzetten, zoals de SCX-500
        Of het nu een Aztek, Velleman, Martin of Showtec scan is, het ligt er volledig aan wat je er mee doet. Ieder persoon die weet hoe hij een scanmaster moet bedienen en programmeren kan een setje scans laten wapperen, maar het gaat er juist om hóe je ze laat wapperen. Ik heb zelf twee Aztek DJ Robo's, erg basic, goedkoop, budget, maar ik laat ze wel zoveel mogelijk dingen doen die mogelijk zijn. Het is dat ik door de controller die ik nu heb geen shutterchases kan maken, anders had ik dat ook nog gedaan.

Comment

• Alleen het probleem wat ik heb, ik kan geen mooie progamma's maken met Freestyler....
          (door elkaar heen laten gaan, spiegelbeeld dus..)

Comment

• Martins met een setje winners is inderdaad niet zo'n slecht idee. Kijk ook eens op 't andere forum, daar staat genoeg over de martin.
            De winner hebben we zelf en naast de winners hebben al genoeg andere scanners gehangen. Maar in mijn ogen zijn winners toch qua prijs/kwaliteit het beste. Bij ons komen er in ieder geval wel nog 2 bij!

Comment

• Dan moet je toch echt freestyler wat beter doorkijken. Klik is bij de shape generator op flipx of flipy. Het leven is toch zo simpel als alles wordt voorgekauwd....

Overigens moet je dan gelijk scans nemen met gasontlading anders verkoop je ze over een jaar weer.

Comment

• Ik heb het al vaak bekeken, alleen is het probleem dat ik de ene scanner niet het tegenovergestelde kan laten doen. (de bewegingen, niet de kleur/gobo's.)

Mag ik vragen wat gasontlading is?

Comment

• Pak freestyler

Maak een programma

Zet je linker scan helemaal naar links

Zet je rechter scan helemaal naar rechts

Zo. Dat was je eerste stap dat ze iets tegenover gesteld deden, de rest van de stappen mag je zelf doen.

Klik...

1ste link geeft gelijk je antwoord, zelf research doen is nooit verkeerd....

Comment

• Ik leg net uit hoe het bij een shape gaat...

Comment

• Mm, nu ik hier toch bezig ben kan ik gelijk wel weer eens een feestje plaatsen, even eerst wat info:

Datum: 12-11-09
                      Feest: 3de klassen
                      Aanwezigen: 100-120 kinderen
                      Thema: Stout in het ourwoud
                      Apparatuur:

Licht:
                      8x par 64
                      2x LEDpar 56 pro (36x1watt led)
                      1x 1500watt DMX strobo
                      2x Sunstrip
                      3x 2meter F34 (vierkant) truss
                      2x wind-ups
                      2x Par56 (frontlicht dj)
                      1x Multidim (par 56 en sunstrips)
                      1x dimmerpack (par64)
                      1x Afrok
                      1x Zero88 Jester (parren, blinders en strobo)
                      1x Freestyler (ledparren)
                      1x Martin magnum 2000 pro (helaas stopte deze plotseling er mee en ging niet meer aan, probleem is nog niet bekend)

Geluid:
                      1x B-52 Matrix 2000
                      1x CDJ-100
                      2x CDJ-800
                      1x DJX mixer (merk weet ik niet meer, was van de dj zelf net zoals de CDJ's)

Dat was het z'n beetje, fimpjes zijn er nog niet maar wel foto's.
                      Truss meubel is bijna af, ik heb alleen nog een paar 50cm stukjes nodig om in hoogte te variëren.
                      Verder staat op het lijstje de sunstrips te veranderen naar actieve (ze hebben hun geld dubbel en dwars terug verdiend en werken echt super, tijd voor een stapje hoger dus).
                      Staan nog een hoop andere dingen op het lijstje maar goed, rookmachine ging kapot en op het laatst sprong ook nog een par lamp (maar moesten nog 5 minuten door dus ging hem niet meer vervangen :cool:)

Foto's

Comment

• Backdropje had leuk geweest, misschien was het beter geweest om de LEDparretjes op de booth te richten, die schijnen nu alleen maar een beetje tegen het publiek dat pal voor de booth staat.

Comment

• We hebben voor beide keuzes gemaakt, ledparren schenen eerst op de witte muur achter ons, maar uiteindelijk besloten dat we er leukere dingen mee konden doen als het voor ons scheen. (op de dj zelf of op zijn cd spelers) vind de dj (en ikzelf) niet fijn. Op deze manier konden we er meer mee doen.

Backdrop is niet geplaats, dit omdat ik hier geen backdrop heb liggen van 6 meter lang (al word die wel zeer snel aangeschaft) en de opdrachtgever de kosten van het huren van een backdrop te hoog vond. Het was wel nog een hele verbetering geweest maar was niet mogelijk...

Comment

• Vind ik wel zonde, maar je had dan wellicht de opdrachtgever kunnen overhalen om toch een backdrop neer te zetten. Ziet er sowieso al strakker uit, maar met de foto's die je nu hebt moet je toch een visitekaartje achterlaten bij potentiële klanten en dat kan nu al sneller iets minder overkomen doordat er geen egale, strakke achtergrond is, wat je wel met een backdrop hebt. Wat ik hiermee dus wil zeggen is dat je eigen voordeel een stuk groter is als je je opdrachtgever kunt overtuigen.

Comment

• Backdrop even inhuren betekend 2x 3m bij 6m backdrop (lussen aan korte zijde) --> €27,50 P/s

Op het moment dat de opdrachtgever die extra kosten te hoog vind is dat een keuze van de opdrachtgever, ik geef mijn mening daarover maar opdrachtgever wil het niet...

90% van de kinderen die daar staan heb ik al minimaal 2x voor gedraaid, deze kennen mij inmiddels wel, bovendien ben ik wel van mening dat ik een backdrop van 6 meter op een witte muur van 9 meter niet vind staan, ik zou dan nog eerder zeggen zorg voor een egale witte achtergrond dan een klein stukje zwart.

Maar ja, wie betaald bepaalt...

Comment

• Maar ik neem aan dat je jezelf ook wel promoot en advertenties plaatst voor klanten waar je juist nog niet voor gedraaid hebt? En juist daarvoor is het belangrijk dat je een strak geheel neerzet.

Comment

Working...
                                X