Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik vind het een erg mooi truss systeem, ik wou eerst ook zoiets aanschaffen.

Ik vind alleen die van Roderick iets mooier, want ik vind het niet zo mooi als aan de onderkant ook truss licht. (ben je ook meteen minder kwijt.)

Dit is mijn mening ;)

Comment

• Deze verzameling truss kan nu ook worden gebruikt in een truss caré. Multifunctioneel, dat kan die van Roderick niet.

Volgens mij verliezen we het verhaal uit ogen, ging over foto's niet over een verzameling truss.

Comment

• Dan zal ik er nog een keer uitknallen, met wat nieuwe foto's :)

Net na de pa-markt :)

Comment

• Ik weet wel hoe je truss aan elkaar zet alleen snap ik niet hoe het hier zit met die hoeken enz.

Comment

• Op dezelfde manier.

To dj-drace:
            Ik vind die VMB statieven echt ontzettend mooi. Onwijs compact met vervoer, waardoor ze een stuk handelbaarder zijn dan de goedkope ADJ statieven.

Hadden jullie op de pa-markt niet zwarte t-shirts aan met witte letters hyperdisco? Of was dat een andere drive-in show, waarmee ik de naam in de war haal.

Comment

• Volgens mij wel, ik zag ze ook lopen.

Comment

• Kon je op de PA markt geen fourbar op de kop tikken?

Comment

• Wij liepen inderdaad met 2 mensen met de vesten Hyperdisco, wel gesplitst af en toe, mja fourbar.. ja,, ik had er helaas geen geld meer voor. had het wel geplant, mja, die vmb statieven kosten geld:P

edit: over de fourbarren nog, ik zat te denken om te sparen voor 2 van deze : http://www.bax-shop.nl/conventionele...t-details.html Kan iemand hier verder iets over vertellen? Licht opbrengst, kwaliteit..
                  Last edited by dj-drace; Tuesday-09-03-2010, 15:59. Reason: edit.

Comment

• Er is al een heel topic over de KLS-800:

Nog een paar puntjes die je show helemaal afmaken:
                    -2 T4 barren, maar dat weet je zelf al :cool:
                    -Theaterdoek / sterrendoek
                    -De boxen iets anders, het lijkt een beetje bij elkaar geraapt.

Verder een hele nette show voor een 14 jarige. Wou dat ik zoiets had...

Comment

• Over theaterdoek/sterren doek zijn we mee bezig geweest, we hebben tijdje terug er over gedacht om iets met ons logo er op te laten drukken. dus dat wordt nog even afwachten, wat bedoel je met de speakers?

Comment

• Wat er mee bedoeld werd is het verschil in luidsprekers (vormen, afmetingen, uiterlijk), het mooiste zou zijn als je een eenduidige set hebt staan uit één luidsprekerreeks.

Comment

• Het zijn allemaal verschillende types/merken. Mooier is om alles van hetzelfde merk te houden. Bijv sub-tussenpaal-top of sub-sub-top.

Maar goed, dat zeg ik, of het de meeste klanten zal intresseren...

EDIT: Rick je was me weer net voor.

Comment

• Als ik mn licht helemaal af heb, dus dan nog 2 balken, en een theaterdoek, ga ik weer verder voor mn geluidsset;) en niet op budget :P ik zat te denken aan DB, Of RCF ;)

Comment

• DJ-Drace dat ziet er goed uit.
                              Heb je ook nog een foto van de achterzijde, ben erg benieuwd naar de rest van jullie apparatuur.
                              Zijn die bovenste speakers perse nodig, qua hoogte en geheel passen de onderste twee redelijk bij elkaar en kun je de bovenste voor monitor gebruiken

Comment

• Ziet er inderdaad netjes uit, alleen wat ik nog mis zijn de 2 T4 Balken met (led)parren.

Ik zou wel je speakers naast je wind-up statieven zetten!

Comment

Working...
                                X