Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mij lijkt zo'n systeem erg handig. Maarja, ik pak liever niemands idee af.

Wij zijn zelf bezig met iets te verzinnen, wat compact is, niet veel kost en wat makkelijk op te bouwen is.

Comment

• Oké dan.

Iemand nog commentaar verder op de foto's of zelf foto's te plaatsen?

Comment

• Is het geen optie om de dj set in het midden te zetten. Vind het zo raar gezicht..

Comment

• Dan is het geheel oneven, moet ik het halve meubel verbouwen. Het werkt voor mij perfect. Overigens staat rechts normaalgesproken het licht en ik doe zelf het meest met de laptop. Is voor mij de meest logische optie, heb nog niemand gehoord die zich er aan stoorde. (Behalve jij dan. ;))

Comment

• Ik vind dat een dj centraal moet staan. Maar jij staat dus het meest achter je laptop? Komt dat niet een beetje over als verstoppertje spelen?

Comment

• Ik ben 1.93m lang, meubel is iets meer dan een meter hoog, daar kom ik wel bovenuit hoor...

Comment

• @ rick
                waarom heb je trouwens gekozen voor doeken ipv platen?
                ja doeken zijn lichter en kleiner te vervoeren... maar doeken worden ook sneller vies, gaan doorhangen, kunnen scheuren en mits geimpregneerd of van het juiste materiaal brandgevaarlijk...

Met platen heb je altijd een rechte lijn, makkelijk schoon te houden, hangen niet door, steviger, ja kan er nog wat aan ophangen.

Gewoon benieuwd :)

Comment

• Platen beschadigen wat sneller, krassen e.d. Ik werk nu al een jaar of twee? met dit systeem, bevalt me prima. Hiernaast zijn platen wat lomper te vervoeren en dat kan ik eigenlijk niet gebruiken omdat de auto al hutjemutje vol zit als ik alles meeneem.

Wellicht komt er een ander systeem voor de afrokking als ik dit beu ben, maar tot die tijd red ik het hier prima mee.

Comment

• je kan evt het systeem zo aanpassen dat er een metalen strip aan de bovenkant zit die je dan in je frame klikt.. dan gaat het doek aan de bovenkant niet doorhangen. En dan blijft het nog steeds compact.

Verder precies wat ik dacht :P, goed systeem hoor. Wel brandvertragende doeken?

Comment

• Ik heb er wel eens over na zitten denken, heb ook wel al gedachten over een volledig nieuw systeem, met een soort oprolbare platen. Gaat alleen wel wat meer ruimte in beslag nemen denk ik, maargoed.

Doeken heb ik toendertijd bij een speciaalzaakje gehaald dat inmiddels failliet is, deze stof werd me toen aangeraden.

Comment

• Een soort idee van rolluiken of zoals je dat ook terug ziet in een roldeur van je garage.

Comment

• Euhm, dat lijkt me verre van praktisch.

Maar nu weer back ontopic.

Comment

• Ff testopstelling gemaakt met alles erop en eraan. Kabels denken jullie er maar even bij. :D

Comment

• Ziet er goed uit, zou er best eens achter willen staan :P

Met hoeveel man werk je?

Comment

• Alleen :D

Enfin, set is volledig van mij. Kleine feestje draai ik in mijn eentje, maar bij de grotere feestjes (met voornamelijk grotere lichtshow) gaat er iemand mee die het licht danwel DJ'en voor zijn rekening neemt.

Comment

Working...
                                X