Ik vermoed zomaar gezien het gebruikte spul dat het een budgetklusje is geweest, waarbij er dus zo min mogelijk geld op tafel moet komen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
sterker nog ze hadden helemaal geen budget ;)
(het is de school waar ik op zit)
Eventueel had ik wel een sterrendoen mee kunnen nemen (want die had ik een paar dagen van te voren ook al geregeld) uiteraard had ik dat niet zelf betaald.
De directeur vond het er ook kaal uizien en heeft nu theaterdoek geregeld voor achter de truss. ;)
Welke monitoren weet ik niet, weet in iedergeval dat ze van peveay waren (dat deel van de apparatuur had ik nu net niet geleverd)
Comment
-
Zo gister mocht ik weer eens op pad voor een schoolfeest. Stom toeval was dat Fel en Bruut het podium leverde en de uitlichting hiervan. Er was namelijk een docenten act (echt erg gaaf!). Hij had wat extra uitgepakt om direct een complete carré neer te zetten, dan heb je ook geen lelijke poten voor een brug in de zaal.
Foto's:
overzicht
bij de dj
Comment
-
Originally posted by BCDrivein View PostMisschien dat je even een apparatuurlijstje moet posten ;)
Licht:
9x podiumdelen 1x2 40cm
1x trusscare 3,5x8x3
4x HQ power wegwerp movingheads
2x T4 P56
2x BL TL
1x 50cm biegelspol met motor
1x 7m achtertrusje met 6x3 led disco doek
1x Unique haser
1x fogstorm 1200 met ab
1x lichtstuurtafelgevalding
Geluid:
1x Yamaha 16/4 geluidstafel
1x CDJ1000MK3
4x Sennheiser EW100G2 mics+ontvangers
Volgens mij was dat het wel, wat Roderick bij zich had mag hij zelf vertellen. :D
Comment
-
Originally posted by djvince View Posthq power wegwerp moving head???
Originally posted by djvince View Posten roderick, waar zijn die scans te koop?
Comment
-
Originally posted by Fel en Bruut View PostGeen idee. Het zijn HQ power wash movingheadjes met 1 arm. Ik noem het wegwerp movingheads omdat die dingen continu kapot gaan. Ik ben ze vaker aan het repareren dan dat ze echt werken.
Comment
Comment