Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• laat ik dan ook maar is even van de partij zijn met mijn spul.
    ik draai voornamelijk met laptop maar ben nu in de weer met cd's maken etc.
    verder mijn apparatuur:
    2x skytec actieve subwoofers á 1000 watt vermogen.
    2x skytec actieve toppen a 300 watt peak 600.
    1x skyten tec 2420 dubbele cd speler
    1x behringer xenyx 1622 FX
    1x behringer composer
    2x microfoon 1 daarvan draadloos.

Tussenpaaltjes voor de boxen zijn nog niet binnen:cry:

Boxen bevallen met goed, a.u.b. GEEN gezeur over skytec.
    ik ben 14 en het gewone weg het geld niet voor RCF etc.

Link voor het album:
    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
    Last edited by dj nick; Thursday-17-12-2009, 15:50. Reason: link aangepast

Comment

• Weliswaar op het verkeerde topic, rick zal ons zometeen wel omzetten?, maar voor een 14 jarige heb jij een behoorlijk mooie set! Kunnen veel mensen iets van leren.

Zou als ik jou was wel de vlag van Grolsch verwijderen en je eigen logo daar op plaatsen?
      Heb je ook foto's van de achterkant?

Comment

• Berichten inderdaad even meegenomen naar hier, let hier wel even op de volgende keer.

Verder inderdaad eens met Jasper, het is voor een beginner een strakke set maar zorg er wel even voor dat dat Grolsch-barmatje er af gaat. Sowieso geen representatieve reclame voor jezelf en ik neem aan dat Grolsch ook je setje niet betaald heeft. ;) Zeker als je nog maar 14 bent is dat geen goeie reclame.

Comment

• Ik heb nog geen foto van de achterkant, zodra ik een keer moet draaien zal ik een foto maken.

Ik ben nog niet zo zeer bezig met het verhuren enz.
          als ik een logo heb zal ik dat zeker vervangen.

Ik heb het het matje er op gemaakt omdat ik het TOEN zo kaal vond.
          Last edited by dj nick; Thursday-17-12-2009, 17:07.

Comment

• Kaal hoeft niet per defenitie saai te zijn, een meubel zonder veel accesoires kan ook erg strak ogen. Dit straalt wat rust in je show uit waardoor het uiterlijk van je show verbetert.
            Eventueel kun je wel iets doen met een logo, maar dan is het wel erg leuk om iets te verzinnen met verlichting.

Comment

• ohja, ik heb er ook een zet orgel lampen in zitten, dit vind ik zelf niet mooi.
              weet iemand iets om er wat anders van te maken. eventueel met licht.
              zelf had ik iets in gedachten 2 van die "led punch" i.p.v. die lichtorgel.

of weet iemand anders een leukere en wat goedkopere oplossing, want 2 van die led panelen ben je ook snel 300 euro kwijt excl. dmx controller
              Last edited by dj nick; Thursday-17-12-2009, 17:59.

Comment

• zou kunnen.

Ik zie daar toch liever een LED tube.

Comment

• met plexiglas gaan werken?

Comment

• Over DJ-meubels is een apart topic, je zou dat eens kunnen doorspitten om de mogelijkheden te bekijken en eventueel daar nog vragen te stellen

Comment

• oké.

Ik zal als ik een keer tijd heb dat doorspitten, het hoeft ook nog niet met spoed. Ik red met de eerste tijd hier nog wel mee

Comment

• Ik vind het al behoorlijk wat voor iemand van 14 jaar. Alleen zou ik tussenbuizen kopen zodat de topjes een stuk hoger komen te staan. Nu blaas je het geluid tegen het publiek aan zodat de voorste mensen doof worden en de achtersten niets horen.

Ik weet dat het hier niet thuishoort: Maar ikzelf vind ledtubes op een meubel een stuk mooier dan dan die Led Punch. Rick, de beheerder van het forum heeft dit ook:
                        Originally posted by Rick View Post
                        En ik zou denk ik het meubel verder helemaal zwart maken, dan is het meer 1 geheel.

Gr. Rick

P.s. waar woon je eigenlijk in Dinkelland? woon zelf in De Lutte dus aardig dicht in de buurt. :D
                        Last edited by rick1993; Friday-18-12-2009, 14:50.

Comment

• Ik heb in het 1ste bericht gezet dat de tussenpalen nog komen, deze waren niet op voorraad :S.

Ik zal ook is gaan nadenken over led tubes.
                          Ze zullen dan over dwars heen komen.

Het zwart maken van de meubel zal het niet worden, ziet er nog strak uit. als ik hem zal overschilderen zal ik er zeker aan denken!

Ik woon in Denekamp.
                          Last edited by dj nick; Friday-18-12-2009, 15:32. Reason: aangepast

Comment

• bruiloft van vanavond

Het was een beetje improviseren omdat er zo gigantisch veel verhuurd was. Tafels stonden er al, dus hoeft zelf niets op te bouwen.

ps. ik kan nooit slapen na een feestje vandaar toch even hier aanwezig.

Comment

• Ziet er erg strak uit, schaduw van je trussmeubel komt ook mooi uit. :)

Comment

• Gisteren een feestje gedraaid voor ongeveer 50 man. de bedoeling was boven de t-4 nog een martin mania scx-500 maar door de hoogte van het plafond past deze niet.

Wat wellicht wat beter gedaan had kunnen worden maar door tijdgebrek en ruimte niet kon:
                                - Cd koffer ergens anders plaatsen
                                - bekabeling van t-4 netjes wegwerken

Apparatuurlijst:
                                Geluid

2x Pioneer cdj-800 tabletop cd spelers (Nieuw)
                                1x JB Systems Beat 6 MKII mengpaneel
                                1x Dap pro danceshade 1500 watt actieve luidsprekerset
                                1x Shure sm-58 microfoon
                                1x Stanton DJ PRO 2000S hoofdtelefoon
                                1x Acer laptop voor het afspelen van muziek

Licht:

1x Par 56 dmx set (Dmx gestuurd)
                                1x Martin mania scx 500 (comp. gestuurd)
                                1x Acer laptop voor het besturen van dmx gestuurd licht
                                1x Martin magnum 650 rookmachine
                                1x Showtec lite-4 dmx controller

Meer foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=WQM3H4GV

Comment

Working...
                                X