Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziet er toch leuk uit! leuke dansvloer en een sterrendoek en een hoop feestende mensen daar gaat het om.
    Wel raad ik je aan om geen mening over zangers en mensen online te posten de entertainment wereld is klein wellicht kom je hem nog meer tegen als hij dan zoiets leest zal hij je dit niet in dank afnemen, je kan beter zeggen dat je het een aardige man vind met talent zonder er maar iets van te menen.

Comment

• Maar weer even wat posten, 2 kleine showtjes:

Feest 1: 11-06-10

Lekker simpel, mochten alleen Michael Jackson muziek draaien.

Apparatuur:

Geluid:
      2x DAP cd-spelers
      1x Numark X9
      1x Palladium P-1600
      1x B-52 Devastator set

Licht:
      4x par 56
      2x ADJ ledpar 56 PRO
      1x Marin Magnum 2000pro

Video: Stukje net voor het begin van het feest, en stukje net voor het einde.
      Foto's klik

Feest 2: 24-06-10

Drive-in-show op basischool in Bilthoven, groep 8. Stefan als DJ (van Stereo Events).

Apparatuur:

Geluid:
      2x CDJ-800
      1x CDJ-100
      1x Behringer DJX-700
      1x B-52 Devastator set
      1x Palladium 1600

Licht:
      4x par 56
      2x ADJ led par 56 PRO
      1x Marin Magnum 2000pro

foto's

Comment

• Ziet er netjes uit! Leuk bedacht met die ADJ LED parren in de tenten. Hoe hebben jullie de laptop gebruikt? meteen aangesloten op het mengpaneel, of wat?

Mijn complimenten.

Comment

• Ziet er mooi uit, maar ik had toch iets meer verwacht op foto's met een mooi trussje net zoals altijd!
          Maar dat kan niet altijd.

Wel jammer dat je een schakelpaneel op een sub hebt staan, voor de rest, TOP!

Comment

• Foto's met een mooi trusje komen vanavond (als ik er tijd voor heb) :)

Laptop was gewoon rechtstreeks aangesloten (99% zeker).

Tja, het schakelpaneel was voor een 400watt UV gun, en die moest dus samen met de lite-4 nog ergens staan. De tafel was ingebruik genomen door de dj dus dan maar op de sub.

Comment

• Originally posted by Paradise View Post
              Maar weer even wat posten, 2 kleine showtjes:

Feest 2: 24-06-10

Drive-in-show op basischool in Bilthoven, groep 8. Stefan als DJ (van Stereo Events).

foto's
              Ziet er goed uit. Die andere ook. Ik zou wel wat meer je kabels wegwerken. Zeker deze van de laaste die ik gequot. En dan bedoel ik de kabels bij je statief.

Comment

• Ik werk nooit mijn kabels weg als ik aan het opbouwen ben, doe ik pas als alles klaar staat .

De foto met de losse kabels is nog van het opbouwen :)

Bij deze foto staat alles klaar en zijn de kabels weg gewerkt.

Comment

• Ik had wel meer verwacht ...

Comment

• Net even opgebouwt hier op het dorp. Straks om 15:00 beginnen met draaien tot Ongeveer 24:00
                    IK hoop na dat jullie deze foto's te hebben gezien een beeld hebben bij mijn drive in show van een 14 jarige :)

foto's:

Comment

• Zeker niet slecht! Enige kritiekpuntje zouden de witte kabels kunnen zijn.. Ga zo door!

Comment

• Heb je 100% gelijk in van de witte kabels de zwarte waren op... De zwarte kabels staan al in de bestelling.

Comment

• Kabels misschien de volgende keer langs de statiefpoot naar beneden laten lopen. Dan zie je ze bijna helemaal niet meer. ;) Stukje tape of een kabelbinder er rond en klaar.

Comment

• Ziet er netjes uit! Waarom gebruik je een stoel? Een DJ hoort toch te staan..

Comment

• Ik moet vandaag de hele dag draaien op een schoolhockey toernooi.
                              Alles verliep prima, en ik werdt netjes ontvangen.

Video is momenteel aan het uploaden op YouTube, maar dit zal nog wel even duren.
                              Wanneer je geen geduld hebt, en de link er nog niet staat, kan ik je verwijzen naar het YouTube kanaal: BramWeijschede

Foto
                              Last edited by Rick; Saturday-03-07-2010, 19:24. Reason: Ongelofelijk grote foto naar link

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                                Ziet er netjes uit! Waarom gebruik je een stoel? Een DJ hoort toch te staan..
                                Ik zie dat wel vaker, en meestal ook een blikje of een hele fles cola! Persoonlijk vind ik het ook niet netjes, maar ieder zijn eigen "look" hé?

Comment

Working...
                                X