Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel mensen heb je er nu mee gedraaid en hoe beviel dat? Dan kun je een grove schatting maken.

Comment

• iets meer dan 100, had er echt genoeg aan nu. Dit was echter een brugklasfeest en het plan is om er in dezelfde ruimte ook gewone schoolfeesten mee te draaien. Dan komen er wel ongeveer 400/500 man.

Comment

• Dan zou ik toch een stevig setje huren, want dat ga je hiermee niet redden.

Comment

• Afgelopen zaterdag een superfeest gedraaid, met 150 compleet feestende mensen. Was erg geslaagd. Ze hadden de schuur mooi aangekleed, vond mijn setje er wel goed tussen staan. Hier een paar foto's:

foto1
          foto2

Ik had eerst liever de planten niet voor de lampen, maar op zich had het ook wel een mooi effect (zeker in het donker).

Comment

• Pas je dan wel op met betrekking tot brandveiligheid? Ik verwacht dat de planten nep waren en brandwerend, maar in de handleiding van je scans staat meestal dat er geen objecten in een straal van zo'n 50 cm mogen komen die effect kunnen ondervinden van de hitte die geproduceerd wordt.

Comment

• Ja hoor, hij hing er niet tegen aan. De lamp had goede koeling rondom, de lichtstraal bewoog constant (en de planten waren echt, dus dat brand je ook niet zomaar aan). Een beetje realistisch gezien was het dus 110% veilig.

Comment

• Ziet er zeker netjes uit.

Tja, ik persoonlijk zou gaan voor wat basisverlichting, maar dat is volgensmij al vaker gezegd..

Comment

• Wat voor luidsprekerset is dat?

Comment

• Volgens mij dit setje: http://www.bax-shop.nl/luidsprekerse...t-details.html

Comment

• op zijn site staan de DAP PRO AX-15B DAP PRO AX-15 DAP PRO AX-12

bij de apparatuur.

MVG
                      DJordy

Comment

• is dat setje ook ;)

Comment

• Ik heb hier staan 2xAX-15B (bass), 2x AX-15 (full), 2xAX-12(top). Ik heb ook nog een extra 2xAX-15B en 2xAX-12 in de opslag staan. Dus kan alle kanten op.

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
                            Ziet er zeker netjes uit.

Tja, ik persoonlijk zou gaan voor wat basisverlichting, maar dat is volgensmij al vaker gezegd..
                            Ja, dat is inderdaad ook waar, staat nog op mijn prio-list. Ledparren o.i.d. (Al krijg ik geen klachten met de scans, die kunnen ook gewoon als soort parren ingesteld worden natuurlijk)

Comment

• Gister een geslaagd feest gehad. We stonden in een tent, die niet al te hoog was. Daarom ervoor gekozen om toch de lichtset buiten te zetten, en de andere apparatuur (droog) onder het tentje. We zijn nog aan het kijken hoe we het DJ meubeltje nog compacter kunnen maken, zodat we geen keyboard statieven o.i.d meer nodig hebben. Zoals je op de foto kunt zien, ligt er één wit stekkerblokje, die worden binnenkort nog vervangen! Aan het einde van de avond ging het miezeren, dus hebben we even het zeil van de tent over de verlichting gehangen voor de zekerheid.

Linkje naar het foto album: KLIK

Heb je nog opmerkingen/tips? Laat het maar weten.

Comment

• Enige opmerking wat ik heb is dat je speakers raar staan in verhouding met je lichtbrug.
                                Ook zou je is kunnen kijken naar prolyte truss.

Comment

Working...
                                X