Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ Bram

Dankje wel, het heeft veel tijd gekost om zo'n deken te maken.

@ Rick

Mijn vader was blijkbaar al meteen weggereden, toen alles uit de auto was. Maar ik kon het wel achter de andere flightcases leggen, maar ben het vergeten. Die kabel, die naast m'n booth lag, was een microfoon kabel, die bedoelt was voor een zanger. en onder m'n booth lag het vol met kabels, en het paste niet meer.

Comment

• Smoesjes ;)

Waarvoor was de laptop die daar achter staat?

Misschien is het ook handig om iets aan te schaffen waaraan je je hoofdtelefoon hangt.

Ik heb ook zoiets, en het licht/hangt dan nooit in de weg.

linkje

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
        Smoesjes ;)

Waarvoor was de laptop die daar achter staat?

Misschien is het ook handig om iets aan te schaffen waaraan je je hoofdtelefoon hangt.

Ik heb ook zoiets, en het licht/hangt dan nooit in de weg.

linkje
        Die laptop had m'n vriend mee genomen voor wat geluid af te spelen. Indd, ik was al aan het kijken voor een hoofdtelefoon stuin, alleen waar moet ie hangen? want hij staat namelijk vaak op z'n zeikant.

Comment

• Kan hij niet bevestigt worden aan de flightcase?

Comment

Kan hij niet bevestigt worden aan de flightcase?
            Jawel, maar ik heb niet al te veel ruimte
            Link case: Klikerdeklak

Comment

• Gisteravond moeten draaien op een groep 8 feest.

Foto 1
              Foto 2
              Foto 3

Video 1
              Video 2

Comment

• Parren zijn wel heel erg kermis achtig.. Hoop dat het niet de hele avond zo was?

Statieven voortaan verder uitklappen om ze zo stevig mogelijk neer te zetten. Ik zie dat er nog genoeg ruimte is dus gewoon doen;)

Comment

• Originally posted by mittiebol View Post
                  Parren zijn wel heel erg kermis achtig.. Hoop dat het niet de hele avond zo was?
                  Klopt, maar ik vind dat je bij house/top 40 muziek, ze wel wat sneller mag zetten.

Comment

• De kabels bovenin het (licht-) statief heb je mooi weggewerkt, de kabels op de grond kun je beter langs de muur leggen, dat staat netter.

Die zilverkleurige G-haken op de zwarte lichtstatief kun je er beter afhalen als je alleen met dit setje op pad gaat, dat staat netter

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post

Die zilverkleurige G-haken op de zwarte lichtstatief kun je er beter afhalen als je alleen met dit setje op pad gaat, dat staat netter
                      Of zwarte haken kopen

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
                        Je weet niet waar over je praat, het gemak wat voor de eigenaar van de drive-in show eigenaar weegt vele malen hoger dan het "minder" aanzicht bij een verlichte ruimte.

Een feestbezoeker gaat zich echt niet erge aan die g-haak, maar wel aan jouw comment! :D

Comment

Klopt, maar ik vind dat je bij house/top 40 muziek, ze wel wat sneller mag zetten.
                          Zorg dan wel dat je je beperkt tot slechts een paar basiskleuren in plaats van 'kijk eens hoeveel kleuren mijn parren kunnen maken'.
                          Zorg bijvoorbeeld voor een chase met alleen rood en geel, die je langzaam verandert in een andere combinatie wanneer een ander nummer er in knalt. Zo kun je je lichtshow precies aanpassen naar de muziek die aan het spelen is en gaat je lichtshow ook 'mee' naar het volgende nummer.

Comment

• Ziet er netjes uit, alleen die parren hebben inderdaad een beetje hoog kermis-gehalte. Afgezien daarvan vind ik het een nette show, ik vind het ook niet storend dat er geen effect-verlichting aanwezig is. Ik zag op youtube al dat dat de wensen waren van de organisator, maar het is niet echt storend.

Overigens vind ik dat zelf altijd wel het moeilijkste publiek om te draaien, lijkt mij een beetje categorie 11 - 13? Vind ik zelf het lastigst...;)

Comment

• Het ziet er echt netjes uit. Alleen, staan de led parren niet op wind-up statieven? En p.s het statief staat steviger als de poten niet helemaal zijn uitgeklapt.

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                                staan de led parren niet op wind-up statieven?
                                Nee, we hebben speciale statieven gekocht dat ze hier op kunnen.
                                Op de wind-up statieven kunnen ze ook wel, maar ze zijn erg zwaar en lomp ;)
                                We gebruiken ze alleen als we truss meenemen.

Comment

Working...
                                X