Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klopt Rick, ben ik met je eens.

Zelf leek mij het ook mooier dat je 2 statieven zou gebruiken in plaats van de lichtbrug.

Verder vind ik het al wel wat mooier dat je je speakers op een statief hebt staan ;)

Comment

• Vrijdagavond moeten draaien op een groep 8 feest.
      Het was erg gezellig, en er was veel fun! (daar gaat het om :D)

Een vriend van mij ging dit keer ook mee, en vondt het ook leuk, eventueel dat hij vaker mee gaat :)

Foto

Comment

• Heb je wel eens aan de spreiding van je toppen gedacht? Ze staan te ver uit elkaar, waardoor de echte dansvloer (voor jou meubel) niet voldoende geluid heeft. Je had dus eigenlijk de t4's en je speakers om moeten wisselen.

Was deze plaats je aangewezen? Echt ideaal lijkt mij het niet zo dicht tegen de muur aan.

Voor de rest heb je op de kleine dingen gelet, zoals je t4's die even hoog staan. Kabeltjes die er toch mooi strak bijliggen, etc. Good work!

Comment

• Originally posted by roderickk View Post
          Heb je wel eens aan de spreiding van je toppen gedacht? Ze staan te ver uit elkaar, waardoor de echte dansvloer (voor jou meubel) niet voldoende geluid heeft. Je had dus eigenlijk de t4's en je speakers om moeten wisselen.
          Daar heb je gelijk in!

Was deze plaats je aangewezen? Echt ideaal lijkt mij het niet zo dicht tegen de muur aan.
          Ja, die werdt aangewezen, maar was ook de beste plek. (het viel wel mee, het was niet zo dicht bij de muur.
          Eerst zou de lichtbrug er gaan staan, maar dat paste niet, kwa hoogte.

Voor de rest heb je op de kleine dingen gelet, zoals je t4's die even hoog staan. Kabeltjes die er toch mooi strak bijliggen, etc. Good work!
          Bedankt ;)

Comment

• Gister verschillende feesten gehad..

Onderstaande foto's zijn van de set-up bij een personeelsfeestje.
            Helaas was er een limiter aanwezig die werkte op de krachtstroomgroep. Bij overschrijden viel gewoon alle stroom weg..
            Was zelf niet hier aanwezig, maar het is 2x uitgevallen nadat de opdrachtgever zei dat het harder moest..
            En de SD kaart van onze spiegel-reflex camera lag nog thuis, dus deze foto's gemaakt met mijn telefoon.

Zal binnenkort nog foto's plaatsen van de andere locatie's.

Last edited by Beckers Entertainment; Sunday-24-01-2010, 15:52.

Comment

• Wel LED-aircones (zien er leuk uit!), maar geen mooi DJ-meubeltje... dat vind ik dan weer zonde eigenlijk! ;)

Comment

• Dat krijg je als je op 3 locatie's staat en maar 2 afrokdoeken hebt.. :D

Hebben dus van de cases van de gehuurde multiparren maar een meubeltje moeten maken..
                Door tijdnood moet je soms dit soort beslissingen maken.

Comment

• Ziet er erg mooi uit zeg!

Ik vind het meubeltje ook zonde, maar toen netjes in elkaar gezet!

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
                    Ik vind het meubeltje ook zonde, maar toen netjes in elkaar gezet!

Creatief met flightcases zijn we wel. :D

Comment

• 23 januari een feestje gehad, en dit was 't:
                      Attached Files

Comment

• Mooi..!

Alleen moet je hem even opnieuw posten zodat hij zichtbaar is.. :D

Comment

• Hmm, begint er steeds wat beter op te lijken.

Opmerkingen:
                          - Kabels mogen nog steeds beter weg gewerkt worden.
                          - Waarom staan de speakers voor de licht statieven, en waarom er niet naast?
                          - Eventueel had nu wel je lichtbrugje gebruikt kunnen worden.

Comment

• Kep 23 januari een feestje gehad, en hier zijn een paar fotootjes:

Graag jullie commetaar

Comment

• aangezien je zei dat je perongeluk je vorige bericht verwijderd had.

Hmm, begint er steeds wat beter op te lijken.

Opmerkingen:
                              - Kabels mogen nog steeds beter weg gewerkt worden.
                              - Waarom staan de speakers voor de licht statieven, en waarom er niet naast?
                              - Eventueel had nu wel je lichtbrugje gebruikt kunnen worden.

Heb je ook meerdere foto's dan één, van andere kanten, en van je meubel ?

Comment

• Haha, nee, dat wil je pas echt niet zien. Overal lagen kabels (onder het meubel). Achter mij stond een grote flightcase met 2 andere flightcases erop, en daar stonden m'n lichtcontrollers en m'n cd map. Volgende keer zal ik wel wat foto's daarvan maken. P.s bedankt voor de tip van vorige keer: kabels vast tape!

Comment

Working...
                                X