Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dj-scratch View Post
    Het ziet er echt netjes uit. Alleen, staan de led parren niet op wind-up statieven?
    Maakt dat iets uit dan?
    En p.s het statief staat steviger als de poten niet helemaal zijn uitgeklapt.
    Laten we er even simpele natuurkunde bij halen. Op het moment dat de diameter van je basis een stuk groter wordt, wordt het veel lastiger voor een statief om over zijn kantelpunt heen te kunnen.
    Echter, op de manier zoals te vinden is op de foto's van BCDrivein zijn de statieven vrij optimaal uitgeklapt. De dwarsverbindingen tussen de poten en de buis staan bijna haaks op de poot, waardoor de ondersteuning zo goed als optimaal is. Op het moment dat je de dwarsverbindingen ongeveer parallel aan de grond laat lopen (volledig horizontaal), moeten de dwarsverbindingen de zwaartekracht die de buis uitoefent gaan opvangen. Hier zijn ze niet voor gemaakt, ze moeten alleen zorgen voor stabiele ondersteuning voor de poten voor een stevigere constructie.

Comment

• De tussenpaaltjes zijn eindelijk binnen, 6 weken na dat de subs zijn geleverd.
      Het is met dan wel gelukt met aandringen etc.

Link naar foto's

Morgenavond klasseavond probeer voor de tijd even wat foto's te maken.
      Last edited by dj nick; Wednesday-03-02-2010, 20:27.

Comment

• Dat ziet er al stukken beter uit!

Ben benieuwd naar wat meer foto's.

Comment

• Die probeer ik morgen te maken, in huis wil het niet echt.

Ik probeer, ik beloof niks.

Comment

• Link werkt hier helaas niet.

Comment

• Opnieuw geupload.

Link naar foto's

Comment

• Ziet er inderdaad al stukken beter uit.

Comment

• Netjes (alleen je meubel nog verbeteren; grolsch vlag etc., maar daar ging het in een ander topic al over, geloof ik).

Comment

• Lijkt ook stukken beter.
                    Vond het alleen jammer dat het zolang moest duuren dat de tussenpaaltjes erbij werden geleverd.

Het is een wat oudere foto van meubel ik heb vlag er zojuist af gehaald.

Comment

• Dit is een hele verbetering, en het ziet er ook nog mooier uit.

Comment

• Originally posted by dj nick View Post
                        Die probeer ik morgen te maken, in huis wil het niet echt.

Ik probeer, ik beloof niks.
                        Vandaag klasseavond gehad maar geen tijd gehad voor foto's :(

Ik kreeg veel positieve reacties dat het goed geluid was en dat het er mooi uitzag:cool:

Comment

• Wij kunnen zo niet beoordelen of het "goed" was. ;)

Comment

• Nee, dat klopt.

Ik wou voor de tijd een paar foto's maken maar is me niet geluk:(

Waarschijnlijk ga ik morgen dj meubel schilderen.

Comment

• Hoe doe je dat eigenlijk op een klassenavond met licht? parsetje oid huren of helemaal geen licht?

Comment

• Onze school beschikt over een licht set.
                                Deze heb ik die avond gebruik.

Comment

Working...
                                X