Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Drievan View Post
    Zo zijn ze groot genoeg!

Ik vind dat je het op foto 6 wel erg slordig hebt, ik kijk dan naar de kabels enz.

voor de rest zou ik trots zijn dat jij dit allemaal mag hebben!

Conclusie: je hebt het netjes voor elkaar ;)

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
      Zo zijn ze groot genoeg!

Ik vind dat je het op foto 6 wel erg slordig hebt, ik kijk dan naar de kabels enz.

voor de rest zou ik trots zijn dat jij dit allemaal mag hebben!

Conclusie: je hebt het netjes voor elkaar ;)
      Volgens mij was het op die foto nog niet helemaal af:d
      maar wat ook een probleem was dat we daar geen drijfstroom hadden en om alles te laten werken moesten we een kabel van de grote zaal naar beneden trekken om geen ploffen te krijgen als we de rookmachines deden spuiten;)
      En dankjewel:d

Comment

• Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo netjes. Je bent in alle gevallen voor kwantiteit gegaan en niet voor kwaliteit. Je komt met een berg budget scans en mh's aan en absoluut geen net meubel.

Daarnaast staat je geluid in de tweede area veeel te laag en ook daar staat geen fatsoenlijk meubel en ook de dj apparatuur staat er erg amateuristisch bij.

Ik heb geen idee of jullie dit soort klussen vaker doen of dat dit een eerste keer was. Wellicht is het echt een hobby klus geweest.

Comment

• Hebben jullie eventueel nog meer foto's voor een beter beeld?

Comment

• Is het niemand opgevallen dat er ook geen baseplates zijn gebruikt voor het carré?

[edit]Hoe is hier de truss aan het statief bevestigd?

Comment

• Het is zoiezo rare truss, maar die baseplates zijn geen ramp. Die ladder vind ik eerder gaar.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                Is het niemand opgevallen dat er ook geen baseplates zijn gebruikt voor het carré?

[edit]Hoe is hier de truss aan het statief bevestigd?
                met 4 half couplers en een adapter die wij aankochten speciaal hiervoor.

Comment

• Originally posted by roderickk View Post
                  Het is zoiezo rare truss, maar die baseplates zijn geen ramp. Die ladder vind ik eerder gaar.
                  die ladder hadden we nodig omdat de stroboscoop nog op een andere locatie stond en we deze dus nog moesten plaatsen:) en daarvoor ga je niet je hele carre opnieuw naar beneden halen

Comment

• Originally posted by roderickk View Post
                    Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo netjes. Je bent in alle gevallen voor kwantiteit gegaan en niet voor kwaliteit. Je komt met een berg budget scans en mh's aan en absoluut geen net meubel.

Daarnaast staat je geluid in de tweede area veeel te laag en ook daar staat geen fatsoenlijk meubel en ook de dj apparatuur staat er erg amateuristisch bij.

Ik heb geen idee of jullie dit soort klussen vaker doen of dat dit een eerste keer was. Wellicht is het echt een hobby klus geweest.
                    Wat zit iedereen te klagen over een dj meubel?? Wij werken altijd op heel uiteenlopende locaties en maken dus bijna nooit gebruik van een dj meubel omdat we er zelf ook niet draaien.
                    Meestal maken we gebruik van speciale podium elementen die we in hoogte kunnen verstellen. In de kleine zaal was ook gewoon te weinig plaats en hebben we het met simpele tafels moeten doen.

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
                      Hebben jullie eventueel nog meer foto's voor een beter beeld?
                      hier zijn er nog wat extra foto's :)
                      http://img20.imageshack.us/slideshow...id=1003297.jpg

Comment

• Met rare truss bedoelde ik je driehoektruss, daar zit een soort ladder ingebouwd,

Daarnaast met een podiumdeel is niets mis wij gebruiken regelmatig zelfbouw delen van 2x0,5 in hoogte verstelbaar.

Maar met zulke tafels ziet het er gewoon slechter uit.

Comment

• Originally posted by Drievan View Post
                          Wel dat was een beetje een raar geval:) we hadden speciaal voor deze klus 8 ledparren besteld die dus 2 dagen te laat aangekomen zijn en er was geen tijd meer genoeg om deze nog te gaan bij huren bij een andere firma.
                          8 ledparren? Dat is misschien net genoeg voor die laddertruss!

Hoezo heb je trouwens eerst veel geïnvesteerd in effecten en niet in basisverlichting?

Originally posted by roderickk View Post
                          Originally posted by Drievan View Post
                          Wij werken altijd op heel uiteenlopende locaties en maken dus bijna nooit gebruik van een dj meubel omdat we er zelf ook niet draaien.
                          Ik weet niet hoeveel geld je er voor vraagt, maar als de klant ervoor betaalt wil hij waarschijnlijk ook wat goeds (in de zin van afwerking).

Die driehoek truss, is dat zo'n opvouwbaar ding? waarom anders die rechte "ladder"?

Tip: investeer een twintig euro in kabelbinders :D

(al het bovenstaande is opbouwende kritiek)
                          Last edited by rick1993; Sunday-27-12-2009, 19:07. Reason: aanvulling

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
                            Hoezo heb je trouwens eerst veel geïnvesteerd in effecten en niet in basisverlichting?
                            Jawel we hadden dus gewone parren vroeger. Maar die hebben we verkocht en dus iets sneller dan we hadden verwacht. Waardoor we even zonder zaten doordat onze nieuwe ledparren te laat geleverd werden.

Originally posted by rick1993 View Post
                            Die driehoek truss, is dat zo'n opvouwbaar ding? waarom anders die rechte "ladder"?
                            Dit is niet van ons maar huurden we bij:p en nee je kon ze niet opvouwen:p het was inderdaad een raar systeem. We vroegen ook vierkante trussen maar kregen deze...

Originally posted by rick1993 View Post
                            Tip: investeer een twintig euro in kabelbinders :D

(al het bovenstaande is opbouwende kritiek)
                            Met 20 euro kom je toch totaal niet toe voor al je kabels?
                            Meestal binden we alles wat samen met ducktape. Zodat het er toch wat netjes bijligt.
                            (Dit is misschien ook waar vele reacties overgaan over het slordig zijn maar dit zijn zo goed als allemaal foto's van tijdens het opbouwen)

Comment

• Zelf zou ik geen ducktape gebruiken, kabelbinders zijn veel beter voor zulke dingen.

Ik had liever foto's gezien van wat andere soort klussen..

Comment

• 240 stuks voor 30 euro :cool:

Comment

Working...
                                X