Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by rick1993 View Post
    Had ik al eens gezien op bax maar ik vraag mij af of het wel goed werkt?
    als je met kleinere stukjes kabel zou zitten of zo?
    Ik zou dan zelf eerder gaan kijken om zelf kabelbinders te maken ( mijn moeder :d ) met velkro?

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
      Ik had liever foto's gezien van wat andere soort klussen..
      Wat wil je hiermee zeggen?

Comment

• Originally posted by Drievan View Post
        als je met kleinere stukjes kabel zou zitten of zo?
        Ben zelf wel erg tevreden over deze dingetjes :

Ik heb ze van 18cm tot 40cm dus er zit altijd wel een passende tussen.

Kosten ong. 2 euro voor tien stuks.

(jammer dat bax ze niet in het assortiment heeft)

Comment

Wat wil je hiermee zeggen?
          Ik zie liever foto's van andere klussen, dus andere feesten/andere opstellingen.

Comment

Ik zie liever foto's van andere klussen, dus andere feesten/andere opstellingen.
            Dan wacht je met posten tot díe feesten en producties voorbijkomen? We kunnen nu eenmaal niet even speciaal voor jou een andere set neerzetten.

Verder, over de aangehaalde kabelbinders, ik weet bijna zeker dat deze in ieder geval wel leverbaar zijn, alleen staat nog niet het complete Highlite assortiment in de shop. Mocht je ze willen, kan je het beste even een mailtje doen. :)

Comment

• Originally posted by Rick View Post
              Dan wacht je met posten tot díe feesten en producties voorbijkomen? We kunnen nu eenmaal niet even speciaal voor jou een andere set neerzetten.

Verder, over de aangehaalde kabelbinders, ik weet bijna zeker dat deze in ieder geval wel leverbaar zijn, alleen staat nog niet het complete Highlite assortiment in de shop. Mocht je ze willen, kan je het beste even een mailtje doen. :)
              Dat zou wel handig zijn! Want ik vind die van procab net iets te duur om eerlijk te zijn:) (ik weet best dat het wel zeer goed materiaal is maar als je heel veel kabels hebt....)

Comment

• Originally posted by roderickk View Post
                Met rare truss bedoelde ik je driehoektruss, daar zit een soort ladder ingebouwd,

Daarnaast met een podiumdeel is niets mis wij gebruiken regelmatig zelfbouw delen van 2x0,5 in hoogte verstelbaar.

Maar met zulke tafels ziet het er gewoon slechter uit.
                Alles werd op het einde afgewerkt met zwarte doeken zodat die lelijke tafels nietmeer zichtbaar waren :) dus waar is het probleem van het dj meubel?
                ik heb geen zin om voor iedere andere opdracht alles terug los te maken en nieuw materiaal in te steken. Alles apart in een flightcase en op een stevige tafel of poduimelement en mooi afwerken met zwarte doeken. Toch een veel eenvoudigere oplossing?

Comment

• Even een paar dingen van mijn kant:

Laat ik maar de (in mijn ogen) slechte/vreemde dingen noemen, alles wat dus overblijfd is goed :D

-De lichttafel, ik zie een carré, ik zie een schoolfeest (?), ik zie hele dure cd-spelers maar ik zie een budget lichttafel, waarom? Beetje vreemd contrast met de cdj's en de andere apparatuur

-De meubels, heel leuk die verhogingen, afzettingen, carré's maar ik vraag mij toch echt af wat ik hier nou van moet denken. Ik begrijp dat je zelf niet over een meubel beschikt maar z'n meubel verkloot een hoop. De dj is immers het basispunt van de gehele show en daarom heb ik vraagtekens over het verschil tussen de cdj's en het meubel.

-Je carré staat niet in het midden

-Je backdrop bij het ''grote '' feest ??!?

-Je backdrop trouwens ook bij het andere feest, ik zie hem niet en maakt je show nog wel wat beter

-Ook heb ik z'n mijn vragen over je truss, graag zie ik het merk en type. Ik verbaas mij namelijk over de hoeken (aan de voorzijde) en aan het ladder prencipe. (Truss is namelijk niet om in te klimmen..)

Comment

• Originally posted by Paradise View Post
                    -De lichttafel, ik zie een carré, ik zie een schoolfeest (?), ik zie hele dure cd-spelers maar ik zie een budget lichttafel, waarom? Beetje vreemd contrast met de cdj's en de andere apparatuur
                    Hier heb ik eigenlijk zelf geen verklaring voor om eerlijk te zijn we zijn heel klein begonnen en af en toe dinge bijgekocht maar we hebben nog geen werk gemaakt van de lichtsturing:)

Originally posted by Paradise View Post
                    -Je carré staat niet in het midden
                    Dit komt omdat we niet beschikten over speciale liften die je nog dan verrijden. We hebben hem dan achteraf met 10 mensen nog wat verschoven.

-Je backdrop bij het ''grote '' feest ??!?
                    Was niet nodig het is een toneel zaal en er hingen doeken van het plafond tot beneden. Deze hebben we er natuurlijk maar achter geschoven als alles af was:)

-Ook heb ik z'n mijn vragen over je truss, graag zie ik het merk en type. Ik verbaas mij namelijk over de hoeken (aan de voorzijde) en aan het ladder prencipe. (Truss is namelijk niet om in te klimmen..)
                    Dit vraag ik mijzelf ook af. Zoals ik al es zei hadden we een vierkant truss systeem gevraagd maar dit hebben we dus niet gekregen. Inderdaad het is een enorm raar systeem.

En om in het vervolg problemen te vermijden op het forum zal ik foto's posten als alles af is :d en niet van tijdens de opbouw.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                      Ik neem aan dat hij wel wat vaker moest draaien voor dat optreden.

Comment

Ik neem aan dat hij wel wat vaker moest draaien voor dat optreden.
                        Heb je het over mij?

Comment

Heb je het over mij?
                          Ja.

Comment

• BCDrivein, ik geloof dat je het goed bedoelt maar het is een beetje onduidelijk omschreven. Wat voor feesten bedoel je? Hoe bedoel je dat je liever andere foto's ziet, wat maakt dat deze foto's niet goed zijn? Omdat er weinig licht/geluid foto's zijn in actie? Dat alleen bij het opbouwen apparatuurfoto's gemaakt zijn?

Comment

• Ik bedoel gewoon van andere feesten, sorry voor onduidelijkheid. ;)

Comment

• Maar wat is er dan mis met dat feest? Daar ben ik wel weer benieuwd naar, wat voor feesten wil je dan foto's van zien als ik vragen mag?

En geeft niet hoor, maar voordat we elkaar in de haren vliegen door een kleine miscommunicatie...;)

Comment

Working...
                                X