Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ga even in mijn taal proberen te zeggen wat ik denk wat jij bedoelt.

Een dikke housefuif heeft subs nodig en een jaren 70 Party zal hier minder behoefte aan hebben.
    Voor de rest zal het ook nog afhankelijk zijn van het budget en wat er ingehuurd is door de klant.

Eigenlijk was de sub-discussie al gesloten dus ik denk dat we weer lekker terug gaan naar foto,s van onze collega's!

Comment

• Niet dat ik zo vaak foto's maak, maar ik kreeg deze in me mailbox:

Foto

Iemand commentaar behalve dat er twee g-hakken aan die fourbar zitten en de spotjes niet zijn gericht?

Comment

• Dan wordt het wel écht insectenketsen.....

Kistje aan de linkerkant tussen je backdrop en je geluidsset.

En dat is ook echt het enige dat ik maar kan opmerken, behalve dat het er weer netjes strak uitziet.

Comment

• Originally posted by Partysounddriveinn View Post
          Ik ga even in mijn taal proberen te zeggen wat ik denk wat jij bedoelt.
          Dat bedoelde ik ja. Hoewel er zelfs nog iets voor valt te zeggen dat als je niet onmiddelijk twee subs kan aanschaffen, je voorlopig best ook nog met ééntje kan. Da's altijd nog beter dan geen tenslotte.

Maar nu echt afgesloten die subdiscussie! :D.

Comment

• Mooi hoor, zeker dat meubel waar heb je dat vandaan?

Comment

• Uit de winkel :D ?

Gewoon setje hoeken en meter truss er tussen, spandoek laten drukken en je hebt een voorzet meubeltje. Daarachter staan twee maatbouw kisten.

Comment

• Eh, dus waar laat je eigenlijk een spandoek drukken?

Comment

• In Zeeuws-Vlaanderen kun je denk ik het beste eens gaan praten met Print&Press in Terneuzen. En als je 'bedrukt spandoek' intypt in Google kom je vast ook al een eind. ;) De toverkenmerken zijn om niet volledig te beknibbelen op kwaliteit en centen, dan krijg je een prima resultaat.

Comment

• Hoeveel koste dat meubel bij elkaar dan? En welk type truss heb je gebruikt?

Comment

• Ziet er netjes uit de g-haken is een normale zaak heb ik zelf ook scheelt een hoop"(irritant) werk met opbouwen.
                      Vind je truss meubel erg gaaf van vorm normaal zijn ze strak en saai met dit type truss ziet het er erg vet uit.

Comment

• Mijn complimenten! Ziet er zeer netjes uit. Zoals ze al zeggen, zogoed als niks op te merken.

Comment

• Mooi setje citybeatz, maar de volgende keer zou ik toch die lelijke tegels wegwerken ;-). Misschien een backdropje er over :-p ?

Comment

• Originally posted by Dj funkey View Post
                            Hoeveel koste dat meubel bij elkaar dan? En welk type truss heb je gebruikt?
                            Veel geld :d.

Dit trussmeubeltje is gemaakt uit eurotruss uit de volgende hoeken en meters:

twee 1,00 meter driehoek
                            twee hoekjes down links
                            twee hoekjes down rechts
                            Spandoekje bedrukt door rrgdesign

Bij elkaar dik 1.200,-.

Originally posted by George View Post
                            Mooi setje citybeatz, maar de volgende keer zou ik toch die lelijke tegels wegwerken ;-). Misschien een backdropje er over :-p ?
                            En die lelijke tent :p !

Vloertje kan altijd nog een verlichte dansvloer in toch ;)
                            Last edited by Citybeatz; Monday-08-03-2010, 23:58.

Comment

• Best duur voor zo'n meubel maar toch wel mooi. Maar hoe zit dit in elkaar dan? En de laatste link werkt niet.
                              Last edited by Guest; Tuesday-09-03-2010, 00:13.

Comment

• Beschik zelf ook over z'n meubel, het bevestigen is niet zo moeilijk:
                                -truss in elkaar tikken
                                -spandoek ertussen spannen

Neemt weinig ruimte in (in vergelijking met andere meubels). En als je al een aardige truss verzameling hebt kost het je ook verder niks.

Comment

Working...
                                X