Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gisteravond toch voor mij een wat grotere klus.

Schoolfeest van ongeveer 700 man met niemand minder dan Lucien Foort, een centrale dj booth en carré eromheen.

Alles was door ons geleverd. Dus ook de podiumdelen, video projecties, garderobe en één van bekenste Nederlandse house dj. Ideaal voor een school.

overzicht
    Lucien
    beetje sfeer
    beetje meer sfeer
    lucien nog een keer
    Nederlands bekendste dj, dj Roderick
    het Robustsound team

Het was de bedoeling om rondom de dj een soort mini carré temaken, maar de vrachtwagen zat te vol. Dit zag er ook prima uit.
    Last edited by roderickk; Saturday-13-02-2010, 14:56.

Comment

• Ziet er leuk uit maar even wat vraagjes (over het licht).

-Heb je frontlicht gebruikt? Ik kan geen enkele spot vinden die op de dj schijnt (lijkt mij wel belangrijk bij een bekende dj). Of wat het alsnog licht genoeg (en zag de dj er ook normaal uit?)

- Met welke lichtafel heb je het aangestuurd?

- waarom gekozen voor zoveel conventioneel licht en z'n weinig intelligent licht?

Verder ziet het er prima uit.

Comment

• Aan licht:
        4x t4
        2x t4 led op de dj
        4x par 56 led in elke truss pilaar
        2x mh 250msd
        4x scan 250msd
        1x mania efx 150hti

1x freestyler voor de scans en mh
        1x showmaster 24 voor de parren

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
          Ziet er netjes uit Jasper!

Waarom maar 1 subje?
          Hoogstwaarschijnlijk heeft hij een bepaalde set bij (mogelijk) Bax-shop gekocht van dB Technologies. Éen subje hoeft geen probleem te zijn, alleen staan 2 subs wat netter, vergroot het stereobeeld en zorgt voor +3dB meer volume (aucoustische versterking). Maar wanneer 1 sub voldoet zal ik er geen 2e bijkopen ;), en misschien denkt hij er hetzelfde over.

Eigenlijk niks op of aan te merken aan Jasper zijn showtje.

Comment

• Ik weet zeker dat Jasper twee subjes heeft staan. ;)

Comment

• Jawel, we hebben er inderdaad 2 van staan. Heeft in mijn ogen verder niets met "netheid" te maken. Of aan een kant nu een top-sub staat of alleen een top. De klank en vooral de DJ zal toch de avond moeten maken.

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                De klank en vooral de DJ zal toch de avond moeten maken.
                Helemaal terecht, maar dat kunnen wij van een afstandje niet beoordelen.

Dus gaan we lekker mierenneuken over opstellingen, g-haken en kabels die in het zicht liggen. Of de klant het wat boeit, bijna niet.

Comment

• Dan stel ik voor dat jullie volgende keer gewoon een touringcar huren en eens komen luisteren?:D

Comment

• Betaal jij?

--
                    Ik zal ook nog maar eens mee doen met de foto ronde. Bruiloftje, standaard showtje alleen nieuw spandoek :D
                    Attached Files
                    Last edited by Citybeatz; Monday-15-02-2010, 17:47.

Comment

• Bijlage-functie van het forum werkt schijnbaar nog niet. Zal Edwin hier nog wel eens een mailtje over sturen.

Terug ontopic, ik mocht vanmiddag op het Limonadebal in St. Jansteen staan. Alles uit de kast getrokken en neergezet. Er was nog tijd om wat kiekjes te maken vooraf dus daar heb ik ook gebruik van gemaakt. Helaas geen publieksfoto's omdat de digitale camera daar niet veel zin meer in had..

Opvallend aan de opstelling is dat het meubel en de brug niet parallel staan. Klopt. Rechts was een nooduitgang dus daar konden we vanzelfsprekend niets voor zetten, ook kon er geen hoek van het podium uitsteken in de aanloop naar de uitgang. Zodoende gekozen voor deze opstelling met de brug achter me. (Wat niet zo'n verkeerde beslissing was achteraf met een hoop rondrennende, vrije kotertjes.)

Setup Noot: Hoek van de laser is naderhand nog aangepast.
                      Verblind
                      Kleurrijk of kermis, kies zelf maar
                      Groen!

Tijdens het feestje zelf kwam er een papa aanzetten met een bulkbag met +/- 15 kg aan confetti de zaal in en zette de open zak recht voor m'n meubel... ik heb maar gehaast gevraagd of hij die alsjeblieft een héél eind verderop wilde zetten! ;)

[edit] Voor de liefhebber, een kort gsm-filmpje. Ik geef toe dat het licht daar nogal kermis was, in eerste instantie niet zo op gelet omdat ik een automatisch lijstje had opstaan en wat foto's e.d. aan het nemen was van het licht in actie.
                      Last edited by Rick; Monday-15-02-2010, 20:43.

Comment

• Ik vind het zelf in die hoek er prima uit zien!

Comment

• Die speaker had toch links van de deur gekund?

Comment

• Geen ruimte voor het statief, dan zou de poot in de doorloop richting de nooduitgang komen en dat mocht niet.

Comment

• Originally posted by Partysounddriveinn View Post
                              Had gister een schoolfeest!!

Geweldig druk er waren 3 zalen , jump , hitzone, live muziek..
                              Totaal waren er ongeveer 600 kaartjes weg maar als daarvan 500 man in jou zaal staan is het toch druk iets te druk.. er werdt gevraagd of ik anders wilde draaien omdat mijn zaal te vol was haha .. niet dat ik dat gedaan heb maar toch zoiets heb ik nog nooit gehoord..

Set up:

-4x Martinscan 1016
                              -1x 200 mw rode laser muziek gestuurd
                              - 1x Centerding
                              - 1x Geni 1800 golden strobe
                              - 1x 6 Meter truss
                              - aantal parr 56

Geluid

- Geluidset 5kw rms (merk geen idee)
                              - 2 monitoren
                              - Reloop rmx 40
                              - Numark Cdn 35
                              - Numark Cdn 88
                              - Shure mic.

filmpje (laadtijd duurt lang)
                              filmpje 2 (laadtijd duurt lang

Wat foto's

Meer volgt!! 8) Mijn fotograaf slaapt nu nog ! :lol:
                              hahaha dit is toevallig ik zit hier op school.

Comment

• Gelukkig was die post nog maar uit 2007.
                                Ik zie de toegevoegde waarde niet zo..

Comment

Working...
                                X