Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
klopt kabels heb ik inderdaad niet goed weggewerkt!
kabel van 3 meter had ik alleen nog over voor me scan dus kon niet anders dan dit!
Ik heb helaas niet genoeg geld voor een egt goede truss, dat komt later!
eerst wat betere scanners(jb winners) en dan ga ik voor een 4 meter trussbrug met nog een extra windup van american dj (ik heb er hier al 1 staan).
ps de laddertruss heeft het de hele avond gehouden.. ik had van te voren wel geod gecheckt of het wel goed vast zat allemaal!
De goedkopere trussbruggen zijn niet per definitie onbetrouwbaar, zouden ze dit wel zijn waren ze allang uit de handel gehaald. Diegene die zo een trussbrug opbouwt en helemaal vol hangt is vaak de onbetrouwbare factor. Dus wil je een dergelijke brug gebruiken, gebruik dan ook je verstand. Het gene wat vincent erin heeft hangen is echt wel de max. Ik schat een kilo of 30-40
@vincent, je wil er dus ook nog 4 winners in gaan hangen?? truss in in principe niet duur...verder over die kabels.. nu heb je het gewoon heel losjes overal doorheen gelust, als je dit wat strakker zou doen.. dus dat je geen loshangende lussen naar beneden heb hangen, ziet dit er al veel netter uit
nee, ik wil er niet ook nog eens 4 winners inhangen.
eerst koop ik apart van elkaar 2 winners, dan verkoop ik mijn dynamo's en dan koop ik nog 2 winners..
een trussbrug van 3/4 meter kost al gouw rond de 400/500 euro (incl 2 adapters en 1 extra wind up)
oke oke, genoeg over die kabels! ik had het inderdaad netter kunnen doen geef ik toe, volgende keer zal ik ook voor wat kortere kabeltjes zorgen!
Ons eerste showtje van 2007, dak er helemaal af. Lekker lang uitgelopen, veel kaartjes kwijt geraakt en hoop goede reactie's van publiek, organisatie maar vooral me opdrachtgever. Zelf vond ik dat het lichtstatief op meest onlogische positie is opgebouwd. Mja.
Ik moet zeggen dat de agenda lekker gevuld is, dat beloofd wat voor de toekomst. En de toekomst plannen (voor apparatuur ;) ). Maar het kan altijd beter..
Gezellig besloten feest volgens mij. Een van de weinige drive-in shows die het in Januari druk heeft of niet??
Hier ook januari volgeboekt :D
Wat foto's van mijn showtjes, Helaas niet meer foto's beschikbaar. Meer info vraag/mail/pm maar :)
Schoolfeestje:
App lijstje:
Zelfbouw geluidsset van 6.3kwtjes
DJ-setje van de DJ's daar
6 x par56 4bar
8 x winner scan (bij gebrek aan eigen dj robo's)
1 meter spiegelbol
2 laserbollen
1 atomic3000
1 sp1500 (geloof ik dat die heet) stroboding
lichtsturingen a la showmaster24 en martin lightjockey,
verder 4 dansblokken met daarin een parretje rechtoomhoog, uiteraard op sturing. Dat was hem zo wel weer geloof ik.
Klein showtje:
App lijstje:
2 x CDJ200
1 x DJM600
2 x JBL EonG2
1 x Driverackje
8 meter truss
2 x fourbar (bij gebrek aan chroom helaas met zwart/chroom)
4 x DJ Robo
2 x The WinnerII
1 x Martin Atomic3000
Kabels, krachtverdelers en dat soort spul
Productie:
App lijstje:
Geluid:
1 x Dateq LPM 7.3
2 x Pioneer CDJ100
2 x American Audio CDI300 (bij gebrek aan CDJ's)
8 x JBL EonG2
2 x DB Basic200
Eq's, driverackje, en microfoons en dergleijke
licht:
10 x par56/64 fourbar
4 x aztek DJ robo
2 x JBsystems The WinnerII
1 x Magnum pro2000
2 x showmaster 24 (1 voor front, 1 voor tegen)
1 x pc met lightjockey
30 meter truss incl statieven en dergleijke en een kleine 700 meter kabel.
Gisteren (13 januari) waren wij te gast in Kattendijke, waar wij de volgende achtergrond show hebben neergezet. Achter de schermen zag het er ongeveer zo (klik) uit. Het was een showtje waar ik bij dacht toen we terug naar huis reden, "veel (feest) voor weinig (geld), mja ik heb me eigen ermee. Aan het einde kwam me opdrachtgever met een agenda aanlopen om gelijk maar weer een 2e show te boeken. Nouja dan meer veel (boekingen) voor weinig (geld) voor de zelfde opdrachtgever.
Comment