Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Chips is voor de gasten, niet voor de DJ's. ;) Als vakkenvuller bij de albert heijn trek je toch ook niet even een zak open voor jezelf? ;)
Vaak wordt er wel eens een hapje of snack aangeboden bij ons, ene keer nemen wij het aan, andere keer slaan we het over. Je wordt betaald om te draaien, niet om te eten. ;)
Okej. Klopt het staat wel zo van mm maar soms zetten ze het zonder toestemming op de flightcase en zijn ze verbaast als ik het ergens anders zet. Wel binnekort uitbreiden met een truss waarvoor ik aan het sparen ben. Wil wel ietsjes beter dan duratruss. En dan voor nog 1 t bar met par56 lampen.
Als je het verzet mogen ze best verbaasd zijn. Als ze vervolgens naar je toe komen voor het 'waarom' kun je precies uitleggen waarom. Als grijpgrage handjes in die bak met chips belanden en lekker gaan kruimelen in je mixer gaat dat niet bevorderlijk zijn voor je mengpaneel.
Waarom maken jullie je zorgen om een schaaltje chips???
Ik vind dit nu absoluut niet storend lekker belangrijk als een dj chips eet.
Wel vind ik een doekje over een tafel een stuk netter staan.
Besef ook dat walter pas 14 is en dat die eigenlijk best een net setje heb staan ook al heeft die chips erbij!
Graag commentaar :) Was wel een leuk feest geworden.
Edit: Jeugd was ineens knettergek op nederlandse muziek, haha als ik dan even wat top-40 draaide ( wat aanbevolen was door de jarige ) kwam ze al snel, zet eens wat nederlands op xd
Naar mijn mening hangt die lichtbrug té laag.
Ik had de brug wat smaller gemaakt en de movingheads eruit gelaten, ik vind ze in deze opstelling weinig nut hebben omdat toch alles voor je gebeurt en daar kun je scanners voor gebruiken. Ook had ik 2 scanners weggelaten.
Eigenlijk zonde dat je in zo'n lage tent stond, want het komt je licht niet ten goede. Het had verder leuk geweest als je scans netjes in een lijn gehangen hadden. Hiernaast hangt je brug nu wel erg vol met licht, is het geen idee om die headjes op een pilaartje te zetten zodat je je scans verder over de brug kunt verspreiden?
Verder had ik er persoonlijk voor gekozen om de speakerstack dan achter me te zetten en de tops niet te hoog. De hoge tonen worden nu veelal over je publiek heen geblazen in plaats van in je publiek.
Verder gaat het in ieder geval zeer goed vooruit, over de afwerking heb ik niets noemenswaardigs op te merken.
Op het gebied van insectenketserij, misschien headjes omdraaien zodat dat display niet zichtbaar is? Of uitschakelen, of tapeje er over. ;)
Nog even je video bekeken, nu hoort een stroboscoop wel bij een flinke raveparty, maar als deze echt de hele tijd aanstaat word je op de dansvloer echt gek. Laat dan lekker je parren hyperactief chasen en gebruik je strobe flink in de climax.
De strobe is enkel "veel" gebruikt bij de á 5 minuten happyhardcore party :) verder nauwelijks. Verder, heel erg bedankt voor je commentaar, heb er zeer veel aan.
De tent was inderdaad zeer laag, daarom had ik de scans ook zo opgehangen dat ik net wat meer hoogte won. als ik 4 meter van de 5 had gebruikt, had ik denk ik 5 cm gewonnen, en ik dacht dat is de moeite niet waard, heb niet voor niks die movingheads mee gejouwt:P
Ik zit er wel over te denken om 2 stukken truss van 1,5 meter aan te schaffen, en daar dan in zulke gevallen de headjes op te zetten.
edit: hoe wordt het display uitschakelen normaal genoemt op het scherm? dan kan ik dit is nakijken:) als ik de headjes zou omdraaien heb je al die bekabeling voor zitten.. lijkt me ook geen strak plan. dus dan zou een stukje tape nog wel eens kunnen werken.
Last edited by dj-drace; Thursday-06-05-2010, 17:32.
De strobe is enkel "veel" gebruikt bij de á 5 minuten happyhardcore party :) verder nauwelijks. Verder, heel erg bedankt voor je commentaar, heb er zeer veel aan.
De tent was inderdaad zeer laag, daarom had ik de scans ook zo opgehangen dat ik net wat meer hoogte won. als ik 4 meter van de 5 had gebruikt, had ik denk ik 5 cm gewonnen, en ik dacht dat is de moeite niet waard, heb niet voor niks die movingheads mee gejouwt:P
Ik zit er wel over te denken om 2 stukken truss van 1,5 meter aan te schaffen, en daar dan in zulke gevallen de headjes op te zetten.
edit: hoe wordt het display uitschakelen normaal genoemt op het scherm? dan kan ik dit is nakijken:) als ik de headjes zou omdraaien heb je al die bekabeling voor zitten.. lijkt me ook geen strak plan. dus dan zou een stukje tape nog wel eens kunnen werken.
Ik denk dat je er op verkijkt. Het scheelt wel meer dan 5 cm.
Als ik zelf MH's had had ik ze ook meegenomen. Maar of ik deze er dan aan had gehangen? Ik had ze dan op truss gezet, zoals Rick en jezelf al aangaf.
Ja, maar helaas heb ik die trussdelen nog niet, die zal ik dan toch is bij elkaar gaan sparen, meteen 10 meter truss totaal, haha. ik wil zoiezo nog eens kijken naar grotere movingheadjes ( phantom spot 250 bijv. ) en dan op 1,5 m truss zetten met goede baseplates er onder. of ophangen natuurlijk
Ja, maar helaas heb ik die trussdelen nog niet, die zal ik dan toch is bij elkaar gaan sparen, meteen 10 meter truss totaal, haha. ik wil zoiezo nog eens kijken naar grotere movingheadjes ( phantom spot 250 bijv. ) en dan op 1,5 m truss zetten met goede baseplates er onder. of ophangen natuurlijk
Sorry, maar vind dit slecht excuus dat je ze nog niet hebt.
Ik had ze weggelaten en de scanner er dan nog over verdeeld.
Dat het toch wat netter uitziet met de scanners.
Het is niet afkraken etc. show zag er wel netjes uit ;)
Last edited by dj nick; Thursday-06-05-2010, 17:46.
Comment