Gewoon, ik wil wel is andere opstellingen zien, hoe het allemaal dan in elkaar zit.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Gisterenavond van 20:30 tot 03:30 gedraaid bij iemand thuis. het is een iets andere opstelling als normaal en anders als ik gewild had (speakers had ik ergens anders gewild en de scanner erbovenop in plaats van die par:
uiteindelijk viel de linker helft van mn speakerset uit en die moet voor reperatie weg denk ik.
Hier ga ik verder op in in een ander topic.
FOTOALBUM: http://www.mijnalbum.nl/Album=HJOAYNPZ
VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=GYxC9q6o6dkLast edited by --Djdave--; Friday-01-01-2010, 21:01.
Comment
-
Jammer dat je niet echt een mooie opstelling had kunnen maken, dat alles op één foto had gestaan.
Nu ik zo de apparatuur op de tafel zie staan, denk ik dat het toch wel wat mooier is om een flightcase te gebruiken.
Neem jij een eigen tafel mee, of is die van de mensen daar?
Misschien de volgende keer een ander kleur kleed gebruiken, of zonder vormen, ziet er toch iets beter uit.
Voor de rest zie ik vooruit gang in je drive-in.
Comment
-
Originally posted by BCDrivein View PostJammer dat je niet echt een mooie opstelling had kunnen maken, dat alles op één foto had gestaan.
Originally posted by BCDrivein View PostNu ik zo de apparatuur op de tafel zie staan, denk ik dat het toch wel wat mooier is om een flightcase te gebruiken.
Originally posted by BCDrivein View PostNeem jij een eigen tafel mee, of is die van de mensen daar?
Originally posted by BCDrivein View PostMisschien de volgende keer een ander kleur kleed gebruiken, of zonder vormen, ziet er toch iets beter uit.
Originally posted by BCDrivein View PostVoor de rest zie ik vooruit gang in je drive-in.
Comment
-
Gebruik 1 tafel of hou alles op 1 hoogte. Één groot zwart doek ervoor en klaar. (het is bedoeld als tip, niet als afkraken...)
Waarom koop je geen aparte statief voor je scanne? Zo'n dingetje er aan en het staat een stuk netter.
Comment
-
Originally posted by rick1993 View PostWaarom koop je geen aparte statief voor je scanne? Zo'n dingetje er aan en het staat een stuk netter.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostDan wacht je met posten tot díe feesten en producties voorbijkomen? We kunnen nu eenmaal niet even speciaal voor jou een andere set neerzetten.
Verder, over de aangehaalde kabelbinders, ik weet bijna zeker dat deze in ieder geval wel leverbaar zijn, alleen staat nog niet het complete Highlite assortiment in de shop. Mocht je ze willen, kan je het beste even een mailtje doen. :)
Comment
-
Het is weliswaar geen drive in show, maar ik moest draaien met een vriend op een kerstfeest bij ons op school voor de lagere klassen. circa 300 man. En was de eerste keer, we hadden speakers gehuurd bij een zaak in Den Haag en de lichten werd verzocht door door de mensen van het toneel. Ik heb hier een klein filmpje van gemaakt, en ik dacht, altijd leuk om te delen. Mocht het dus verkeerd staan hierzo, wees dan vrij om het op de goede plek te posten of mij dit te vertellen.
video: http://www.youtube.com/watch?v=UICPc9PwSIg
Comment
-
Uiterlijk van je DJ-opstelling had wat netter gekund, deksels voortaan ergens anders leggen en je tafel afdekken met een mooi zwart doekje. Ook dat verdeelblokje het liefst ergens onder tafel steken. Verder kan ik niet veel beoordelen op basis van wat ik zie.
Comment
-
Het ziet er zo nogal rommelig uit, dit had je veel mooier kunnen oplossen. 1 statief met de T4, twee LED-parren op de grond tegen de zijkant omhoog als sfeerverlichting en je headje + strobe + mushroom op het andere statief.
Dit ziet er meer uit als "de lichtbrug moet en zal hier neergezet worden", dat is nogal zonde.
Let overigens ook op je kabelwerk, dit had netter afgewerkt kunnen worden.
Comment
Comment