Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Veel verschillende kleurtjes kunnen al vaak een wat druk beeld opleveren. Het was meer als grap bedoeld, met carnaval mag het best allemaal een beetje chaotisch, kleurrijk en druk zijn. ;)
Het gekozen pakket was 'alles er op en er aan'. En zeker voor de jeugd geeft een laser dan een leuke toevoeging, bij de dance-remixjes van bestaande nummers.
Overigens werden we ook nog gefilmd door Omroep Hulst, enige nadeel is dat blijkbaar alleen de gemeente Hulst die kan ontvangen... maargoed, schijnbaar worden de uitzendingen ook via internet getoond.
vorige week mijn draaitafel geschilderd op advies van Rick.:D
Vind zelf mooi geworden moet nog links en rechts wat bijstippen.
Ondertussen ook flightcase gekocht voor dubbele cd speler maar is niet te zien op de foto's
Ik ben goed te spreken over de subs van skytec, zoals gezegt is het niet te vergelijken met RCF en dynacord etc. maar voor mijn doen, doen ze het goed.
Lichtstatief is zo storend nog niet, de stand van de parren zien er uit als "ik weet ook nie waar ik moet schijnen" en ik hoop dat je die kistjes terug in de bus gerold hebt wegens de kans op veel bier met hier en daar een klotsje. ;)
Comment