Ziet er allemaal netjes uit.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Heb deze week weer op 2 feesten gedraaid.
Foto 1 (Feest 1)
Foto 2 (Feest 2)
We gaan deze vakantie nog iets maken voor onder het meubel dat daar de kabels etc, niet te zien zijn. (iets met LED)
We gaan ook het meubel schoonmaken, en eventueel de voorkant zwart maken.
Bij beide feesten waren de kabels die over de grond lagen wel getaped.
en JAAAAA, De speakers stonden omhoog :)
Ik had ook weer grote problemen met Freestyler, dus ben ik opzoek naar een goede dmx controller.
Klik hier!Last edited by BCDrivein; Saturday-10-07-2010, 17:00.
Comment
-
-
Originally posted by Dj-Walter View PostZiet er goed uit hoor maar ik zie op foto1 dat je speakers nog best laag staan. Ik zou ze zo zetten dat de subwoofer voor je gezicht komt en de tweeter er wat boven. Maar licht aan je lengte ik ben 1,87 dus dan is het meestal wel goed.
Comment
-
Gister een heel erg leuk feestje gehad. Na een uurtje waren er al mensen op de dansvloer, en iedereen ging op kindermuziek dansen.. En om 22:00 kwam er ook een striptease act,, vaag, bij ieder feestje waar ik nu kom, is een striper aan wezig :p
Aan het einde, toch een uurtje extra geboekt.
Linkje naar de foto's: klik
Vorige week zaterdag in Dordrecht gedraait, was ook geslaagd, alleen het bleek dat onze spullen op een tafel moesten. we hebben even snel een dekentje opgehangen maarja.. Hier was ook een striptease act, die erg grappis was.
Linkje naar de foto's: klik
Comment
-
@ Jasper,
Bedankt voor je reactie.
We zijn bezig met de oranje kabels weg te werken, en we zijn zwarte kabels al aan het regelen / aanschaffen. En over de boxen, we hadden niet veel ruimte omdat er aan allebei de kanten mensen kwamen. En de boxen kon niet omhoog, want anders raakte hij de scanner. De lichtbrug kon ook niet verder omhoog, omdat het zonnescherm dan in de weg zat. Maar ik ben van mening, dat het een stuk netter zou zijn dat de boxen tegen de schutting stond. Maar dit is altijd achteraf. Ik ga hier wel rekening mee houden, de volgende feesten!
edit; ik ga binnenkort kijken wat we met die andere kist kunnen doen. afrokken of iets anders.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostJe had vrij veel ruimte op je lichtbrug bij de eerste reeks foto's, je had de statieven wat meer naar buiten kunnen plaatsen, de scans ook, dan had je tussen de parren en de scans je topjes omhoog kunnen draaien. ;)
Comment
-
Ik stond vrijdag bij m'n pa op het werk in een flink magazijn in Vlissingen. Onder meer dankzij dit klusje heb ik nu de twee Power Shots in bezit.
Dit is een jaarlijks terugkerend evenementje, een soort beurs waar leveranciers met wat producten en materiaal komen en vaste klanten een kijkje mogen nemen. Babbeltje maken, drankje d'r bij en BBQ achteraan.
De dag begon al slecht, ik heb al lang 3 automagneten van vistaprint met contactgegevens er op die normaal op de auto geplakt worden, de magneet die op de motorkap zat besloot toen we net op de provenciale weg reden om de benen te nemen en over de voorruit, over het dak te vluchten. Teruggereden, niet meer te vinden. Jammer dan, doorgereden.
Op locatie opgebouwd, apart stekkerblokje met schakelaar aangelegd voor de power shots die op een stellage stonden achter een beamerscherm dat daar opgehangen was. Had ze ook gelijk geladen en aangesloten. Schakelaar lag op de meest rechter zijde van m'n meubel.
Een en ander aangesloten, stroom er op, was onderin nog bezig met wat kabels, stuit ik opeens op een stekkerblokje waarvan de schakelaar uit stond. Ik zet deze met m'n gare kop om, en jawel hoor, *KNAL*, twee 80cm patronen die afgevuurd werden... stekkerblokje was op de grond gegleden... Ik ga maar niet posten wat er toen door m'n hoofd schoot. :D Het waren gelukkig streamers, dus opruimen ging vrij snel.. iedereen vond het wel grappig. :D
Nog naar Bax gereden om twee nieuwe patronen, waren alleen maar 40cm's meer. Maargoed, daar lukte het ook prima mee, resultaten zie je onderaan.
De shooters waren eigenlijk bedoeld als knaller aan het einde van een presentatie wegens de opening van een digitaal bouwmaterialenmagazijn. Kun je inrijden met je auto, inladen, klantenpas afgeven, bliep, wegrijden. Er was een hele presentatie voorbereid met countdown en de tweede keer gingen de shooters wel mooi op tijd af, met een zeer mooi effect. :)
Overigens nog setje van forumlid Citybeats bijgehuurd, 2x Basic 400, 2x Sub 12. Mijn eigen kasten had ik ook mee, staan niet op de foto's. Stonden bij de entree van het magazijn en in de buurt van het scherm.
Er is nog wat foto- en videomateriaal gemaakt, ga ik proberen te bemachtigen.
Eigen foto's:
Opstelling
Opstelling2, heb kabel nog rechtgehangen naderhand
Kampioen baksteen tillen bokaal
De kerstversiering hangt in ieder geval vast op!
Afstand tussen de shooters en het resultaat op de laatste foto was volgens mij een meter of 15. ;)
Overigens was er in het kader van het digitale magazijn ook een leuk barcode-spel gemaakt. Iedere bezoeker kreeg een kaartje met een barcode, die konden ze zelf inscannen bij een laptop die 2 meter verderop stond. Bij een winnend lot ging er een lekker irritante kermisjingle-medley af, die via een lijntje op m'n mengpaneel over de luidsprekers schalde. :DLast edited by Rick; Sunday-18-07-2010, 14:04.
Comment
Comment