Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kleurrijk of kermis, kies zelf maar

Ik zou zeggen kleurrijk,waarom alles meteen kermis noemen. Ik vind het er mooi uitzien.

Comment

• Veel verschillende kleurtjes kunnen al vaak een wat druk beeld opleveren. Het was meer als grap bedoeld, met carnaval mag het best allemaal een beetje chaotisch, kleurrijk en druk zijn. ;)

Comment

• Ik vind het er heel mooi uit zien. Mijn complimenten rick!

Comment

• Ik vind alleen een laser niet carnavalsachtig :)

Comment

• Het gekozen pakket was 'alles er op en er aan'. En zeker voor de jeugd geeft een laser dan een leuke toevoeging, bij de dance-remixjes van bestaande nummers.

Overigens werden we ook nog gefilmd door Omroep Hulst, enige nadeel is dat blijkbaar alleen de gemeente Hulst die kan ontvangen... maargoed, schijnbaar worden de uitzendingen ook via internet getoond.

Comment

• vorige week mijn draaitafel geschilderd op advies van Rick.:D
              Vind zelf mooi geworden moet nog links en rechts wat bijstippen.

Ondertussen ook flightcase gekocht voor dubbele cd speler maar is niet te zien op de foto's

Ik ben goed te spreken over de subs van skytec, zoals gezegt is het niet te vergelijken met RCF en dynacord etc. maar voor mijn doen, doen ze het goed.

foto
              foto

Let niet op de kabels die er onder liggen, set staat thuis zo.
              Last edited by dj nick; Wednesday-17-02-2010, 18:36.

Comment

• Dit ziet er beter uit!

Misschien nu nog een logo erop, en klaar!

Comment

• Logo dat heb ik nog niet omdat ik nog niet zo druk ben met verhuur.
                  Hierdoor heb ik ook nog niet een eigen naam.

Als ik een keer een naam heb dan zou ik hoogst waarschijnlijk wel een logo laten maken.

Comment

• Alles op zijn tijd Nick het begint er goed uit te zien je boekt vorderingen daar gaat het om!

Ga zo door , binnenkort leuke verlichting?

Comment

• Dankje.

Ik ga nu voor verlichting, het enige is dat het niet meteen word i.v.m. werk wat ik niet heb :(
                      Ik heb al wel iets op het oog wat het gaat worden.

Comment

• Wat heb je precies op het oog?

Eventueel dat we tips kunnen geven.

Comment

• Daar heb ik al een topic over gemaakt in het verlichting gedeelte.

Even doorlezen en misschien kun je dan nog tips of advies geven:D

Comment

• Carnavalsdinsdag gedraaid met mijn apparatuur over een set die al aanwezig was.

Apparatuur:
                            2x dB technologies D15
                            2x dB technologies D12
                            2x dB technologies S09

A&H ZED 14
                            Numark DMC 2
                            Numark CM200
                            Cortex HDC 3000

Let niet op het lichtstatief, we kwamen er 2 uur voor de show pas achter dat we alle lichtstatieven in gebruik hadden.

Comment

• Lichtstatief is zo storend nog niet, de stand van de parren zien er uit als "ik weet ook nie waar ik moet schijnen" en ik hoop dat je die kistjes terug in de bus gerold hebt wegens de kans op veel bier met hier en daar een klotsje. ;)

Comment

• De rode par was inderdaad afgezakt. Had ik schijnbaar niet goed genoeg vast gedraaid. Was ik nog op tijd achter gekomen en dus nog mooi omhoog gezet.

Kisten zijn blijven staan. Op te tafel was plek genoeg om glazen en dergelijke te zetten en ik wist op voorhand al dat het niet al te druk zou worden.

Comment

Working...
                                X